۸۸۷۴۶۲
۱۱ نظر
۵۰۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
پ

کشف یک محموله بزرگ داروی قاچاق

مدیر کل گمرک دوغارون تایباد از کشف یکی از بزرگترین محموله‌های داروی قاچاق از ابتدای ماه جاری توسط ماموران گمرک در این معبر رسمی خبر داد.

ایسنا: مدیر کل گمرک دوغارون تایباد از کشف یکی از بزرگترین محموله‌های داروی قاچاق از ابتدای ماه جاری توسط ماموران گمرک در این معبر رسمی خبر داد.

محمد کوه‌گرد اظهار کرد: نیروهای گمرک توانستند در چند بازرسی جداگانه ۱۰ هزار و ۳۴۲ قلم انواع داروی قاچاق و کمیاب را حین خروج از کشور کشف کنند.

وی ادامه داد: از این مقدار، ۵۶ هزار عدد قرص قاچاق و کمیاب است که در اتوبوسی که از مشهد به مقصد شهر هرات در کشور افغانستان در حرکت بود، جاسازی شده بود و توسط ماموران گمرک کشف گردید.

کوه‌گرد با اعلام اینکه در این ارتباط یک دستگاه اتوبوس توقیف شد، مطرح کرد: همچنین یک متهم افغانستانی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضایی شد.

وی ادامه داد: بقیه این داروها حین خروج از مرز دوغارون به سمت افغانستان توسط مأموران گمرک با بازرسی فیزیکی و کنترل ایکس ری کامیونی کشف و ضبط شد.

او ارزش داروهای کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: داروهای کشف شده از نوع داروهای یارانه‌ای و داروهایی است که برای بیماران پیوند اعضا و برای بهبود اندام‌های پیوند خورده استفاده می‌شود و از بازارهای استان‌های سراسر کشور تهیه و در داخل محموله‌های باری صادراتی و مسافری جاسازی شده بود.

وی مطرح کرد: در این ارتباط چند متهم ایرانی و افغانستانی دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید اعدام شوند

    • بدون نام

      تو شرایط تحریم ایران داروهای کمیاب و داشته قاچاق میکرده به کشور خودش ؟ کجاست رائفی پور بی غیرت ؟ چرا ساخت خط آهن هرات به خواف و متوقف نمیکنید کم از مرز اومدن حالا دیگه با قطار بیان مواد مخدرم قطاری قاچاق کنن

    • بدون نام

      خدا لعنتشون کنه

    • مینوش

      خدایا این جماعت چشون شده ؟ چقدر بی وجدانی ؟ چقدر دزدی چقدر بی شرفی البته این صفات اکثر مردم این کشوره ، کشوری که سران دولت آن میلیارد میلیارد دزدی میکنن و هیچ مجازاتی نیست از مردمش چه انتظاری باید داشت ؟ تازه تهیه و قاچاق این همه دارو کار کیست ؟ همه میدونیم فقط اشتباهی زمان خروج دارو لو رفته باج را میدن و قاچاق میشه دیگه کی جرات پیگیری داره

      پاسخ ها

      • کربمه

        کاملا موافقم درست میگی

    • اکبر ..شیراز

      افرین به کارمندان گمرک.ومرزبانان همیشه غیور کشور بزرگ ایران

    • منتظرالقائم

      حکم افراد خائن آدمکش اعدام مصادره اموال

    • بدون نام

      افغانها در این اوضاع تحریمی ایران وکمبود دارو ونیاز مبرم مردم ایران افغانها شروع به خارج کردن دارو مورد نیاز مردم میکنند وبه مردم فشار وارد میکنند ودر فشار آوردن به مردم ایران با آمریکا هما هنگ هستند وبه مردم ایران خیانت میکنند درصورتیکه افغانها که تحریم نیستند وبه راحتی میتوانند داورهای مورد نیاز خودشان را حتی از خود آمریکا بخرند ولی این کار را نمیکنند بلکه با تاسیس باند شروع به خارج کردن داروهای خاص از ایران میکنند تا ملت ایران تحت فشار باشد

    • احمدع

      عجب اشفته بازاری است بهداشت ودرمان بقول وزیر بهداشت یک میلیارددلارمعلوم نیست کجا رفته ودلارهای میلیاردی یارانه ای برای خرید دارو صرف ساختمان سازی شده ودارویی واردنگردیده ازهمه بدتر داروهای کمیابی که موجود بوده به قاچاق رفته که مقداری درتایبات هنگام خروج به سمت افغانستان توسط گمرگ کشف گردیده واقای لاریجانی بدنبال ادرس دلال میگردد خدابه مردم مظلوم ما رحم کندکه هم چوب استکبار میخورند هم مزدوران داخل

      پاسخ ها

      • اکبر

        درودبرشما؟حالاببین اون جاهایی که ماخبرنداریم چه زدوبندهایی صورت میگیره

      • کربمه

        فکر می کنید کار کار کیه ؟ بدون شک دست خودشون تو کاره ، خدا لعنتشون کنه که با جان آدمها بازی می کنن و عین خیالشون نیست بی وجدانها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج