۸۸۵۳۴۴
۲۰ نظر
۵۰۱۳
۲۰ نظر
۵۰۱۳
پ

گزافه‌گویی مجدد نتانیاهو علیه ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهارات تازه‌اش علیه ایران، مدعی شد ارتش اسرائیل تنها نیروی نظامی در جهان است که با ایران مقابله می‌کند.

خبرگزاری فارس: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهارات تازه‌اش علیه ایران، مدعی شد ارتش اسرائیل تنها نیروی نظامی در جهان است که با ایران مقابله می‌کند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، «بنیامین نتانیاهو» در سخنرانی در دانشکده امنیت اسرائیل با انتقاد از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ اظهار داشت که تنها او مخالف این توافق بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت که تنها خاصیت این توافق، ایجاد روابط حسنه مستحکم و گسترده تل آویو با کشورهای بزرگ عربی است.

گزافه‌گویی مجدد نتانیاهو علیه ایران

نتانیاهو در ادامه مدعی شد که ایران قصد نابودی اسرائیل با کمک بمب‌های اتمی را دارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی سپس ادامه داد: «من مجبور شدم به تنهایی علیه توافق هسته‌ای بجنگم. من مجبور شدم به تنهایی با همه قدرت‌ها و علیه رئیس جمهور آمریکا بجنگم و حتی به کنگره آمریکا رفتم.»

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس که تنها دارنده زرادخانه اتمی در منطقه است مدعی شد که این توافق مسیر ایران را به سوی سلاح اتمی هموار کرد و میلیارد‌ها دلار به ایران بخشید.

وی در حالی مدعی شد که در جهان تنها ارتش این رژیم قادر به جنگ با ایران است که نیروهای مقاومت حماس، حزب‌الله و دیگر جنبش‌های منطقه بارها تلفات سنگینی را بر ارکان ارتش این رژیم وارد کرده و با حملات پهپادی، راکتی و موشکی ضربات جانی و مالی را بر پیکره این رژیم وارد آورده‌اند.

دبیر کل حزب‌الله لبنان شامگاه جمعه در مصاحبه با یک شبکه خبری لبنانی گفت مقاومت مجهز به سلاح‌های منحصر بفردی است.

«سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان در این زمینه گفت: «توانایی موشکی چه از لحاظ تعداد و چه از لحاظ نوع پیشرفت داشته و موشک‌هایی که داریم سلاحی دقیق است. همچنین در زمینه پهپادها، در سال 2006 تعداد کمی از آنها را داشتیم اما امروز این سلاح قدرتمند بوده و امکانات زیادی در این زمینه در اختیار داریم. »

سید حسن نصرالله به هراس صهیونیست‌ها از مقاومت اشاره کرد و گفت: «سران اسرائیل امروز بیش از هر زمان دیگری از مقاومت هراس دارند. چه کسی گفت که ما دارای موشک‌های ضد هوایی هستیم؟ ما در این موضوع از سیاست ابهام سازنده پیروی می‌کنیم.»

سید حسن نصرالله گفت: «در صورت بروز هرگونه جنگی، اسرائیل بی طرف نخواهد بود و زمانی که جنگی علیه ایران آغاز شود یعنی این جنگ در کل منطقه آغاز شده است. تهدید به نابودی عربستان سعودی مانع از جنگ علیه ایران نبوده بلکه چیزی که مانع از ورود آمریکا به جنگ می‌شود این است که می‌داند تمامی نیروها و منافعش و اسرائیل نیز در دایره آتش ایران قرار دارند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن عبدالهی

      دهنت رو ببند جوجه .....


      از اسم ایران به خودت میشاشی آشغال

      پاسخ ها

      • AAAAAAAASS

        بستن دهان این آدم کثیف مردانگی میخواهد که فعلا در دسترس نیست.

    • احمدع

      این گواینهم میدان ارتش تو دربرابر بادکنک های فلسطین عاجز شده ووزیر دفاعت ترا سگی هار معرفی کرده که فقط. پارس میکنی تقصیرت نیست سخنان سیدحسن نصرالله خواب ازچشمانت پرانده ازترس واق واق میکنی

    • بدون نام

      خدایا این چیه مثل خرمگس افتاده به جونمون

    • بدون نام

      عموجان اول باغزه دربیفت بعداگرچیزی ازشماباقی ماندمقاومت ازبین میبردودیگرچیزی نیست که باایران دربیفتیدانموقع است که ازایران برای نجاتتان کمک هم بخواهید

    • بدون نام

      من موندم اسراییل چی داره که میخوادجلوایران واسته این ایران دسته پاشو ببنده انسال مثل اسراییل رو قورت میده جان ننت نتانیاهوو تودیگه پارس نکن برو باهمسن خودت بگیر من که سرازسیاست درنمیارم زورم میاد تو زر زرمیکنی سپاه ارتش خندشون گرفته بااین گزافه گوییت برودره خونه خودتون بازی کن پسرجان باایران شوخی نکن سربه سره ماهم نزار

    • بدون نام

      جان جک های این سگ رو تو خبر پخش نکنید اوبهت ایران رومیاریدپایین اعصابه یک بچه دوساله روخوردمیکنید سپاه که باورکن خندش میگیره بااین تحدیدهای اسراییل نتانیاهو فیلم اکشن یاهندی زیادنگاه میکنه شایدم تاثیرات بروسلی روش جواب داده

    • بدون نام

      اگر کسانی بخوان به عربستان حمله کنن همه مسلمانان بر علیه اون بسیج خواهند شد جنگ با عربستان یعنی جنگ با جهان اسلام

      پاسخ ها

      • احمدع

        جهان اسلام ازبن سلمان قاتل که قاشقچی را درسفارتش واقع در ترکیه دراسید ذوب کرد متنفراست

    • بدون نام

      یکی نیست جواب این نجس رو با قاطعیت بده که پوزش رو ببنده.

    • بدون نام

      اخه بدبخت شما بچه هاتون تو رحم مادراشون سربازن مردا و زنهاتون سی سال باید سرباز باشن فاشیست احمق تندرو جهان از دست شما تند روها نابود میشه کووووووووووووودن .‌.

    • بدون نام

      توهمی خیال پرداز

    • منتظر

      سید حسن نصرالله خون علوی در رگهایش جاریست

    • aliali

      جانم فدای سید عزیز (حسن) .لبیک یا خامنه ای امروز تنها راه نجات دین و اسلام است

    • AAAAAAAASS

      واقعا دولت حتی توان تو دهنی به نتانیاهو را ندارد
      واقعا متاسف هستم

    • بیکار

      سگهای ول گرد از دور پارس می کنند وقتی نزدیکشان می شویم فرار می کنند اسرائیل هم مثل سگهای ول گرد از دور پارس می کند کسی نزدیکش نیاید ازترس خودش این حرفها را می زند

    • حاج.عرب

      غلط.زیادی.هشت.کمک.صدام.کردید.چی.شد

    • پارساطولابی

      اسرائیل فکرنمیکنم اگه با مقاومت درگیرشه چیزی ازش بمونه مقاومت یه شاخه ازایران است بازوهای ایران سپاه وارتش اگه رهبری دستور بده یک شبانه روز فکرنکنم دوام بیاره پس واق واق کردن یعنی ماهم هستیم ولی باید مواظب نتانیابو باش چون تواسطبل هم لگد میزنه

    • بدون نام

      جر و زر زدنهات نشانه ترس است . شماها را یک گروه در لبنان ان هم بدون کمک دولت لبنان به خاک ذلت نشاندند انوقت ایران را تهدید می کنی ابله احمق نجس

    • ا ف

      درودبر حزب الله غیور اسرائیل دربرابر خشم حزب الله مثل پوشال خشک دربرابر آتش است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج