جاباما
۸۸۸۸۵۳
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

استیلی: کمیته ملی المپیک به تیم امید کمک کند

مدیر تیم فوتبال امید ایران با اشاره به نشست‌های مشترکی که پیش از این با کمیته ملی المپیک داشت، گفت: نباید اینطور باشد که فدراسیون فوتبال در تامین هزینه‌ها و نیازهای تیم امید تنها بماند.

خبرگزاری مهر: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حمید استیلی درباره شرایط تیم فوتبال امید ایران گفت: فدراسیون فوتبال به وظیفه و دین خود در قبال تیم های ملی مختلف عمل کرده و با وجود تمام مشکلات مالی و محدودیت ها می بینیم تیم های رده های سنی مختلف مدام در تورنمنت های برون مرزی و مسابقات بین المللی شرکت می کنند.

برنامه های تیم امید هم در حال پیگیری است. با این وجود موضوع تیم المپیک با سایر تیم های ملی تفاوت دارد و کمیته ملی المپیک هم در این زمینه باید نقش آفرین باشد. نباید اینطور باشد که فدراسیون فوتبال در تامین هزینه ها و نیازهای تیم المپیک تنها بماند. به هر صورت این تیم قرار است برای ورزش کشور افتخار آفرین باشد و برای کسب یک سهمیه تاریخی تلاش کند.

مدیر تیم امید با اشاره به ارائه برنامه آماده سازی المپیک یادآور شد: برنامه ما آماده شده و طی هفته آینده رسماً تحویل مسئولان محترم کمیته ملی المپیک می شود. پیش از این هم بارها نشست های مشترکی با آقای صالحی امیری و همکارانشان در این زمینه داشته ایم که بر ضرورت حمایت از این تیم تاکید شد.

امسال رشته‌های مختلف ورزشی وارد رقابت های انتخابی المپیک می شوند و کمیته ملی المپیک به همراه وزارت ورزش از تمامی فدراسیون ها در این مسیر حمایت خواهد کرد تا بیشترین سهمیه برای کشور کسب شود.

استیلی تصریح کرد: فوتبال هم هیچ تفاوتی با سایر رشته ها ندارد و باید در مسیر کسب سهمیه مورد حمایت قرار بگیرد. البته با حمایت فدراسیون فوتبال برنامه های ما متوقف نشده و همچنان تدارک لازم را در نظر داریم اما در این مسیر باید حمایت وزارت ورزش و کمیته المپیک هم در تیم امید احساس شود که قطعاً از هر نظر موجب بالا رفتن روحیه تیم و بهبود شرایط خواهد شد. به نظر من در این زمینه نباید هیچ تفاوتی وجود داشته باشد و انتظار ما این است که فوتبال هم مورد حمایت جدی قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زمین و زمان به شما کمک کردند پول تیم ملی و بازیهای تدارکاتی که باید انجام میداد و دادند شما..البته جناب سلطانی فر برلج کیروش این کار و کرد که تیم ملی نتیجه نگیره در حالی که تیم ملی باید برای جام ملتهای اسیا بازیهای تدارکاتی میکرد شما جاش این بازیها رو انجام دادید چقدر ازبودجه تیم ملی به گفته کیروش دادند به شما چه کار کردید ؟هیچی حتی تو بازیهای انتخابی ایران هم نتونستید صعود کنید قبلش هم که اون گند و تو بازیهای اسیایی بالا اوردید بعد بهانه ساختمان پکی که کیروش با کم کردن دستمزدش ساخته بود و اوردید که چرا یک جلسه نتونستید برید. اقای استیلی تو سواد مربیگری نداری نه تو نه اون مجیدی بچه مگه زوره ؟

      پاسخ ها

      • تاجی

        به تو چه لنگی کثیف

      • حمید

        بجای تخریب حمایت باید بشن ترو خدا رنگهارو کنار بذارید همین تعصبات چپ و راستی الان مملکتی هم باعث شده به همه باج بدیم

      • بدون نام

        کاربر تاجی
        کثیف که خودتی این اول دوم ببنند دهنتو ادم بی سواد بی عقل من نه پرسپولیسیم نه استقلالی توهمی بیند بار دیگه زیر پست من چرت گفتی کاری میکنم که جای اسم تاجی بگذاری گربه باجی

      • بدون نام

        کاربر حمید
        کی درباره رنگ حرف زد استیلی پرسپولیسیه مجیدی استقلالی من به براب هر دوشون گفتم.اقا اینها سواد مربیگری ندارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج