جاباما
۸۸۸۴۵۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گلپایگانی: رهبری زیر خط متوسط زندگی می‌کند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه کمیته امداد کارش کمک به نیازمندان است، ادامه داد: در این شرایط کشور ثروتمندان وظیفه دارند به نیازمندان کمک کنند. وی خاطرنشان کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که رهبر آن زیر خط متوسط زندگی می‌کند.

خبرگزاری ایلنا: حجت الاسلام و المسمین محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تودیع و معارفه رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد از آثار جاویدان حضرت امام است و چه ابتکار جالبی با ایجاد چنین تشکیلاتی کردند که منشا خدمات به محرومان بوده است کارهای فرهنگی در حوادث و اتفاقاتی مانند زلزله و سیل و رسیدگی به محرومان از اقدامات کمیته امداد است. چه دانش آموزان بی بضاعتی که از طریق کمک‌های کمیته درسمی خواندندو چه عروس‌هایی که با کمک این کمیته به خانه بخت رفتند و همچنین دانشجویانی که با کمک این کمیته به مدارج بالای علمی رسیدند.

وی ادامه داد: اساس کمک به مستضعفان و دردمندان یک اصل اساسی در اسلام است در قرآن شریف هرجا اسم نماز آمده، اسم زکات هم آمده است.

حجت الاسلام و المسمین محمدی گلپایگانی با اشاره به داستان قارون در قرآن کریم ادامه داد: ثروت انباشته بدون حساب و کتاب عوارض دارد امروز هم افرادی مانند قارون هستند شنیدم در اطراف تهران شهرکی است که به صورت قلعه دیوار کشیده و ویلایی هوایی است که ۷۰۰ میلیارد قیمت دارد. این نمایش ثروت و قدرت است مگر قارون چه کرد. جامعه امروز ما اقلیتی قارون صفت دارد که سوار بر ماشین‌های میلیاردی در خیابان‌ها رژه می روند، اما در مقابل افرادی هستند که در زیر پله زندگی می کنند. ما کشورهای قارونی در جهان داریم مانند آمریکا و انگلیس که با چپاول کشورهای سوم و غارت منابع و معادن این کشورها شهرهای خود را ساختند و فخر می فروشند و حقوق توحش می گیرند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد کارش کمک به نیازمندان است، ادامه داد: در این شرایط کشور ثروتمندان وظیفه دارند به نیازمندان کمک کنند.

ریس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که رهبر آن زیر خط متوسط زندگی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج