جاباما
۸۸۵۰۵
۱۵ نظر
۵۰۷۷
۱۵ نظر
۵۰۷۷
پ

سرد مزاجي زنان، داره مُد میشه!

زنان زيادي در جهان در هر سن و سال و نژادي از سردمزاجي رنج مي‌برند؛ درمانگران شيوه‌هاي طبيعي براي درمان سردمزاجي پيش از هر چيز تغيير و اصلاح شيوه زندگي را پيشنهاد مي‌كنند در نهايت دست به دامن انواع گياهان دارويي يا داروهاي با منشا گياهي مي‌شوند.

سرد مزاجي زنان، داره مُد میشه!
مجله زندگی ایده آل: زنان زيادي در جهان در هر سن و سال و نژادي از سردمزاجي رنج مي‌برند؛ اختلالي كه بروز آن در بدن به دلايل مختلف از قبيل اختلال‌هاي هورموني، ابتلا به بيماري، استرس، اضطراب و مشكلات زندگي بروز مي‌كند و معمولا درمان‌هايي كه از سوي پزشكان، روان‌شناسان و درمانگران براي آن توصيه مي‌شود درمان‌هاي غيردارويي و غيرشيميايي است. درمانگران شيوه‌هاي طبيعي درمان در كشورهاي مختلف براي درمان سردمزاجي پيش از هر چيز تغيير و اصلاح شيوه زندگي و سبك زندگي را پيشنهاد مي‌كنند و بعد از آن به سراغ شيوه‌هاي طبيعي مهار استرس و اضطراب و كنترل تنش‌هاي ناشي از زندگي مي‌روند و براي تقويت توان جنسي و درمان ناتواني جنسي مراجعان‌شان در نهايت دست به دامن انواع گياهان دارويي يا داروهاي با منشا گياهي مي‌شوند.

در هفته 5 گرم سنجد بخوريد

يكي از گياهان دارويي كه مي‌تواند به پيشگيري و درمان يكي از رايج‌ترين اختلالات زندگي زناشويي غلبه كند، سنجد است. در منابع مختلفي از طب سنتي به اين نكته اشاره شده كه مصرف دمنوش تهيه شده از سنجد يا جوشانده سنجد در درمان برخي از اختلال‌هاي جنسي به ويژه در زنان موثر است. اثرگذاري سنجد بر درمان اختلال جنسي زنان و حتي اضطرابي كه آنها ممكن است حين رابطه زناشويي تجربه كنند تا حدي است كه تحقيقات زيادي در اين باره انجام شده و تاثير گل گياه سنجد و ميوه آن و ميزان اثرگذاري سنجد را بررسي كرده‌اند و كپسول‌هايي به صورت صنعتي در داروخانه‌هاي برخي از كشورهاي اروپايي به مردم عرضه مي‌شود. از طرفي فراموش نكنيد كه از نگاه درمانگران مكتب آيورودا بوييدن اسانس به دست آمده از گل سنجد نيز مي‌تواند به بهبود و درمان ناتوانايي جنسي كمك كند البته اين درمانگران بوييدن اسانس گل سنجد را اصلا به مردان توصيه نمي‌كنند چرا كه موجب كاهش توانایي جسمي آنها مي‌شود. از سوي ديگر نوشيدن يك تا 2 فنجان دمنوشي كه از جوشانده برگ يا ميوه سنجد تهيه شده باشد براي درمان اين اختلال بي‌اثر نيست اما اگر مي‌خواهيد نتيجه درماني موفقي از اين تجربه بگيريد حتما با يك متخصص طب سنتي مشورت كنيد.

سرد مزاجي زنان، داره مُد میشه!

كاهش اضطراب با ريوند چيني

زن‌هاي جوان زيادي وجود دارند كه بعد از ازدواج به دليل تجربه درد حين زناشويي به مرور دچار ترس‌ها و استرس‌هايي مي‌شوند كه اين حالت‌هاي روحي- رواني مشكلاتي را براي آنها فراهم مي‌كند و روابط زناشويي زن و شوهر را تحت تاثير قرار مي‌دهد. مشكلاتي كه ممكن است در صورت عدم درمان در كوتاه مدت موجب بروز مشكلات و اختلاف‌هايي ميان زن و شوهر شود. گياه و ريشه ريوند چيني و نوشيدن دمنوش تهيه شده از آن تاثير زيادي در كاهش درد به ويژه دردهايي دارد كه ممكن است زنان در ناحيه لگن تجربه كنند. البته نبايد فراموش كرد زناني كه به تازگي فرزند آنها متولد شده و مراحل شيردهي به نوزاد را تجربه مي‌كنند نبايد از اين گياه يا مشتقات آن استفاده كنند.

اين گياهان را به رژيم‌تان اضافه كنيد

در برخي از متون طب سنتي اشاره شده كه گنجاندن برخي از گياهان و سبزيجاتي كه جنبه درماني دارند در رژیم غذایی مي‌تواند تاثير زيادي بر درمان ناتوانايي جنسي و ضعف‌هاي جسماني در زوج‌ها به ويژه زنان داشته باشد. از اين رو توصيه شده در بيشتر وعده‌هاي برنامه و رژيم غذايي هفتگي خود از چغندر، شاهي، فلفل سبز، پياز، ترب، كشمش و تمشك استفاده كنيد. نوشيدن شيره نارگيل و آب انگور نيز از جمله خوراكي‌هايي است كه مي‌تواند به تقويت توانايي جسمي زنان كمك كند. عسل طبيعي و خالص را حتما به وعده صبحانه خود اضافه كنيد و فراموش نكنيد كه خوردن حب‌هايي كه از تركيب خرما، گردو و دارچين تهيه شده در اين زمينه مي‌تواند بسيار موثر باشد. براي تهيه اين حب به ۶خرما و ۳ مغز گردو و كمي دارچين احتياج داريد. هسته خرما را جدا كرده و مغز گردو و خرما را بكوبيد تا نرم شود. دارچين را به آن اضافه كنيد و حب‌هايي تهيه كنيد و هر روز ۴ تا ۵ حب بخوريد. اين حب‌ها را روزانه تهيه و مصرف كنيد.

سبك زندگي‌تان را عوض كنيد

در برخي از نسخه‌هايي كه در كتاب‌هاي بوعلي سينا موجود است از كاهش ميل جنسي به عنوان يك بيماري نام برده شده كه رابطه نزديكي با نوع رژيم غذايي هر فرد دارد. در حقيقت بوعلي سينا مصرف بيش از اندازه از غذا و خوراكي‌ها يا انتخاب مواد غذايي نامناسب را عاملي موثر در كاهش ميل جنسي مي‌داند. بوعلي‌سينا حتي سبك زندگي افراد ، چگونگي حمام كردن، زمان بيدار شدن و به خواب رفتن را در ابتلا به ناتواني و كاهش ميل جنسي بسيار موثر مي‌داند، از اين رو توصيه شده افرادي كه با كاهش ميل جنسي رو به رو شده‌اند در برنامه غذايي خود از نخود، لوبيا، تخم خربزه، كنجد، پياز، هويج، ماهي ازون برون، خاويار، عسل، زعفران، انگور شيرين، گوشت گوسفند، شلغم، كلم، حليم گندم، كنگر، نعناع، شنبليله و مارچوبه استفاده كنند و به فراخور خوراكي‌اي كه براي وعده غذاي‌شان آماده مي‌كنند از اين گياهان و سبزيجات دارويي به عنوان ماده اوليه يا چاشني استفاده كنند.

گل‌سرخ درماني كنيد

گل سرخ يكي ديگر از گياهاني است كه مصرف خوراكي و موضعي آن به درمان ناتواني يا كم‌تواني جنسي كمك مي‌كند. در بسياري از متون طب سنتي اشاره شده كه مصرف روزانه عصاره به دست آمده از گل سرخ مي‌تواند تاثير مثبتي بر توانايي جسمي و بهبود توانايي جسمي مردان و زنان داشته باشد. اين عصاره امروزه به صورت صنعتي نيز تهيه مي‌شود و آن را در داروخانه‌ها و عطاري‌ها به راحتي مي‌توان تهيه كرد. استفاده موضعي از روغن گل سرخ نيز در ناحيه شكم مي‌تواند تاثيرگذاري مناسب بر درمان ناتواني جنسي و افزايش توانايي بدن در مردان و زنان داشته باشد. علاوه بر اين مصرف گل سرخ به صورت خوراكي به بهبود عملكرد دستگاه گوارش و افزايش آرامش و كنترل تپش قلب نيز كمك مي‌كند.

سرد مزاجي زنان، داره مُد میشه!

جنسينگ؛ گياه باروري و زايش

باوري در ميان مردم مشرق زمين وجود دارد كه خوردن جنسينگ كه ريشه يك گياه چندين ساله چيني است مي‌تواند تاثير زيادي در افزايش قواي جنسي آنها داشته باشد و كم‌تواني جنسي و جسمي را در مردان و زنان درمان كند. به همين دليل است كه در آشپزخانه تمامي خانواده‌هاي چيني ريشه گياه جنسينگ پيدا مي‌شود. در حقيقت چيني‌ها اين گياه را در برنامه‌غذايي اعضاي خانواده مي‌گذارند و به اين ترتيب با كمك خواص معجزه‌آساي اين گياه ابتلا به ناتواني و كم‌تواني جنسي و جسمي را در اعضاي خانواده خود كنترل کرده و از ابتلا به آن پيشگيري مي‌كنند.

به هر داروي گياهي اعتماد نكنيد

امروزه به هر عطاري يا فروشگاه عرضه محصولات يا مكمل‌هاي با منشاء طبيعي و گياهي برويد انواع و اقسام محصولاتي را مي‌بينيد كه براي درمان مشكلات و اختلال‌هاي جنسي و زناشويي وجود دارد و فروشندگان مصرف آنها را براي درمان و برطرف كردن اين مشكلات موثر مي‌دانند اما نكته مهم آن است كه بخش زيادي از اين قرص‌ها يا كپسول‌ها هنوز به تاييد مراكز علمي معتبر جهاني نرسيده است، اگر چه اثرگذاري آنها در تحقيقات و پژوهش‌هاي مختلف مثبت ارزيابي شده است بنابراين بايد در انتخاب مكمل‌ها و داروهاي گياهي در هر زمينه‌اي به ويژه براي درمان اختلال‌ها و بيماري‌هاي جنسي دقت كرد و صرفا دارو يا گياهي را به اين واسطه كه طبيعي است و عوارضي به همراه ندارد سرخود و بدون دستور متخصص طب سنتي مصرف نكرد. حتي گياهان و داروهايي كه ما به شما توصيه مي‌كنيم بايد با مشاوره متخصص طب سنتي براي‌تان تجويز شود چرا كه طبع افراد با هم متفاوت است و ممكن است يك گياه اثر درماني متفاوتی روي ۲ شخص مختلف داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخ گفتی

    • jamshid

      Sard mazaji zana vase daroo ghaza nist
      Vase ine ke too edare ya mahale kar ba hamkaresh hesabi garm mishe shab ke miyad khoone vase shoharesh sard mazaj mishe

      پاسخ ها

      • پاینده آزاد

        خودت اینکاره ای نافرم که خوب میدونی زنا چه میکنن چون تو خودت یکی از اونایی که با همون زنا گرم میگیری آقااااااااااااااااااا

      • sara

        ey bi adab

      • بدون نام

        ؟؟؟

    • مهسا

      سرد مزاجی خانم ها ربطی به گرم گرفتن با آقایون محل کارشون نداره. ربطی به دوست نداشتن همسرشون و یا رابطشون هم نداره. زنها انقدر تو این زمانه خسته هستن که انرژی برای این کار ندارن
      از صبح سرکار تاشب که مستقیم تو آشپزخونن مسلما دوست دارن زود بخوابن چون باز باید صبح زود بیدارشن...

      پاسخ ها

      • نسیم

        چر عزیزم داره،لااقل به خودت دروغ نگو وقتی چه یک زن چه مرد با جنس مخالف نامحرم گرم گرفت وبه قولی هرگوشه کنار یک ناخنک زد (نگاه،شوخی،بحث های الکی و..)
        مثل آشپزی که قبل از خوردن غذا کلی ناخنک میزنه،حسابی اشتهاش کور میشه ودیگه اشتهای آنچنانی به شریک زندگیش نداره .
        خالقی که ما رو آفریده بهتر از هرکسی روحیات مارو میشناخته وبه همین خاطر اینقدر به محدود بودن وابط مرد وزن تاکیدکرده.

    • آزاد

      خوبه که در یک محیط عمومی اینقدر بی پرده و بی ادب نباشیم . فکر میکنم یکی از علتهای این مشکل ، گرفتاری ها و حساسیتها و خستگیهای زنان و عدم توجه کافی همسران به محبت مورد نیاز زنان است.

    • بابک

      هشدار به جوانها:نه سرد مزاجی واقعا یک بلایی هست به نظر من که از سرطان هم بدتره..چون سرطان دردی هست که فرد را دیر یا زود از پای در میاره اما این بلا را تا آخر عمرت باید بکشی از طرف مقابلت..

    • بدون نام

      در مورد نظرات بالا،همه زن ها كه سر كار نميرن بلكه تو خونه بچه داري و اشپزي ميكنند،لطفاً انقدر بي احترامي نكنيد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی زنهای خونه دار خوب هستند وزنهای شاغل بد وبا همه گرم بگیرن ؟!!! خخوبه که اما نشون میده اکثر زنهای متاهلی که روابط خارج از خانواده دارند خانه دار هستند والا که زنان شاغل فرصتی برای این سبک بازیها ندارند

    • حمید

      اگه مرد و زن آگاهیشون رو نسبت به وظایف خودشون در مورد همسر داری بالا ببرن سرد مزاجی نباید معنی داشته باشه

    • داریوش

      عزیزان بجای درگیری های الکی به متن بالا عمل کنید تا از سرد مزاجی در امان باشید. هر چند که تمام مواردی که باعث سرد مزاجی زنان میشه رو نگفتن و بیشتر رو بحث کمبود هورمون های جنسی تمرکز کردن

    • بدون نام

      علت سرد مزاجی زنها فقط یک چیز است : *** بی توجهی شوهر ومحبت نکردن به زنش ***

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه میبینی طرفت سرد شده از جای دیگه داره گرم میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج