۸۸۶۴۲۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

همدان؛ میزبان سران جاده ابریشم

شهردار همدان از برگزاری اجلاس «سران جاده ابرایشم» با حضور نمایندگان ۲۵ کشور دنیا در مهرماه سالجاری خبر داد.

ایسنا: عباس صوفی، شهردار همدان چهارشنبه ۲۶ تیرماه در آئین اختتامیه جشنواره ایده های برتر گردشگری همدان، عنوان کرد: همدان در مهرماه میزبان اجلاس سران جاده ابریشم در حوزه گردشگری با حضور نمایندگان ۲۵ کشور دنیا خواهد بود که این امر نشانگر اهمیت پتانسیل های گردشگری همدان است که باید از این ظرفیت ها بهره ببریم.

وی افزود: امروزه دنیا به دنبال ساخت ساختمان بلندمرتبه و شیک نیست بلکه به دنبال فضاهای گردشگری و ظرفیت های تاریخی است و باید برای معرفی ظرفیت گردشگری گام برداریم.

همدان؛ میزبان سران جاده ابریشم

صوفی با بیان اینکه باید برندسازی همدان صورت گیرد و این کار نیازمند یک طرح کارشناسی شده است تا به مرحله اجرا برسد، ادامه داد: این شهر باید ویترین و نمای شیکی داشته باشد بنابراین در این راستا احداث کمپ های اقامتی رایگان یا ارزان قیمت و دو پارک بزرگ تفریحی، توریستی ولایت و اکباتان را به عنوان بسته های سرمایه گذاری در دست کار داریم.

وی اظهار کرد: در زمستان یکی از بهترین فضاهای گردشگری یعنی پیست اسکی تاریکدره را داریم اما این ظرفیت به علت عدم همکاری اداره راه مغفول مانده است چرا که در فصل زمستان اداره راه و شهرسازی بدون توجه به این منبع راه وردی این پیست را مسدود می کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت های استان همدان در جهان مغفول مانده است، خاطرنشان کرد: ما باید به دنبال ظرفیت سازی در مباحث گردشگری باشیم و در این راه از مشارکت مردم همدان نیز باید بهره بگیریم.

جشنواره ایده برتر موجب شکوفایی صنعت گردشگری در همدان خواهد شد

رئیس شورای شهر همدان نیز عنوان کرد: با توجه به سیاست گذاری خاص استان در حوزه گردشگری همه نهادها از شورای شهر و شهرداری باید در حوزه گردشگری و جذب سرمایه گذار قدم بردارند و رسالت خود را انجام دهند.

کامران گردان با بیان اینکه زمان آزمون و خطا مدیریت شهری در حوزه گردشگری نیست، اظهار کرد: جشنواره ایده برتر در حوزه گردشگری موجب شکوفایی این صنعت در همدان خواهد شد و نیاز است از اینگونه ایده ها و نظر عموم در بحث گردشگری، معماری و گردشگری زمستانی استفاده شود.

رئیس شورای شهر همدان بیان کرد: پس از اعلام فراخوان این جشنواره ۲۵۸ اثر از سراسر کشور طی 45 روز به دبیرخانه ارسال شد و موضوعات اصلی این ایده ها در محوریت تغییر روش های گردشگری در شهر همدان و آشنا کردن مردم با گردشگران قرار داشت.

گردان ادامه داد: از هدفگذاری این حوزه حضور و مشارکت حداکثری مردم در برنامه و پروژه های شهری است تا بتوانیم در این ایده ها بهره و رضایت مردم را داشته باشیم و در بحث گردشگری نقش هایی وجود دارد اما باید برای شکوفایی هرچه بیشتر صنعت گردشگری از نقاط مثبت آن استفاده کنیم.

گفتنی است؛ نخستین جشنواره ایده های برتر گردشگری شهر همدان با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج