۸۸۵۲۸۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

ربیع‌خواه: در چهار پُست تمرین می‌کنم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دستور کادرفنی در چهار پست تمرین می کنم اما پست تخصصی من هافبک دفاعی است.

خبرگزاری ایرنا: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دستور کادرفنی در چهار پست تمرین می کنم اما پست تخصصی من هافبک دفاعی است.

محسن ربیع خواه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم تا پایان اردو و تمرینات پیش رو، تا قبل از مسابقات، به آمادگی ایده‌آل برسیم. بازیکنان و تیم شرایط بسیار خوبی دارند و بچه‌ها با انگیزه بسیار بالا تمرینات سخت بدنسازی را پشت سر می‌گذارند.

ربیع‌خواه: در چهار پُست تمرین می‌کنم

ربیع خواه در خصوص برنامه‌های تمرینی کادر فنی جدید تیم تصریح کرد: سرمربی و اعضای کادر فنی با انرژی بسیار زیاد تمرینات شادابی را برای تیم در نظر می‌گیرند و به بچه‌ها انگیزه و انرژی می‌دهند تا این دوره بدنسازی را با تمرکز بالا انجام دهند.

مدافع - هافبک سرخپوشان در ادامه عنوان کرد: امیدوارم تمرینات پر فشار و اردوی کنونی ثمره قابل ملاحظه‌ای داشته باشد چرا که کادر فنی و بازیکنان، اعضای تیم و مجموعه باشگاه تلاش زیادی برای آمادگی هر چه بهتر تیم به خرج می‌دهند.

ربیع خواه در مورد شرایط خود و حضور در پست‌های مختلف گفت: شرایط من خوب است و مثل سایر بازیکنان تمرینات را به شکل خیلی جدی انجام می‌دهم و امیدوارم بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم. در تمرینات فصل جدید، در پست‌های هافبک میانی، هافبک چپ، هافبک راست و هافبک دفاعی بازی کردم اما پست تخصصی من هافبک دفاعی است ولی با نظر کادر فنی با بازی در هیچیک از پست‌ها مشکلی ندارم.

محسن ربیع خواه در مورد حضور پر تعداد ستاره‌ها در خط میانی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: حضور بازیکنان حرفه‌ای در خط میانی، رقابت را بیشتر می‌کند و لازم است بازیکنان برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش بیشتری داشته باشند. بچه‌ها برای رسیدن به جایگاه خود و حفظ آن، مجبور هستند تمرینات خود را به صورت جدی‌تر و با سعی مضاعف انجام دهند. امیدوارم تا پایان اردو به آمادگی لازم برسیم و با انجام بازی‌های دوستانه، رضایت کادر فنی را جلب کنیم.

مدافع هافبک سرخپوشان در مورد تغییر تمرینات بدنسازی تیم گفت: هر مربی و هر کادر فنی، سبک کاری و تمرینی خودش را دارد. آنها طبق برنامه‌ای که آماده کرده‌اند تمرینات را با شادابی و طراوت انجام می‌دهند و کم کم روی بدن‌ها فشار می‌آورند. ما هم با دل و جان تمرینات را انجام می‌دهیم تا خواسته آنها محقق گردد.

ربیع خواه در مورد بازی‌های دوستانه فردا دوشنبه نیز افزود: در دوره بدنسازی هستیم اما این بازی‌های دوستانه کیفیت کار و تمرینات ما را کامل می‌کند و عیار تیم و بازیکنان مشخص می‌شود.

هافبک مدافع پرسپولیس در مورد حضور در ترکیب اصلی و جایگاه خود گفت: ما سعی و تلاش خودمان را می‌کنیم و امیدوارم هر کسی در زمین حاضر می‌شود کمک حال تیم باشد و به موفقیت تیم کمک کند. من هم اگر در ترکیب بودم که با جان و دل بازی می‌کنم و اگر هم نبودم، تلاش می‌کنم تا با تمرینات بیشتر به ترکیب نزدیک شوم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی از بهترین های پرسپولیس هستش. بی حاشیه و در خدمت تیم

    • امیر حسین

      نمیدونی از بس بی خاصیتی تو همه پست ها میذارنت تا ببینن دقیقا به چه دردی میخوردی تا الان.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج