۸۸۹۷۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فرهادی‌زاد: دختران فوتبالیست باید به حق‌شان برسند

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در واکنش به انتقاداتی که به نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال می‌شود از پیگری برای حل مشکلات این بخش خبر دارد.

خبرگزاری ایسنا: معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در واکنش به انتقاداتی که به نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال می‌شود از پیگری برای حل مشکلات این بخش خبر دارد.

چندی است که لیلا صوفی زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال به دلیل کوتاهی در تعیین و تکلیف سریع تیم‌های ملی، پیگیری پاداش بانوان فوتسالیست و مسافرت های زیاد مورد انتقاد قرار گرفته است. به همین دلیل برخی خواستار ورود معاونت بانوان وزارت ورزش در بررسی عملکرد صوفی زاده و حل مشکلات موجود هستند.

مهین فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با ایسنا و در پاسخ به این سوال که آیا بخش بانوان وزارت ورزش در عملکرد خانم صوفی زاده ورود می‌کند؟ بیان کرد: بلی. در همین مدت کوتاهی که معاون بانوان وزارت شدم جلسات خوبی را با نواب رئیس فدراسیون‌ها شروع کردم و هفته آینده نیز همایشی با نواب رئیس داریم. سعی‌مان بر برگزاری هر ماهه این جلسات است تا هماهنگی‌های کاری بخش بانوان را با حضور آنها در فدراسیون‌ها دنبال کنیم. مسلما آنها نیاز به کمک دارند و باید فضای بیشتری را برایشان باز کنیم.

او در این مورد افزود: خانم صوفی زاده با توجه به توانمندهای مدیرتی‌اش در فوتبال کار می‌کند. موانعی همانند بخش مردان وجود دارد که باید با صبر، حوصله و توانمندی آنها را حل کند. چون نباید در فضای فوتبال دختران وقفه‌ای ایجاد شود. همچنین توان فنی زنانمان در رشته فوتبال کم نیست، صوفی زاده باید بتواند با هماهنگی و کمک فکری از بخش‌های دیگر و با نگاه رئیس فدراسیون فضای هدایت تیم هایش را هماهنگ کند و مربیان این بخش زودتر کار خود را آغاز کنند.

فرهادی‌زاد در ادامه بیان کرد: مطمئنا صوفی زاده در حال هماهنگی این کارها است. با توجه به فعالیت‌های متنوعی که در فدراسیون فوتبال وجود دارد باید با آرامش، صوفی‌زاده را کمک کنیم تا جایی که نیاز است، حمایت بیشتری شود و شرایط بهتری فراهم گردد تا بتواند فضای کاری خود را مدیریت کند. من هم پیگیر این موضوع هستم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در مورد پرداخت نشدن پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان با گذشت ۱۴ ماه بیان کرد: با توجه به شناختی که از صوفی زاده و مدیریت فدراسیون فوتبال دارم، معتقدم باید با این نگاه حمایتی پاداش دخترانمان دنبال شود و چنین رقم‌هایی که با توجه به امکانات فدراسیون فوتبال چیز خاصی نیست اما انگیزه زیادی به دخترانمان می‌دهد، پرداخت شود. مطمئنا مشکل خاصی نیست، من هم پیگیری می‌کنم تا با کمک صوفی زاده و حمایت تاج این موضوع حل شود.

او در این مورد افزود: این موضوع باید حل شود و ان‌شاءالله مشکلی وجود ندارد. درست است که بازیکنانمان به بخش مالی ورود نمی‌کنند اما آنها تمام زمانشان را برای تیم ملی می‌گذارد در حالی که می‌توانستند از این زمان در جای دیگر و برای کار دیگری استفاده کنند تا زندگی شان را بچرخانند. حتما پیگیر این قضیه می شوم.

فرهادی زاد در پاسخ به این سوال که آیا نایب رئیس فوتبال به دلیل حساسیت این ورزش نباید همچون نوابی مثل فریده شجاعی فعال و محکم‌تر باشد؟ گفت: خانم صوفی‌زاه هم تمام تلاش خود را می‌کند. البته آدم‌ها از نظر شخصیتی با هم متفاوت هستند؛ برخی آرام و برخی شخصیت جنگنده‌ای دارند.

نگاه خانواده فوتبالی خانم شجاعی مزید بر توجه بیشتر در بخش‌های مختلف بود اما خانم صوفی‌زاده هم تحصیل کرده ورزش است و در بخش مدیریت ورزشی کارهایی انجام داده است. با این حال باید تلاش بیشتری در این خصوص کند که بتواند جامعه فوتبال را در بخش هایی که مورد خاصی هم نیست حمایت کند.

مسائلی که مطرح شده به راحتی قابل حل است و بازیکنانمان را به آرامش بیشتری می‌رساند تا تمرینات قوی‌تری داشته باشند. مطمئن باشید با خانم صوفی زاده صحبت می‌کنم و او در تلاش بیشتری قرار می‌گیرد تا بازیکنان را به حقشان برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج