۸۸۸۰۴۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۱۴ جام و ۵ گل در فینال‌ها برای گرت بیل

مهاجم ولزی در ۶ سال حضورش در رئال مادرید توانست در فینال‌ها پنج گل به ثمر برساند و ۱۴ عنوان به دست آورد.

ایسنا: به نقل از آس، به نظر می‌رسد پس از شش سال حضور گرت بیل در رئال مادرید رابطه دو طرف به پایان خود رسیده است. مهاجم ولزی در فصل ۱۴-۲۰۱۳ با سفیدپوشان قرارداد امضا کرد و دو لحظه برتر دوران ورزشی‌اش را در این تیم به ثبت رساند.

حرکت زیبایش در دیدار برابر بارسلونا و پشت سر گذاشتن مارک بارترا در کوپا دل ری، پیروزی مادرید را رقم زد. همچنین گلش با ضربه سر در فینال لیگ قهرمانان اروپا در وقت‌های اضافه برابر اتلتیکومادرید از مهمترین اتفاق‌های دوران بازی‌اش بود ( رئال مادرید پس از گل سرخیو راموس در دقیقه ۹۳ توانست بازی را به تساوی برساند و در وقت‌های اضافه با به ثمر رساندن گل‌های دیگر جام قهرمانی را بالای سر برد).

نقش موثر مهاجم ولزی در فینال‌ها ادامه داشت و او در فینال جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۱۴ برابر سن لورنسو آلماگرو گلزنی کرد و مادرید با پیروزی ۲ بر صفر تنها جام را در آن فصل بالای سر برد. پس از جدایی کارلو آنچلوتی از رئال مادرید و اخراج رافائل بنیتس از این تیم، زین الدین زیدان هدایت سفیدپوشان را بر عهده گرفت. سرمربی فرانسوی که در نخستین نشست خبری‌اش درباره بیل گفته بود تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بیل خوشحال باشد اکنون در آخرین مصاحبه‌اش پس از دیدار برابر بایرن مونیخ گفت: اگر بیل فردا مادرید را ترک کند برای همه بهتر خواهد بود.

آسیب دیدگی‌های متعدد مهاجم ولزی باعث شد هرگز نتواند در یک روند ثابت قرار داشته باشد. با این حال در این سال ها بهترین بیل دیده شد. بازیکن شماره یازده در نیمه نهایی فصل ۱۶-۲۰۱۵ لیگ قهرمانان اروپا دروازه منچسترسیتی را باز کرد و توانست در فینال بزرگ مقابل اتلتیکو در ضربات پنالتی هم گلزنی کند.

یک فصل بعد که مادرید آن دوگانه مشهور را به دست‌ آورد بیل به دلیل آسیب دیدگی‌های متعدد تنها ۲۷ بازی انجام داد. از اهمیت این بازیکن در تیم زیدان کاسته شد و او در دو قهرمانی آخر تیمش در لیگ قهرمانان نیکمت نشین بود. با وجود دبل به یادماندنی‌اش در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ برابر لیورپول و جدایی کریستیانو رونالدو در تابستان هرگز نتوانست رهبر تیمش باشد. بازگشت زیدان به مادرید پایانی برای مهاجم ولزی بود.

آمار بیل در رئال مادرید

مهاجم ولزی آمار خوبی در مادرید بر جای گذاشته است. او در این ۶ فصل در ۲۳۱ بازی توانست ۱۰۲ گل به ثمر برساند (۶۴ پاس گل داد). ۵ بار در فینال‌ها گلزنی کرد و ۱۴ عنوان قهرمانی به دست آورد. او چهار جام جهانی باشگاه‌ها، سه سوپرجام اروپا، سه لیگ قهرمانان اروپا، یک لالیگا، یک کوپا دل ری و یک سوپرجام اسپانیا کسب کرد. مشکل بیل آمار گلزنی و اثرگذاری‌اش در بازی‌های مهم نیست. غیبتش در این سال‌ها قابل توجه بوده است. او در ۷۳ بازی حضور نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج