جاباما
۸۸۷۳۴۵
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

واکنش سیمئونه به جدایی گریزمان

سرمربی اتلتیکومادرید جدایی مهاجم فرانسوی را از تیمش یک تصمیم مهم دانست و معتقد است که این بازیکن می‌تواند در بارسلونا موفق باشد.

ایسنا: به نقل از آس، دیگو پابلو سیمئونه در یک مصاحبه اختصاصی درباره جدایی آنتوان گریزمان، لیونل مسی، تیم ملی فوتبال آرژانتین، کوپا آمه‌ریکا و عملکرد لیونل اسکالونی صحبت کرد.

گریزمان بیست و یکم تیر با بارسلونا قرارداد امضا کرد. مهاجم فرانسوی پس از پنج سال اتلتیکو مادرید را ترک کرد. سرمربی آرژانتینی در این رابطه اظهار کرد: با او خیلی صحبت کردم. لحظه مهمی در دوران بازی‌اش است. به تیم فوق العاده‌ای همچون بارسلونا پیوست. از کسانی که با ما بودند تشکر می‌کنم و سپس تصمیم می‌گیرند تیم دیگری بروند. برخی‌ها تنها آخرین رفتار گریزمان را می‌بینند.

من پنج سالی که ما را همراهی کرد در نظر می‌گیرم. او به عنوان بهترین بازیکن، کار کرد. مانند یک فوتبالیست رشد کرد چون تصمیم گرفت به توصیه‌های ما گوش فرادهد. زمانی که به اتلتیکو پیوست به عنوان هافبک تهاجمی ۲۵ میلیون یورو ارزش داشت. من تصمیم گرفتم که در خط حمله بازی کند و گلزنی کند.

آن را درک کرد و توانست موفق باشد. به عنوان مربی از این اتفاق خشنودم. او را خیلی دوست دارم و رابطه خیلی خوبی با او و خانواده‌اش دارم. به تیم بزرگی پیوست و در آن جا بازی‌های خوبی به نمایش خواهد گذاشت. اگر روند خود را حفظ کند و در میان بهترین‌ها باشد فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر خواهد گذاشت.

سرمربی اتلتیکومادرید درباره تیم ملی آرژانتین اظهار کرد: دوست دارم هدایت تیم ملی کشورم را بر عهده بگیرم اما شرایط دیگر را بررسی می‌کنم و می‌سنجم. هفت سال و نیم است که در یک باشگاه حضور دارم و قصدمان این است که بر اساس پروژه‌ای که داریم تاریخ این تیم را عوض کنیم. برخی می‌توانند آن را درک کنند و بعضی دیگر نه. اتلتیکو به بخشی از هویتم تبدیل شده است.

پدربزرگم از من خواست تا هدایت آلبی سلسته را بر عهده بگیرم. فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال آرژانتین پس از پایان کوپا آمه ریکا تصمیم خوبی خواهد گرفت. تیم در مرحله حذفی پیشرفت کرد و می‌توانستیم یک تیم را در آخرین بازی‌ها ببینیم. فرصتی که اسکالونی داده شده است باعث خواهد شد این پیشرفت ادامه پیدا کند.

سیمئونه افزود: آرژانتین همیشه یک تیم مهم محسوب می‌شود. می‌دانم که تغییراتی در نسل و کادر فنی ایجاد شده است و به همین خاطر باید به این تیم زمان داد. من سرمربی تیم ملی نیستم چون در جایی که هستم احساس راحتی می‌کنم. با چیکی تاپیا (رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین) در سانتیاگو برنابئو مکالمه کوتاهی داشتم. با احترام با هم صحبت کردیم و دیگر دیداری نداشتیم. من پیشنهادی نداشتم. دیدارمان در بازی ریورپلاته و پوکاجونیورز در فینال کوپا لیبرتادورس اتفاق افتاد.

سرمربی آرژانتینی در ادامه به مسی اشاره کرد و گفت: او در کوپا آمه ریکا به عنوان مهاجم کاذب بازی می‌کرد، پستی که بیش از همه احساس راحتی می‌کند. خیلی نمی‌توانست در موقعیت گل قرار بگیرد اما می‌توانست موقعیت سازی کند. سنگینی تیم روی او بود. در مورد اظهارات مسی (دزد خواندن کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) نظری ندارم. می‌دانم که بازیکنان مهم در موقعیت‌های مختلف همیشه باید یک گام رو به جلو بردارند.

او یکی از کاپیتان‌های تیم است و چنین رفتاری داشت. رهبران در هر شرایطی حضور دارند. سپس بر اساس روش خود عمل خواهند کرد. همه چنین فرصتی ندارند. هر انسانی در زندگی یک زمان خاص دارد و آن را به روشی که می‌خواهد می‌گذارند. به خصوص در این شرایط، مسی نسبت به گذشته به طرز متفاوتی عمل کرد. چرا؟ چون در آن لحظه شرایط را آن طور درک کرد. نمی‌توان شخصیت انسان‌ها را تغییر داد. هر کسی به یک شکل است.

سیمئونه درباره عملکرد اسکالونی و کوپا آمه ریکا اظهار کرد: هرگز چنین عملکردی از سرخیو آگوئرو ندیده بودم. تیم تلاش زیادی می‌کرد. حضور پائولو دیبالا در دیدار آخر یک گام رو به جلو برای سه مهاجمی بود که در ترکیب استفاده می‌شد. چیزی را دیدم که هرگز در بازی‌های گذشته آرژانتین ندیده بودم. یک جست و جو وجود داشت و تنها نکته همین نبود بلکه یک پیام از جانب سرمربی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسی حرف حق رو زد و چون حقیقت رو گفت می خوان دو سال محرومش کنن

    • بدون نام

      عشق است ارژانتین

    • بدون نام

      زندگی فقط مسی والسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج