جاباما
۸۸۸۵۱۴
۲۶ نظر
۵۰۱۳
۲۶ نظر
۵۰۱۳
پ

سرقت ۱۰میلیاردی یک زن با اغفال پیرمردها

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زن ۵۰ ساله شیادی خبر داد که با اغفال مردان مسن، از منازل آنان سرقت می کرد.

خبرگزاری ایلنا: رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زن ۵۰ ساله شیادی خبر داد که با اغفال مردان مسن، از منازل آنان سرقت می کرد.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در توضیح این خبر گفت: در ساعت ۱۳:۰۰ روز بیست و هفتم تیرماه امسال مرد مسنی ۶۸ ساله ی با تماس تلفنی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع سرقت منزل به شیوه بی هوشی توسط خانمی ۵۰ ساله به کلانتری ۱۲۷ نارمک شکایت کرد.

وی عنوان کرد: پس از تحقیقات مقدماتی توسط ماموران کلانتری نارمک، پرونده تشکیل شده برای دستگیری سارق به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: چند روز پیش در پارک محلمان ( شقایق ) تنها نشسته بودم که خانمی بنام سهیلا حدوداً ۵۰ ساله در کنارم نشست و صحبت را با من آغاز کرد و از گذشته و از این که متاهل هستی یا نه صحبت به میان آمد و من هم گفتم چندسالی هست که همسرم فوت کرده و تنها زندگی می کنم و از آنجای که همدمی نداشتم نظر مرا جلب کرد و ناخودآگاه به وی اعتماد کردم، پس از چند روز دیدار حضوری با وی در پارک شقایق سهیلا پیشنهاد داد تا برای انجام امورات منزل به خانه ام بیاید و من هم قبول کردم و وقتی وارد منزل شدیم او سریع به سمت آشپزخانه رفت و گفت: من یک نوشیدنی درست کنم و باهم بخوریم که بعد از چند دقیقه با دو لیوان نوشیدنی آمد و خوردیم که پس از گذشت کمتر از ده دقیقه احساس سنگینی در سرم حس کردم و دیگر چیزی نفهمیدم، پس از گذشت بیست روز بی هوشی در بیمارستان زمانی چشم را باز کردم تازه فهمیدم که چه اتفاقی افتاده است و حدود ۷۰ میلیون تومان اموال با ارزشم از قبیل طلاجات و وجه نقد به سرقت رفته است.

سرهنگ نثاری گفت: با شروع تحقیقات پلیسی، ۵ فقره پرونده مشابه دیگری نیز به این پایگاه ارجاع شد و تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم به طور ویژه شناسایی این زن را در دستور کار قرار دادند.

رئیس پایگاه چهارم تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی، چهره متهم شناسایی و به دست آمد که وی سابقه دار بوده و پیش تر نیز در چندین نوبت به همین جرم دستگیر شده است.

وی ابراز داشت: با شناسایی هویت واقعی متهم، مخفیگاه وی نیز شناسایی شد و در نهایت با هماهنگی قضائی متهم در بیست و پنجم تیر ماه امسال در مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد، گفت: این زن در بازجوئی اولیه اظهار داشت: پس از رهایی از زندان دوباره شروع به سرقت کردم و حدود یکسال است با شناسایی افراد مسن در پارک های محدوده نارمک طعمه های خود را اغفال و با جلب اعتمادشان به منزلشان رفته و با ریختن داروهای بی هوشی در غذا یا نوشیدنی، آنان را مسموم و بی هوش می کردم. بلافاصله پس از سرقت اموال از قبیل ( طلاجات ، وجه نقد و ارز ) متواری می شدم و اموال سرقتی را به افرادی ناشناس در محدوده خیابان دماوند به قیمت کمتر از قیمت واقعی می فروختم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با اعلام این که هر ۵ مال باخته متهم را شناسایی کرده اند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ نثاری در انتها از شهروندان خواست: با افراد غریبه در خصوص اموال و دارایی خود صحبت نکنند و به صرف صحبتی کوتاه به آنان اعتماد نکرده و بدون تحقیقات کافی اجازه ورود به زندگی شخصی شان ندهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعداز خوردن ابمیوه میخواستن چکار کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برن سانفرانسیسکو

    • محمدعلی نجفی

      پیرمردهای هوسباز حقشونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چکارکنند پیچاره ها خودمون رو جاشون قراربدیم

      • بدون نام

        همون کاری که پیرزنا می کنند

    • بدون نام

      نوش جون تموم پیرمردای هوس باز،حقشونه ،پیرمرد۶۸ساله وقتی زن پنجاه ساله که جای دخترپیرمردچروکیده ۶۸ساله هس هوش از سر ش میپره

    • شانجانی

      لطفا از این زن شیاد و کلاهبردار و کلاهگذار و اغفال کننده قدردانی شود!

    • کرمانشاه

      واقعا خنده م گرفته اونم بدجوری ! آخه یکی نیست بگه پیره مرد سنی از شما گذشته درست نیست این حرکت ها اگه یوقت یکی از نوه هات می آمد وزنگ خونه رو میزد چه جوابی داشتی بهش بدی عجبا...!؟خداوکیلی جلوی خنده مو نمیتونم بگیرم عجب دوره ی شده .!؟

    • بدون نام

      ۱۰ میلیارد ریاااااااال!!!!!
      این که چیزی نیست پول یه خونه هم نمیشه
      صد بار بهتون گفتم دزدی ها و اختلاس هارو به تومن بنویسید و به ریال ننویسید که بزرگنمایی کنید

    • بدون نام

      ههههه .والا آدم میمونه چی بگه . پیرمردا حواسشون به این دنیا نیس آخه مرد مسن بنده خدا. تو یه پات لبه گوره تو رو به این کارا چه .زن غریبه رو همینجوری میاری خونه بفرما حالا تحویل بگیر

    • بدون نام

      ههههه .والا آدم میمونه چی بگه . پیرمردا حواسشون به این دنیا نیس آخه مرد مسن بنده خدا. تو یه پات لبه گوره تو رو به این کارا چه .زن غریبه رو همینجوری میاری خونه بفرما حالا تحویل بگیر

    • بدون نام

      بفرما تحویل بگیر تو یه پات لبه گوره به این کارا چه .یه اعتمادی بهت نشون داد تا میمیری یادت نره از کجا خوردی .بابا بس کن زن غریبه رو میاری خونه آخه چرا .

    • اکبر

      ای وای که چی بودیم وچی شدیم؟؟

    • محمدرضاسلطانی

      چقدرمضخرف مینویسندمیگه پیرمرده بیست وهفتم تیرتماس گرفته بعدمینویسه بیست وپنجم تیرزن 50ساله رادستگیرکردند واقعاکه چرت وپرت مینویسه پرازدروغه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سهیل.زاهدان

      عشق پیری ...

    • رز

      دمش گرم این نرها فقط ب درد حمالی میخورن وچاپیدن

    • مریم

      این مردها پیرم بشندست از هوسبازی و کثافت کاری و چشم چرانی برنمیدارن اخه صدای کلنگ قبرت میاد همدم میخوای چکار در واقع قربونی هوسرانیت شدی پیرجان

    • بدون نام

      پر مرد هوس ران تو می خواستی سر زنه را کیسه کنی زنه از تو زرنگتر بود وتورا کیسه کرده چرا ناراحتی

    • بدون نام

      هوسبازی ومالبازیووهم قافیه وهم وزن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عشق پیری گر بجنبد .سر به رسوایی کشد

    • بدون نام

      ای مخ زن زدی به کا دون

    • بدون نام

      بنزین بریزیدتو...آتیشش بزنید ،
      زن زن زن

    • بدون نام

      زده باشن می ارزه

    • بدون نام

      دقت کردین تا 6 تا پرونده نشده پلیس دست بکار نشده ، خودشون میگن

    • بدون نام

      مگه پیرمرد آدم نیست ، فقط تو آدمی ؟ اتفاقا پیرمردها بیشتر به ارتباط و نگهداری و محبت نیاز دارن ، یه عمر بدبختی کردن جون کندن که حالا رها بشن ، تو خودت هم پیر میشی یه روز

    • بدون نام

      آقا خیلی باحاله . برای انجام امورات منزل به خانه ام آمد !!! آخه پیر خرفت امور منزل چه صیغه ای دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج