جاباما
۸۸۶۲۵۸
۱۴۶ نظر
۵۰۱۳
۱۴۶ نظر
۵۰۱۳
پ

نجفی در دادگاه: اتهام قتل عمد را قبول ندارم

شهردار پشین تهران در ­دومین جلسه دادگاه علنی رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد: اتهام قتل عمد را قبول ندارم. هیچ وقت همسر مرحومم را به قتل تهدید نکردم

خبرگزاری ایسنا: دومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم شهردار پیشین تهران صبح امروز چهارشنبه ۲۶ تیرماه به صورت علنی و به ریاست قاضی محمدی کشکولی رئیس شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.

در ابتدای دومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد قاضی محمدی کشکولی رئیس دادگاه پیش از اعلام رسمیت جلسه دادگاه در توضیحاتی، اظهار داشت: جلسه دادگاه با مجوز ریاست قوه قضائیه به موجب مقررات قانون آیین دادرسی کیفری علنی است و انتشار مشروح جلسات دادگاه با رعایت محدودیت‌های مندرج در ماده ۳۵۲ قانون آیین دادرسی کیفری آزاد است.

قاضی محمدی کشکولی، گفت: با توجه به اینکه مطالبی در فضای مجازی به روایت از خبرنگاران محترمی که در دادگاه حضور دارند منتشر می شود لازم می دانم مقررات ماده ۳۵۴ و ۳۵۲ قانون آیین دادرسی کیفری را در خصوص اخلال در نظم دادگاه تذکر دهم.

در ادامه جلسه مستشار دادگاه مفاد این دو ماده را قرائت کرد.

در این لحظه قاضی کشکولی با اعلام رسمیت جلسه تاکید کرد: پیرو جلسه قبل، جلسه امروز را در وقت مقرر برگزار می شود.

وی ادامه داد: محمد علی نجفی، دوتن از وکلای مدافع او و وکلای اولیای دم و همچنین مهیار صفری و نماینده دادستان هم درجلسه حضور دارند.

رئیس دادگاه افزود: کارشناسانی که در صحنه جرم حضور داشتند و همچنین کارشناسان اسلحه و پزشک معاینه جسد در جلسه امروز حضور دارند که در صورت لزوم از آنها اخذ توضیح خواهد شد.

قاضی محمدی کشکولی گفت: ورود و خروج افراد از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۲:۴۰ که آخرین خروج آقای نجفی بوده است پخش خواهد شد. در این مرحله از رسیدگی به پرونده پیرو مطالب قبلی دادگاه احدی از وکلای اولیای دم می‌توانند در جایگاه حضور یابند.

در ادامه جلسه حاجی لویی یکی از وکلای مدافع اولیای دم با حضور در جایگاه، گفت: در جلسه قبل شما در رابطه با حواشی که پیش آمده بود تذکر دادید ولی بعد از جلسه موضوع مهدور الدم بودن تیتر روزنامه‌ها شد که حرمت اولیای دم خدشه دار شد و اینجانب به همراهی همکارم بعد از مطالعه پرونده دفاعیات ناجوانمردانه متهم حاضر را دیدیم که جا دارد مواردی را ذکر کنم.

وی افزود: این دفاعیات بسیار متعارض بود و به صورت تیتر اول روزنامه‌ها در آمد. اقاریر متهم در پرونده این بود که مقتوله ابتدا وارد زندگی او شده و بعد گفته من اشتباهاً ازدواج کردم. ما می‌دانیم متهم چه هزینه‌هایی کرده تا نظامات را زیر پا بگذارد و ازدواج را ثبت کند. بعد متهم گفته که من طلاقش ندادم و از آنجا که حق طلاق با مرد است می‌توانسته حق و حقوق او را بدهد و بعد متهم گفته که او را کشتم و اشتباه کردم.

وی افزود: آقای نجفی شما وزیر سابق آموزش و پرورش بودید، نوک مداد را نشکسته‌اید که می‌گویید اشتباه کردم؛ شما آدم کشتید. اینجا صحنه سیاست نیست که به راحتی کنار بکشید شما مرتکب قتل عمد شده‌اید. بعد گفتید که او پرستو است و با نهادهای امنیتی در ارتباط است.

قاضی کشکولی در این هنگام به وکیل مدافع اولیای دم تذکر داد و گفت: ما مقررات آیین دادرسی کیفری را قرائت کردیم و توقع این است که شما وکلا که حقوقدان هستید دقت کنید و بیان الفاط ناجوانمردانه در شان دادگاه نیست.

وکیل مدافع اولیای دم ادامه داد: متهم یکبار گفته می‌خواسته میترا استاد اطلاعات شخصی من را به خبرنگار بدهد، ایشان ۴۰ سال است که در سیاست مملکت است و از ما بهتر می‌داند نهادهای امنیتی کارشان طبقه‌بندی اطلاعات است. مقتوله می‌خواسته با خبرنگار حرف بزند و کار خبرنگار انتشار است. می‌دانیم به خبرنگار چه می‌خواسته بگوید چون انگیزه شخصی در ماهیت ماجرا تأثیری ندارد.

وی افزود: بهتر است یکبار برای همیشه متهم اعتراف کند و بگوید مرتکب قتل عمد شده و تقاضای بخشش کند.

قاضی در همین‌جا تذکر داد به جای متهم صحبت نکنید.

وکیل میترا استاد گفت: باید حرف اولیای دم را بزنم، پدر و مادرش به دلیل اوضاع بد روحی نتوانستند بیایند و در این مدت یکبار به پسر او سر نزدند و از نظر روحی حال خوبی ندارد. مادر عریان خود را خون‌آلود دیده، به ناحق به مادرش شلیک و او کشته شده است. خانواده متهم حق و حقوق مقتول را مطالبه کرده، ماشین لکسوز وی را فروخته و از طریق افراد خانواده پول‌ها خالی شده است. اجازه می‌دادید پولی می‌رسید تا حداقل مهیار را به روانپزشکی می‌بردند. اتهامات اصالتاً بوده یا وکالتاً. باید در این مورد پاسخ دهد.

قاضی کشکولی در این لحظه با اشاره به عدم حضور یکی از وکلای متهم، گفت: مراتب عزل آقای علیزاده طباطبایی دیروز بعدازظهر اعلام شده در نتیجه امروز متهم با دو وکیل ادامه می‌دهد.

همچنین قاضی کشکولی اعلام کرد که جهانشاه صفری پدر مهیار صفری نیز به همراه او در دادگاه حاضر است و مهیار خواسته که هیچ عکسی از او گرفته نشود. در همین لحظه از ولی مهیار خواسته شد تا به جایگاه بیاید.

پدر مهیار در جایگاه قرار گرفت، قاضی از او پرسید مهیار چند ساله است، گفت متولد ۱۱ شهریور ۸۲ است. سپس قاضی از مهیار صفری خواست تا در جایگاه حاضر و خود را معرفی کند.

او گفت: من متولد ۱۱ شهریور ۸۲ هستم، فرزند جهانشاه صفری، قاضی پرسید تحصیلات شما چقدر است؟ مهیار گفت: سیکل هستم.

قاضی پرسید شکایتی دارید، مهیار گفت تقاضای قصاص خون مادرم را دارم.

قاضی از مهیار خواست تا مشاهدات خود را از نحوه به قتل رسیدن مادرش بگوید.

مهیار گفت: ۹ صبح از خانه خارج شدم و ساعت ۱۲:۱۰ وارد خانه شدم و دیدم دو فرد غریبه در خانه هستند، با کمک آقای آقازاده (راننده نجفی) وارد حمام شدم و مادرم را در آنجا دیدم.

قاضی از او پرسید دقیقاً بگویید چه دیده‌اید.

مهیار به دلیل شرایط بد روحی نتوانست پاسخ دهد و قاضی گفت ایرادی ندارد، پاسخ ندهید.

چند بار تهدید کرد که با همین اسلحه مادرم را خواهد کشت.

وی در پاسخ به سوال رییس دادگاه درباره اختلاف مادرش با متهم نجفی گفت: بله آنها اختلاف داشتند و چند بار تهدید کرد که با همین اسلحه مادرم را خواهد کشت.

قاضی کشکولی از او پرسید آیا شما اسلحه را در منزل دیدید که مهیار صفری گفت: خیر. آقای نجفی گفتند که اسلحه را در منزل همسر اولش نگهداری می‌کند.

رییس دادگاه درباره اختلاف شب قبل از قتل مادرش با متهم نجفی پرسید که او گفت: بله شب قبل از ساعت ۹ و نیم تا ۲ و نیم شب با هم درگیری داشتند و دایی‌ام مسعود استاد نیز تا ۱۲ شب منزل ما بود.

صفری گفت: روز حادثه ساعت ۸ و نیم صبح آقای نجفی مرا با عصبانیت بیدار کرد و گفت به مدرسه بروم.

قاضی از او پرسید آقای نجفی در کیفرخواست گفته است که مادرت بارها با شما نیز درگیر شده و چند نوبت شما را از منزل بیرون کرده است که مهیار صفری در پاسخ این موضوع را رد کرد و گفت که همواره با مادرش رابطه خوبی داشته است.

مهیار صفری پسر میترا استاد در پاسخ به این سوال که مادرت چند بار با اقای نجفی درگیری داشته است گفت این موضوع به ماه ها پیش بر می‌گردد.

پدر مهیار صفری نیز گفت: با توجه به اینکه پسرم تقاضای قصاص دارد ما هم تقاضای قصاص داریم.

در ادامه قاضی اتهامات محمدعلی نجفی را به او تفهیم کرد و از او خواست از خود دفاع کند.

اتهام قتل عمد را به هیچ عنوان قبول ندارم

در ادامه جلسه دادگاه نجفی با حضور در جایگاه و پس از معرفی خود در پاسخ به سوال قاضی درباره اینکه آیا اتهامات خود را قبول دارید یا خیر؟ در دفاع از خود گفت: آنچه که اتفاق افتاده را قبول دارم و توضیح می‌دهم اما اتهام قتل عمد را به هیچ عنوان قبول ندارم و دلایل خود را عرض می کنم.

وی گفت: خدمت ریاست محترم دادگاه و مستشاران و حضار محترم عرض سلام دارم و تشکر می کنم از این وقتی که به من دادید. در ابتدای سخن می‌گویم از این حادثه دردناک بنده هم بسیار متاثر هستم و مجدداً به خانواده استاد تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم آنچه اینجا می‌گویم موجب روشن تر شدن ماجرا شود تا قضات بتوانند بر اساس شرع و قانون حکم عادلانه ای صادر کنند.

این متهم تاکید کرد: هدف بنده فقط روشن شدن حقایق است و تا یک حدی خودم را در این قضیه مقصر می‌دانم و امیدوارم خداوند از تقصیر و گناهی که از سوی من به وقوع پیوسته من را مورد رحمت قرار دهد. من در طول عمرم با هیچ خانمی برخورد فیزیکی نداشتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      شش ماه این پرونده کش دار میشه بعدشم خودتو تبرعه می کنی ! بعدشم میری کانادا در کنار دوستان عزیزت عشق و حال . این کشور فقط یه خلخالی نیاز داره و بس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو چقدر داغونی تاریخ ننگین

      • حسین کبابی

        عزیز باسوادم.تبرئه درسته نه تبرعه!

      • یوسف

        آره واقعا

      • بدون نام

        هست جاش نگران نباش دلال ارز

      • بدون نام

        داعش داشتیم وقتی مد نبود

      • بدون نام

        از وقتی فساد شهرداری قالیباف رو گفت براش دردسر درست کردن

      • بدون نام

        با هیچ خانمی برخورد فیزیکی نداشته اما زنشو "مهدورالدم" می دونسته.تناقضهات پیرمرد.تناقضهات

      • بدون نام

        چقدر متکبر...من خودم رو تا حدی در این "قضیه"مقصر می دونم...وقیح

      • محسن

        واقعا همین جوره

      • بدون نام

        چقدر پرو . بنده خدا را بتران تىر كرده بعد مىگىد قتل عمد نىسيت اىن جانى را انشاله هر چه زود تر قصاص در ملا عام رقص اش را بر روى تىر دار ببىنىم

      • بدون نام

        تیتر روزنامه های وقیح اصلاحطلب بار پیش "مهدورالدم" بود.الان تینر می زنند"دستم خورد تیر شلیک شد".بالاخره خونش هدر بوده یا حواست نبوده.ای مرد قبیله!!!

      • بدون نام

        اصلا چرت پرتت ربطی به نجفی نداره خواستی مرده زنده کنی افکار پوچت رو نمایش بدی

      • محمدرضا

        که کلی خون بیگناه بریزه؟یه نگاه به عاقبت خلخالی کن بعد یادش کن

      • بدون نام

        نه عزیز. این یک تسویه حسابه از طرف آنهایی که نجفی پرونده اختلاس شان را روکرد....

      • بدون نام

        علیرضا میفهمی چی میگی؟ تاریخ رو خوندی؟؟؟؟ عاقبت خلخالی رو میدونی؟؟؟ مواظب عاقبتت باش

      • صمداقا

        کشور به حقیقت احتیاج دارد

      • آدولف هیتلر

        هردو گروه ایران رو نابود کردند و اختلاس کردند

      • بدون نام

        کثیفترین مرد اونه که به خاطر هوس ازدواج کنه به خاطر لو نرفتن اسرارش زنشو بکشه و بعد بدترین تهمتها رو به زنش نسبت بده

      • بدون نام

        پنج تا تیر شلیک کرده، اونوقت میگه عمدی نبوده!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ششتقلال

      مقصر اصلی برانکو هستش

      پاسخ ها

      • Nader

        خخخ خخخخ خخخخخخ

      • بدون نام

        o o

    • بدون نام

      بابا دیگه معلومه بچه مردم رو کشته قصاص کمترین حقشه اینجا هم میخای پارتی بازی کنید اگه یه آدم بدبختی بود الان سه بار اعدام شده بود دارید با این قاتل شو اجرا میکنید تموش کنید بره مردم که مسخره بازی های سیاسی شما نیستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطور قاضی

      • بدون نام

        کدوم بچه مردم؟ طبق مطالب جلسه اول دادگاه میترا استاد غیر مسلمان بوده و بعد مسلمان میشه و زن صیغه ای مسئولان پایین رده وزارت خارجه و آموزش پرورش و شهرداری میشده...یه زن حرفه ای بوده.. یه دختر ساده مظلوم شهرستانی نبوده که!

      • بدون نام

        آقای مردم سرت به کار خودت باشه و خودتو اینقد حرص نده

      • بدون نام

        بله ایشان آدم کمی نبود ه که اشتباه کرده باشه شاید سبحان الله اون سوء استفاده کرده از این ولی راحت میتوانسته مشاور وقضات مراجعه کنه

      • بدون نام

        تو پیششان بودید که اینقدر سریع ورک میگید تن را کشته وباید قصاص شه. در ضمن معلومه که تو خودت الان دارید سیاسی قضاوت میکنید. تمام کسانیکه الان در مورد این جریان حرف میزنند وان را محکوم مبکنندتماماً از طیف مخالف آقای نجفی هستند. همه برای خود قاضی هستند وکم میدهند. خودتان پاش بیفته از این بدتر هم انجام میدهید مگر اینکه خیلی بی عرضه وهم وبی غیرت باشید.

      • زن اول نجفی

        اصلا مفسد فی الارض بوده طرف قتل عمد مرتکب شده تاوانش اعدامه

    • بدون نام

      پیرمرد چه تقلایی میکنه خودش رو نجات بده.قتل عمد نبوده مهدورالدم بوده پرستو بوده بالاخره چی بوده نکبت؟

    • بدون نام

      هر طوری شده نجفی میخواد خودشو نجات دهد که اعدام نشود
      آخه مردک با اسلحه زدی کشتی اش
      آنوقت میگی قتل عمدی نبود مگه با مشت و کشیده زدی که بگی قصد کشتن نداشتم؟

      پاسخ ها

      • امیر حسین

        همون.کلا وقاحت این دارو دسته جای تعجبم نداره!

      • بدون نام

        اعتماد به نفس کاذب گویا در بسیاری اصلاح طلبان ذاتی شده اون از حسن روحانی با این همه مشکلات و گرانی باز هم با اعتماد به نفس از خودش تعریف میکند اینم از نجفی با وجود قتل با چند تیر از اسلحه اش باز هم میگوید قتل عمد نکردم!

      • zahra

        خوب بیچاره راست میگه خودش نکشته مجبور شده قتل رو گردن بگیره

    • اسد

      سلام: اگر یک تیر از اسلحه شلیک وموجب قتل مقتوله شده می شود گفت عمدی نبوده ولی باز سوال این است چرا باید اسلحه رامسلح می کرده. واگر بیش از یک گلوله شلیک وبه مقتوله اثابت کرده ان وقت باید گفت ... حال می ماند نطر کارشناسان محترم قوه قضایی. انشالله که شاهین عدالت درست عمل کند نه حزب وحزب بازی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اول ادعا می کرد مهدور الدم بوده مقتول.یعنی با قصد کشته.حالا میگه به قصد کشتن نرفتم

      • zahra

        بیجاره بیگناهه .تنها گناهش پرستو بازی بوده و اسیر احزاب شده

    • بدون نام

      اگه از روز اول به جای اتهام زدن و تناقض گویی می گفت من این غلطو کردم و عین سگ پشیمونم الان وضعش بهتر بود.عین مردان قبیله رفتار کرد.و هم حزبیهاش هم.لعنت بر اصلاحطلب

      پاسخ ها

      • ایرانی

        لعنت برهردوطرف هم اصلاح طلباوهم اصولگراهاکه هرچه مردم سختی میکشن ازکثافتکاریهای این دوجریان کثیفه.

      • zahra

        درود بر تو کاربرایرانی . واقعا لهنت به هر دو حزب که مردمو بدبخت کردن

    • بدون نام

      راست میگه بنده خدا اخه با پنج تیر که بالش هم با خودش برده بود میشه قتل عمد قتل عمد وقتی صورت میگیره که تیر بار برده باشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آدم حسابی اسلحه کلت بوده تیربار نبوده

    • سارا

      فکر میکنم هیچکس تو زندگیش با خانومی برخورد فیزیکی نداشته باشه بجز اونایی که مشکل روانی داشته باشن .زده زنه رو کشته بعد خودشو تا حدی مقصر میدونه .

    • بدون نام

      نجفی را دیونه کرده که دست به اینکار زده. مرد آرومیه . انشاله که حق معلوم بشه. و بعدشم خون کس دیگه ای ریخته نشه. نمیدونم شوهر قبلیه مقتول هم میتونه درخواست قصاص کنه که توی دادگاه گفته باتوجه به خواست پسرم من هم درخواست قصاص دارم!!!!؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در دار زدن خون کسی ریخته نمیشه.اگه از اول قبول می کرد در عصبانیت زن رو کشته و طلب بخشش می کرد این همه نفرت انگیز به نظر نمی رسید

      • بدون نام

        فقط اولیای دم میتونن و فرزندان مقتول تا اونجا که میتونم
        با توجه به مطالبی که از مقتول و وضع زندگی سابقش پخش شده احتمال زیاد خانواده مقتول با پول راضی میشن و الان دنبال بالابردن قیمت هستن. شوهر سابقش هم شاید یه پولی میخواد که خودشو قاطی کرده...

      • بدون نام

        طلاقش میداد.چرا کشتش؟

      • بدون نام

        خیر اولیاء دم فقط محق درخواست قصاص هستند پدر مادز فرزند و به اولی اونهائیکه حاجب داشته باشند مثل نوه اگه پدر ومادر وبرادروخواهر درحیات نباشد حق قصاص دارند

      • ایرانی

        چون سن پسراستادقانونی نیست پدرش بعنوان ولی قهری میتونه.

    • بدون نام

      نجفی را دیونه کرده که دست به اینکار زده. مرد آرومیه . انشاله که حق معلوم بشه. و بعدشم خون کس دیگه ای ریخته نشه. نمیدونم شوهر قبلیه مقتول هم میتونه درخواست قصاص کنه که توی دادگاه گفته باتوجه به خواست پسرم من هم درخواست قصاص دارم!!!!؟؟

      پاسخ ها

      • بینام

        آیا به جه علتی از همسر اولش طلاق گرفته ؟

      • بدون نام

        چراصوبت هایش نیمه کاله ماند آقای غازی

      • بدون نام

        پسرش به سن قانونی نرسیده و پدرش به نمایندگی اون اعلام نظر کرده

      • ایرانی

        بعنوان ولی قهری پسرنابالغش میتونه.

    • بدون نام

      دختر مردمو بزنی بکشی بعد ب خانوادش تسلیت بگی!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آدم عادی می تونه همچین بگه؟

      • بدون نام

        دختر مردم با برنامه اومد تو زندگی مردی که هم سن باباشه .

      • zahra

        دختر آدم بلند پرواز بوده میخواسته از هر راهی به شهرت جهانی برسه خیلی بی جا کرده که تو زندگی چند نفر رفته.حقش بود

    • بدون نام

      هفت تير كشيدي بالش گذاشتي 5 تا تير خالي كردي ميگي قتل عمد نبوده يعني اتفاقي دستت خورده به هفت تير و بالاش و يهويي رات گم كردي سراغ اون مرحوم

      پاسخ ها

      • ایرانی

        کارگاه بالشوقبل ازتیراندازی بطرفش پرت کرده..اخباروپیگیری میکردی بهتربود.

    • کارگر عصبانی

      دیوانه تو آدم کشتی و عابروی یک خانواده را بردی و یک پسر بچه 16 ساله که ناپدریش هستی را هم عابرو ازش بردی دیوانش کردی. فکر کردی پس کی کشته ننه من بود فشار داد دکمه اسلحه یا تو. عمد و غیر عمد چیه. حتی به مهیار یکبار تو این مدت سر نزدی و طلب بخشش کنی. کلی آسیب روحی و جسمی و حیثیتی به بار آوردی. حبس ابد کافیه برات به نظرم در تنهایی و انفرادی تا در خلوت به خودت بیای و...

      پاسخ ها

      • سمیه

        وقتی به جرم قتل تو زندانه چطوری بره دیدن و احوالپرسی ناپسری اش مهیار؟!

      • zahra

        فامیلای آتش به اختیارش ریختن این جا .وقتی نجفی گوشه پولو نشون بده همه رضایت میدن

    • بدون نام

      خبرتان کاملا یکطرفه و ناقص است .. شرط عدالت ، مساوات است .

    • ایرانی

      منم اگه جاش بودم بعد از سه گلوله میگفتم اتهام قتل عمد رو قبول ندارم،این همه پارتی چرا قبول داشته باشم

    • ابراهیم

      چه رویی داره بابا این سه تا تیر زده

    • بدون نام

      راست میگه بدبخت
      با اسلحه از خودش دفاع کرده وگرنه حریف داد و بیداد زنش نمی شده

    • بدون نام

      نجفی باید اعدام شود خون استاد میترا پایمال نشود قصاص شود در میدان آزادی تهران اعدام شود

      پاسخ ها

      • ی آدم معمولی

        استاد چی بوده استاد میترا؟؟

    • هلن

      مهریه یه ابزارو وسیله ای هست تودست عده ای که واقعا ....
      نجفی باید هرجوری شده بودطلاقش میدادی اصلاالکی میگفتی ندارم بدم که بندازنت زندان شرفش بره اون ،چرا کاردست خودت دادی آخه مرد؟!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از اول نباید برا همچین زنی که احتمال جاسوس بودنش زیاد بود همچین مهریه بالایی میذاشت
        ازدواج عقد دائم با زن 30 سال کوچکتر هم واقعا اشتباهه آخرش هم به یکسال نکشیده یکیشون قاتل شد یکی شون مقتول

      • بدون نام

        اون مرد آخرش خیلی خوب رود .......

      • بدون نام

        سنگ پاجلواینهاکم میارازدوستان روحانی بیشترازاین نمیش توقع داشت گندزدن به ایران

    • مهدی

      نجفی .آخراته.خدا بیامرزدت

    • بدون نام

      تو این مملکت همه بیکاران خودشون قاصدی شدن حکم صادر میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره خودشون قاصدی شدن

      • صادق

        پسرمن دانشجوی دکتری،اهل نمازو روزه ومعتقدشدیدبخدا،متاهل ویک پسر2 ساله که سال 94 بادخترخالش ازدواج کردوازهمون اول اختلاف داشتن وچون مهریه300 سکه بود،همین مانع طلاق وباعث تهدیدتوسطزنش بود،واین اختلاف آنقدرادامه داشت،که پسرم سال قبل خودش راازدست همسرش درخانه اش حلق آویزوخودکشی کرد وتمام کسانی که اورامیشناختن برای مظلومیتش اشک ریختن،وحالا همسرش باقلدری اموالشوتصاحب کرده وپسرش راهم برده وفاصله ماباهم 500 کیلومتره وباتوجه به نظردادگاه که اجازه ملاقات به ماداده،ایشان بیش از6 ماه است اوراپنهان کرده وبه اتکای پسرعمه اش که قبلادادستان خوزستان والان قاضی یکی ازشعب دیوان عدالت است مارااذیت میکند،جالبه هم باعث مرگ فرزندم،وهم طمع اموال وهم اولادرابرده،بنظرتون اگه بایه گلوله میکشتش بهترنبود،زنهارااین حکومت پرروکرد،اونم بواسطه سکه بازی،وجالب اینه اگه من روزی تنام خانواده همسرپسرمرحومم رابکشم بنظرم حکم خدارااجراکردم

      • مجتبی

        جناب صادق پسرتون هم مقصر بوده که خودکشی کرده
        هزار راه دیگه وجود داشت غیر اینکه خودکشی حرام هم هست
        در ضمن پسر می‌تونست همون موقع عقد زیر بار 300 سکه نره

    • بدون نام

      قتل عمد نبوده تفنگ غیره قانونی داشته میخواسته ببین خوب کار میکنه روی ایشان امتحان کرده اینکه اسلحه شلیک شده که دیگه تقصیر نجفی نیس

    • بدون نام

      نه به اون قصد خودکشی و نه به قبول داشتن قتل

    • بدون نام

      پدر مهیار صفری هم درخواست قصاص داره خخخخ

    • بدون نام

      فقط اعدام نجفی در ملا عام

    • بدون نام

      همش تقصیر آمریکاس

    • فریبا

      پسرک دروغگو !!!مشخص شد قسمتی از صحبتهاش رو یاد دادن بهش روزهای اول حرفی ک زد این بود ک رسیدم جلوی درب واحد دیدم دونفر میخواهند درب را باز کنند و بالاخره هم باز کردند و وارد خانه شدیم الان میگه رفتم داخل دیدم دونفر داخل خانه هستند .

    • فریبا

      دکتر نجفی امکان نداره حرفهایی ک زده رو نتونه با مدرک ثابت کنه وبعضیا میگن چه رویی داره ب خانواده مقتوله تسلیت میگه پس توقع دارید بگه دستم درد نکنه ک کشتم؟اخه عقلتونو ب کار بندازین

    • محسن

      ۱.اسلحه حمل کرده
      ۲.وارد خونه شده
      ۳.اسلحه مسلح کرده
      ۴.دعوا راه انداخته
      ۵.تو وان حموم رفته
      6.دو تا تیر هم شلیک کرده
      اونوقت قتل عمد نبوده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟

    • محسن

      بکشیدش تا دیگه هیچ سیاستمداری کلت حمل نکنه.اگه کشته نشه خدا جای حق نیست

    • محمدمعنایی

      شایدبگه به یکی دیگه گفتم بکشش وخودش نکشتش

    • علی

      وقتی که اتهام قتل عمد را قبول نداری! پس خودت را عقل کل دانستن غلط است و قبول کن که دیوانه ای و بزودی تبرئه و شاید به پست مشاور رییس جمهوری هم رسیدی!

    • محسن

      مقصر آمریکاست.خخخخ

    • آنا

      ببخشید با اسلحه طرف رو کشته بعد میگه اتهام قتل عمد رو قبول ندارم نکنه مثل مسئولین گردن کلفت دیگه میخوان این رو هم ماسمالی کنن

    • بدون نام

      چقدر وقیح که با این که با اسلحه به اب خوردن ادم کشته میگه از عمد نبوده ...خاک بر سر ما که بچه هامون تو این سیستم اموزشی با این ادما اموزش می دیدن

    • مایا

      اگه قصد ترسوندن داشته فقط پس چرا با خودش بالش برده؟؟؟؟؟
      خب خواسته بزنه . بالشم برده که صدا نپیچه .
      کارشناسی نداره
      بالشم همراه اسلحه برده که بیشتر بترسه آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • Nader

      قاضی القضات اصلی فقط خود خداوند است
      تعجب از اظهار نظر های مختلفی که موجب گناهکار و مهدورالدم بودن مقتول و یا گناهکار و مجرم بالفطره بودن متهم است.
      قضاوت خیلی سخته . چه کسی میتونه به تمام زوایای ماجرا دید داشته باشه ؟
      فقط خدا آگاه مطلق است . قاضی هم انسانیست مثل من و شما .
      فقط امیدوار باشیم که با علم قاضی حق به حقدار برسه .
      باقیش با صاحب دیار باقیست.

    • بدون نام

      پدر مهار دیگر چکار است مگر به غیر از مادر بچه اش که ولش کرد و رفته نسبت دیگری دارد که درخواست قصاص می کند

    • @arashsangesabor

      صددرصد مقصر باشگاه پرسپولیس و هواداران انبوه این تیمه؟!!!!

    • @arashsangesabor

      حق با آقای نجفیه ...چون انسان به صورت غیر عمد با سلاح کمری میتونه بره و چند شلیک مرگبار به جیگر مقتول بزنه...خب خواب الود بودن ایشون و فکر کردن مقتول گفته سشواربیار و موهامو خشک کن وبخاطر شکل ظاهری کلت با سشوار این اتفاق افتاده...

    • بدون نام

      میخوان تبرعه اش کنند لفتش میدن

    • صادق

      بعضی از زنها أز هر فرشته ای بهترن ولی بعضیها واقعأ ...

    • دلسوزملت

      آخه مردچی بگم بهت حیف میترا خانم نبود کشتیش جون نبود که بود زیبا نبود که بود رعنا نبود که بود باسواد نبود که بود شیطون نبوده بودآخه دردت چی بود تو این برکت خدارو ازبین بردی خدا ازبین ببردت مرد خوبه یکی بزنه دختر خودتو ناکارکنه، ولا

    • بدون نام

      یه آرپی جی و چنددست رختخواب هم برا خفه کردن صداش استفاده میکردی بعد میگفتی قبول ندارم ... .....

    • بدون نام

      خودمونیم.بلدهم بوده بالش گذاشته یاد فیلم شبی که ماه کامل شدافتادم که تروریسته بالش گذاشت زنشوکشت.وای خدابدادمون برسه.کجا داریم میرویم.البته ایشون تروریست نیست فقط زنشوباشلیک ۴یا۵ تیرناقابل کشته.خدابهمون رحم کنه.ازدست این موجوددوپا که نامش انسان است و اشرف مخلوقات.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انقدر پرت و پلا و چرت و پرت نگو

    • فریمان

      خدا لعنت کنه نجفی قاتل را

    • ایران

      اعدامش کنید

    • بدون نام

      چه دم دراورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پشتش گرمه

    • بدون نام

      بقیه گزارش کو؟

    • بدون نام

      اونایی که طرفدار جنایت نجفی هستن هیچ از داعش کم ندارن. واقعا کاش جای مهاجرت باز بشه یه عده خودشونو نجات بدن. چون داعش هم به محاکمه اعتقاد نداره

    • بدون نام

      جامعه ما متاسفانه فرهنگ ضد زن داره وگرنه کدوم آدم بی وجدانی این قتل رو درست میدونه؟ خدا ریشه هر چی نفهمیه بخشکونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من از زنها خوشم نمیاد اما قتل یک زن را (هرچقدر هم که مقصر بوده باشه) به این شکلی که این کثافت انجام داده درست نمیدونم و تایید نمیکنم و امیدوارم مجازات بشه (هرچند میدونم مجازاتش نمیکنند). تازه من به اذعان خودم آدم زن ستیزی هم هستم. دیگه خودت حسابشو بکن که این جامعه چقدر لجنه که توش اینطور بی محابا از قاتل پست حمایت میکنند و از کشته شدن زن خشنودند

    • بدون نام

      اعدام نجفی علاوه بر عدالت، یه کمک بزرگی هم میکنه، که طرفدارانش فکر جنایت رو از سرشون بیرون کنن. چون انگار بالقوه دارنش خخخخخ

    • بدون نام

      قتل عمد نبوده احتمالا قتل ابوبکر بغدادی بوده... آره

    • بدون نام

      مگه قتل عمد شاخ ودم داره که مال تو نداره نجفی ...

    • بدون نام

      همه سر کاریم

    • محسن صادقی

      با سلام لازم می دانم به لحاظ حقوقی به کسانیکه اعلام نظر می فرمایند نکاتی را اعلام کنم . ۱. جرمی رخ داده دادگاه صالح تشکیل گردیده و در جریان رسیدگی است۲.اتهام قتل طبق حکم شرع اسلام قصاص را بدنبال دارد اما صدور حکم قصاص شرایط پیچیده ای دارد وبه سادگی نمی توان حکم قصاص صادر کرد.۳رسیدگی به چگونگی انجام قتل مطرح رسیدگی است پس احساسات را لجام دربندید و سکوت در این مرحله جایز است .۴ فقه شیعه بسیار غنی است وانشالله با صدور رای صائب وفکر ثاقب موضوع موجب رضای باری تعالی خواهد شد.

      پاسخ ها

      • احمدی

        بالاخره یکی پیدا شد
        با ادله صحبت کنه
        توروخدا عزیزانی که اطلاع کامل قضایی
        دارن هم بیان صحبت کنن
        که حداقل مثل منی که اطلاعاتم کمه
        بیشتر بفهمیم
        باتشکر

    • پرستو

      دکتر نجفی قتل انجام دادن. کاملا درسته. اما انسان هایی شبیه میترا استاد هزاران بار زود تر باید به قتل میرسیدن. که جامعه رو به فساد کشیدن. خانواده مقتول هم نه بخاطر شرایط بد روحی بلکه بخاطر ننگ از همچین دختری حاضر به شرکت در دادگاه نشدن.

    • بدون نام

      طرف مرده رفته، هزار جور اراجیف براش درست کردن. از جمله غیرمسلمان و صیغه شدن و از این حرفا که هیچکدوم ثابت نشده فقط یه ادعاست یه مشت نادان هم باور کردن اومدن اینجا تراوشات ذهنیشونو به نمایش میزارن آخه به چه قیمتی جهنم رو میخرید؟! شما چه کاره اید تو چه جایگاهی هستی؟ بشین سر جات بابا، فرصت بدید اینکاره که قاضی باشه هم حرف بزنه ببینیم چی میشه

      پاسخ ها

      • avaanis

        هیچکس نمیتونه ب دروغ بگه کسی مسلمان نبوده و صیغه فلانی و فلانی بوده چه برسه ب یک ادم نخبه ک از نظر هوشی همه میدونن تو چه جایگاهیه پس اگر ادعایی کرده مطمئن باشید مدارکش هم برای اثبات ادعاش داره ک رو بکنه.

    • بابا طاهری

      کسی کا اسلحه را مسلح می کند وبا یک بالش بسوی مقتول می رود وداز ان بعنوان صداخفه کن استفاده می کند ومستقیما به نقاط حیاتی طرف مقابل شلیک می کند آیا هدفی غیر از قال عمد دارد ؟

    • بدون نام

      اگر در مورد نجفی عدالت اجرا نشه، قطعا یکی مثل خودش تسویه حساب میکنه باهاش

    • m

      انتخاب شهرداری که شوری شهره لیست امید باشه از این بهتر نمیشه.... آقای نجفی نگو برخورد فیزیکی نداشتی..

    • بدون نام

      برای من جالبه که این آدم واسه چی میخواد زنده بمونه؟؟ واقعا با چه رویی؟

    • بروجرد

      احسنت. به آقای محسن صادقی جواب همتون رو داد

    • م.ج

      سلام
      من که نمیتونم ، یعنی ما نمیتونیم تو کار دادگاه یا هر چی،دخالت کنیم ، فقط بیایم از ته قلبمون دعا کنیم حق به حقدار برسه

    • بدون نام

      بااین تفاسیر که خانم استادپرستوبوده وکارهای وی موردشک وتردیدبوده ودست ازنجفی برنداشته وفقط دنبال خراب کردن وابروبردن نجفی بوده نجفی واقعاباغیرت است دستش ربایدبوسیدونبایداعدام شودوبایستی دیه پرداخت نماید

      پاسخ ها

      • علی

        برای آدم‌های هیجانی و نمایشی داشتن هر چیزی صرفا برای به رخ دیگران کشیدن و پز دادن است مثل مدرک تحصیلی، شغل، خانه، ویلا ، ماشین کلاس بالا و شاسی بالا و زن زیبا ووو .. اما آدم کم جنبه عقده ای که قادر به استفاده صحیح از این همه نعمت های خدا دادی نیست! بعد از مدتی به بن بست برخورد می کنه و بیو شیمی مغزش بهم میریزه و دست به کاری میزنه که تنها از افراد دچار اختلال روان بر میاد! ایشان باید قبل از اعدام ارزیابی روانی بشوند. اگر من اشتباه نکنم.

    • بدون نام

      این زن یک جاه طلب فاسد بوده که فقط میخواسته با هر روش پلیدی خودشو بالا بکشه باید اینجور افرادو کشت

      پاسخ ها

      • فریبا

        دمت گرم درست کفتی.

    • بدون نام

      ادم کشتی حیوان باید قصاص نفس بشی

    • ن

      نظرات رو که میخونم یاد زمان های قدیمی میوفتم که مردم کورکورانه و بدون اطلاعات کافی و در مسیر جو و فضا فریاد میزدند، فلانی اعدام باید گردد. بعد الان همونها پشیمونند چرا که ماه برای همیشه پشت ابر نمی‌مونه و تازه فهمیدند که نباید فلانی اعدام میشد اصلا ماجرا چیز دیگه ای بوده...
      الآنم همینه بنده خدا سر کرد توی لونه مارهایی که بهم پیچیدندراست میگه ایشون تا حدی مقصره چون ساده بود! همین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره آدم نکشته فقط ساده

    • بدون نام

      پول دارن به پدر پسره بدن تا قصاص بخواد،پول دارن به وکیل بدن،پول ندارن پسره رو ببرن پیش روانپزشک؟پدر و مادره هم معلوم نیست سرچه داستانی حتی نوه ی خودشون و ندیدن

    • بدون نام

      بیخود کرده مشخصه که کاملا قتل عمدی انجام داده بعدا اینجوری میخواد خودشو تبرعه کنه وکلاش بهش یاد دادن ولی کور خوندی

    • بدون نام

      بیخود کرده مشخصه که کاملا قتل عمدی انجام داده بعدا اینجوری میخواد خودشو تبرعه کنه وکلاش بهش یاد دادن ولی کور خوندی

    • بدون نام

      عاقلان دانن

    • علی

      آفرین پسر شجاع
      آقا هفت تیرکشی کرده بعد هم میگه به هیچ وجه قبول ندارم قتل عمده
      حتما تیرها اشتباهی و خودبخود شلیک شدن
      واقعا شرم آوره

    • بدون نام

      یک نفر با اسلحه چه بی مجوز چه مجوز دار چه با شوخی چه هر طوری که فکر میکنی کشتی اتهام قتل قبول ندارم چیه مگر مردم کشتن فرق داره اونهم پنج تیر زدی پس مشخصه که کاملا خواستی بکشی اگر یک تیر بود به هرحال میگفتیم از دستش در رفته

    • بدون نام

      آره قتل عمد نبوده فقط میخواستی گوششو بکشی اشتباهی پنج تا تیرم در شد دیگه اونم با بالشت

    • بدون نام

      نه بنده خدا راست میگه قتل عمد نبوده فقط میخواسته با 5 گلوله حالشو جا بیاره که متاسفانه مرده !

      پاسخ ها

      • پاسخگوى اقاى محسن صادقى

        ايا جايز نيست اقاى نجفى هرچه زودتر اعدام شود تا به ميترا ملحق گرد ًدوتابى زندگانى / مردگانى خودشان را بدون دردسر ادامه بدهند و خوش باشند ؟

    • بدون نام

      چون زنه مسلمان نیست و اهل حق قصاص نمی شه دیه تعلق می گیره بعدشم آزاد میشه

      پاسخ ها

      • پاسخگوي اقاى محسن صادقى

        آيا جايز نيست اقاى نجفى هرچه زودتر اعدام شود تا به ميترا ملحق گردد و دو تايى زندگانى / مردگانى خودشان را بدون درد سرادامه بدهند و خوش باشند ؟

    • بدون نام

      این‌مردک‌روانی‌نمی‌دونم‌چه‌جوری‌ان‌همه‌پست‌ومقام‌بهش‌دادن‌بایدتحویل‌تیمارستان‌‌می‌ دادن‌تاادم‌نکشه‌مردک‌روانی‌دیوانه‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج