جاباما
۸۸۸۵۶۶
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

قتل پیرمرد پولدار با دوغ مرگبار پرستار

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در خصوص دستگیری قاتلی در پردیس، گفت: سال گذشته در حوالی پل خلیج‌فارس جنوبی شهر پردیس جنازه‌ای بدون هویت کشف و پس از مدتی دیگر جسد یک پیرمرد که ساکن فاز ۲ بود در منزلش پیدا شد.

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در خصوص دستگیری قاتلی در پردیس، گفت: سال گذشته در حوالی پل خلیج‌فارس جنوبی شهر پردیس جنازه‌ای بدون هویت کشف و پس از مدتی دیگر جسد یک پیرمرد که ساکن فاز ۲ بود در منزلش پیدا شد.

غلامرضا حسنوند فرمانده انتظامی شهرستان پردیس، طی نشستی خبری در خصوص پاک‌سازی منطقه جاجرود، اظهار کرد: پاک‌سازی گردنه‌های جاجرود در برنامه‌های کاری این فرماندهی بود اما به دلیل اینکه محل موردنظر در خارج از حوزه استحفاظی شهرستان پردیس است نیاز به هماهنگی‌های زیادی بود.

وی گفت: با همکاری و هماهنگی صورت گرفته با سر کلانتری چهارم تهران بزرگ، دادستان تهران و دادستان پردیس خوشبختانه در شب ۲۹ تیرماه عملیاتی مشترک برای پاک‌سازی تپه‌های جاجرود آغاز و دست‌آوردهای خوبی ازلحاظ کشفیات مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری سوداگران مرگ به دست آمد.

حسنوند افزود: با هماهنگی دادستان، شورای تأمین و نهادهای امنیتی شهرستان پردیس طی دو مرحله از سه‌شنبه هفته گذشته طرح امنیت اجتماعی با طرح پنهان آغاز و روز گذشته طرح آشکار اجرایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: نیروهای کمکی استانی و تیم‌های زبده در این طرح ساماندهی شده و در حوزه کالای قاچاق ۴ دستگاه موتورسیکلت ۱۴۰۰ سی‌سی قاچاق با ارزش یک میلیارد تومان کشف و ضبط‌شده و ۴۳ نفر از معتادان متجاهر تحویل کمپ ماده ۱۶ شدند.

وی اضافه کرد: با رایزنی‌های اطلاعاتی یک مزرعه بیت کوین با بهره‌گیری از ۴ دستگاه کشف و محل که در حومه شهرستان بود پلمپ شد.

حسنوند تصریح کرد: در ادامه طرح آشکار امنیت اجتماعی ۵ هزار نخ سیگار، دستگیری ۸ نفر از سارقان، یک نفر از اراذل‌واوباش، کشف مشروبات الکلی و دستگیری یک نفر مأمورنما را داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ضمن توصیه به شهروندان، بیان کرد: معضلات سرقت دوچرخه کودکان در تابستان بیشتر می‌شود و متأسفانه در حین تردد کودکان یک نفر اقدام به ربودن دوچرخه‌ها می‌کرد که وی دستگیر و دو عدد دوچرخه از وی کشف و به سرقت هشت دستگاه دیگر اعتراف کرد که به دنبال مال‌خر آن‌ها هستیم.

وی افزود: در ادامه این طرح توقیف ۶ دستگاه موتورسیکلت، دو دستگاه خودرو و جمع‌آوری پاتوق تجمع معتادین و اراذل‌واوباش در بومهن به دست آمد.

حسنوند ادامه داد: در تمام زمان‌ها همکاری شهروندان تأثیر فراوانی در کشف و دستگیری‌های این فرماندهی داشته و انتظار می‌رود شهروندان دراین‌ارتباط با تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ مطالب را اطلاع داده تا ورودی عملیاتی را شاهد باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اضافه کرد: دو مورد سرقت مغازه را طی هفته گذشته در خیابان شهید حق وردیان(حاج منصور) بومهن داشتیم که یک مغازه ساعت‌فروشی و یک عکاسی مورد سرقت قرار گرفت که با توجه به حساسیت بالای این نوع سرقت بلافاصله سارق دستگیر شد.

وی تصریح کرد: طی تحقیقات انجام‌شده دو نفر از مال‌خرهای این سارق دستگیر و به ۱۵ فقره سرقت در شهرستان‌های هم‌جوار اعتراف کرد اما در بازرسی از مخفیگاه مال‌خرها ۶۰ عدد ساعت، دو عدد دوربین و تجهیزات عکاسی کشف و با دستور مقام قضایی تحویل مالباختگان شد.

کشف راز دو قتل در پردیس

حسنوند در خصوص دستگیری قاتلی در پردیس، بیان کرد: سال گذشته در حوالی پل خلیج‌فارس جنوبی شهر پردیس جنازه‌ای بدون هویت کشف شد و در بازرسی‌ها یک کیف مدارک هویتی از اطراف محل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: با کشف این مدارک پس از مدتی مشخص شد این مدارک مربوط به پرستار پیرمردی در پردیس بوده است که با شناسایی منزل پیرمرد در فاز ۲ ساکن، مشخص شد این پیرمرد هم فوت‌شده است.

وی ادامه داد: پس از مدتی با رصدهای پلیسی مشخص شد تلفن همراه پیرمرد فعال شد و از حسابش مبالغی خارج‌شده است که بلافاصله با پیگیری انجام‌شده طی هفته گذشته به شخصی رسیدیم که با پرستار متوفی در ارتباط بود.

حسنوند اضافه کرد: متهم ۳۱ ساله در آژانسی در پردیس و اقدام به برپایی مراسم‌های مختلف می‌کرده که با دستگیری این فرد با بررسی‌های صورت گرفته متهم لب به اعتراف گشود و گفت: «با پرستار نقشه قتل پیرمرد را کشیدیم و در دوغ وی چند قرص حل کرده و پس از گشت در تهران، پس از فوت پیرمرد وی را به منزلش منتقل کردیم.»

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس تصریح کرد: با توجه به اشراف این افراد از حساب پیرمرد و پس از کشتن وی با پرستار هم بر سر سهم درگیر و طی درگیری وی را از روی پل عابر به پایین پرت کردم که با توجه به اعترافات وی در قتل اول به مشارکت و در قتل پرستار ۳۲ ساله متهم اصلی شناخته شد.

وی ضمن بیان اینکه خانواده رکن اصلی جامعه است، گفت: از هم پاشیدن کانون گرم خانواده‌ها باعث بروز مشکلات عدیده‌ای در جامعه می‌شود و پدران و مادران باید برای فرزندانشان وقت بگذارند و همیشه اهمیت بیشتری به خانواده‌هایشان نسبت به بدهند.

حسنوند افزود: بی‌تفاوتی در این حوزه مشکلات عدیده‌ای را به وجود می‌آورد و باید آموزش‌وپرورش با تعامل با سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش‌هایی ازاین‌دست را به دانش آموزان بدهند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: هفته گذشته در مجاورت مخابرات بومهن اختلافات افرادی منجر به درگیری شد و با ورود نیروی انتظامی سه نفر اراذل‌واوباش به همراه یک کیلو هروئین و شیشه به همراه چند قبضه قمه، ضبط و باند مسروقه از این افراد کشف و پرونده به دستگاه قضایی ارسال شد.

وی اضافه کرد: از روز اول حضور در پردیس به مردم قول دادیم تا درصورتی‌که شهروندان اطلاعات امنیتی به پلیس بدهند، سریعاً پیگیری و به موضوع رسیدگی شود و در این راستا تعامل خوبی نیز با دستگاه قضایی داریم و این موارد در نطفه خاموش می‌شود.

حسنوند در پایان خاطرنشان کرد: در طرح ارتقا امنیت اجتماعی در بخش پنهان یک کیلو و ۷۹۰ گرم مواد مخدر، دستگیری ۲۵ نفر از سوداگران مرگ، ۱۴ نفر سارق، کشف ۹ خودرو، چهار دستگاه موتورسیکلت را داشتیم و همچنین این فرماندهی دستگیری دسته دوم فروشان خیابان‌های شهر بومهن را در برنامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج