جاباما
۸۸۸۵۱۷
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

هوتن شکیبا، مغازه خودکشی را روایت کرد

هوتن شکیبا داستان مغازه و خانواده‌ای را روایت کرده است. نسل در نسل کسب‌وکاری را اداره می‌کنند که به ناامیدی مردم و انگیزه‌شان برای مرگ مرتبط است؛ حتی درباره نوع خودکشی هم مشاوره می‌دهد.

ایلنا: هوتن شکیبا داستان مغازه و خانواده‌ای را روایت کرده است. نسل در نسل کسب‌وکاری را اداره می‌کنند که به ناامیدی مردم و انگیزه‌شان برای مرگ مرتبط است؛ حتی درباره نوع خودکشی هم مشاوره می‌دهد.

هوتن شکیبا، مغازه خودکشی را روایت کرد

هوتن شکیبا کتاب صوتی مغازه خودکشی نوشته ژان تولی با ترجمه احسان کرم ویسی را روایت کرده و آن را روخوانی کرده است.

در معرفی این کتاب آمده است: همه‌چیز در بی‌زمانی و بی‌مکانی محض می‌گذرد! مغازه‌ی خودکشی در شهری نامعلوم قرار دارد که می‌تواند هر کجای جهان باشد. همین مشخص نبودن زمان و مکان به ما کمک می‌کند تا وجود این مغازه‌ی خودکشی را در نزدیکی خودمان تصور کنید. مغازه‌ی خودکشی، مغازه نزدیک به تمام شهرها و محله‎هایی است که دیگری نوری از امید در دل‌ شهروندانش روشن نیست و سیاهی و ناامیدی در تمام وجودشان رخنه کرده است.

ژان تولی، نویسنده، طراح و کارگردان فرانسوی در این کتاب صوتی، خانواده‌ای را به‌تصویر می‌کشد که کسب‌وکاری مرتبط با مرگ آدم‌ها را اداره می‌کنند. خانواده تواچ مغازه‌ای دارند که در آن، ابزار و ادوات خودکشی می‌فروشند. در این مغازه همه‌جور خنزرپنزری یافت می‌شود؛ از انواع سم تا طناب‌های دار گرفته تا انواع سلاح‌های کمری مناسب برای انتحار و ویروس‌های کشنده.

همه‌چیز فقط به‌فروش چنین وسایلی ختم نمی‌شود. این خانواده حتی در انتخاب نوع خودکشی و استفاده از وسیله مورد نیاز برای این کار، به مشتریان خود مشاوره می‌دهد. حتی پسر خانواده هر روز وسایل جدیدی برای مرگ افراد اختراع می‌کند، اما همه جذابیت داستان مربوط به این مغازه‌ی خودکشی و خانواده تواچ نیست. داستان از وقتی به روالی غیرعادی می‌افتد که خانواده صاحب فرزندی جدید به‌نام آلن می‌شود.

آلن مثل همه نیست و این تعادل داستان و روال عادی آن را به‌هم می‌زند. آلن برعکس همه، همیشه لبخند پهنی روی لب دارد، امید توی دلش زنده است و دلش می‌خواهد از وجهی دیگر، غیر از مرگ، به دیگران کمک کند. این پسر کوچک خانواده برعکس بقیه در هر چیزی نکته مثبتی می‌بیند و در نگاهش اتفاقات و آدم‌ها تیره و خاکستری نیستند. حضور آلن تمام جریانات داستان را به مسیر دیگری هدایت می‌کند که شنیدنی و جالب توجه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج