جاباما
۸۸۷۷۹۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توضیحات قاضی پرونده قتل شیرمحمدعلی

قاضی پرونده قتل علیرضا شیرمحمدی، اظهارات منتسب به خودش را که در یکی از روزنامه ها عنوان شده بود، تکذیب کرد.

خبرگزاری مهر: در پی انتشار مطلبی در صفحه حوادث یکی از روزنامه ها در روز ۳۰ تیرماه سال جاری در خصوص پرونده قتل علیرضا شیرمحمدعلی تحت عنوان «آدم کشتیم تا به رجایی شهر برویم» و انتساب مطالبی به قاضی رسیدگی کننده به پرونده مذکور، قاضی بابایی رئیس شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران در گفت‌وگو با مرکز رسانه قوه قضائیه ضمن تکذیب مطالب منتسب به خود، بیان کرد: در خصوص اینکه به نقل از من گفته شده مقتول به‌دنبال انتشار یک عکس در پروفایلش که دارای مضمون توهین به مقدسات بوده بازداشت شده است باید بگویم هیچ اطلاعاتی از این پروفایل در پرونده نیست و من در خصوص پروفایل هیچ صحبتی نکرده‌ام، نمی‌دانم که این موضوعات از کجا مطرح شده است.

رئیس شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران خاطرنشان کرد: در مورد اینکه شغل مقتول چه بوده هیچ اطلاعی ندارم و همین الان نیز نمی‌دانم. در مورد اینکه گفته شده است مقتول فریب یک گروه سیاسی را خورده است بنده بی اطلاع هستم، اما اتهامات مرحوم شیرعلی محمدی اعم از توهین به مقدسات دینی و ملی است که کاملاً در پرونده مشخص است.

قاضی بابایی ضمن تکذیب گزاره مطرح شده از قول وی مبنی بر اینکه حکم متهمان روشن است گفت: اینکه از قول من گفته‌اند حکم متهمان روشن است کاملاً اشتباه و به دور از واقعیت است چرا که تا لحظه انشا رای خودم هم محتوای حکم صادر شده را با توجه به اینکه ممکن است دلیلی پیدا شود تا مسیر پرونده را تغییر دهد نمی‌دانم.

رئیس شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران با بیان اینکه متهم به معاونت در قتل علیرضا شیرمحمدعلی، محکوم به قصاص بوده و نه اعدام اذعان کرد: تمامی اظهارات منتسب شده به متهمان در جلسه دادرسی کذب و اشتباه است، هیچکدام از این موارد صحیح نیست و با واقعیات موجود در پرونده همخوانی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج