۸۸۹۷۲۳
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

خطیر رفت، کریمی در مسیر برگشت!

علی کریمی، هافبک ملی‌پوش استقلال در آستانه تمدید قرارداد است و شنیده می‌شود او با استقلال توافق کرد و امروز قراردادش را امضا می‌کند تا در استقلال بماند.

فرهیختگان: قصه ماندن علی کریمی در استقلال از قصه حسین کرد شبستری هم طولانی‌تر شده است و همه را یاد دوران اوج مجتبی جباری و داستان‌های تمدید قراردادش با آبی‌پوشان می‌اندازد.

کریمی فصل گذشته فصل پر فراز و نشیبی را سپری کرد و تا می‌خواست کاملا آماده شود مدام یک مصدومیت بدهنگام او را از ترکیب استقلال دور می‌کرد، با این حال در مقطعی در پایان فصل کریمی به دوران اوج رسیده و اتفاقا استقلال نیز در این مقطع نتایج خوبی را هم کسب کرد تا این موضوع موید آن باشد که با آماده‌بودن کریمی، این تیم نیز به‌خوبی به حرکت درمی‌آید و می‌تواند بر هر حریفی غلبه کند.

در آستانه تمدید قرارداد

فرهیختگان: علی کریمی، هافبک ملی‌پوش استقلال در آستانه تمدید قرارداد است و شنیده می‌شود او با استقلال توافق کرد و امروز قراردادش را امضا می‌کند تا در استقلال بماند. در همین بین گویا توافق مالی میان علی کریمی و مدیران باشگاه استقلال انجام شده و قرار است بخشی از مبلغ قرارداد این فصل امروز به‌حساب این بازیکن واریز شود تا او به باشگاه برود و قراردادش را تمدید کند و بعد از آن نیز راهی تمرین شود و کار خود را برای فصل جدید آغاز کند. برای فصل‌جاری استراماچونی به‌عنوان محور و کمربند استقلال روی علی کریمی حساب زیادی باز کرده و اگر اتفاق خاصی نیفتد این بازیکن را باید همچنان استقلالی بدانیم.

چرا تا امروز توافقی نشد؟

حدود ۳ هفته‌ای می‌شود که کریمی با استقلال به توافق رسیده، ولی یک مانع مهم عاملی شده تا این بازیکن قراردادش را با آبی‌پوشان تمدید نکند. در این مدت استقلال پولی برای پرداختن به کریمی نداشت و این در‌حالی بود که این بازیکن پایش را در یک کفش کرده و خواستار تسویه‌حساب مطالبات فصل گذشته و دریافت بخشی از قرارداد فصل جدیدش شده بود. بنابراین طبق مشاهدات موجود به‌نظر می‌رسد پولی که قرار بود به باشگاه تزریق شود، رسیده و حالا علی کریمی که مدت‌ها از تمرین گروهی دور است با دریافت بخشی از آن، قراردادش را تمدید کرده و راهی تمرینات خواهد شد.

خطیر مخالف بود!

در این بین از معاون مستعفی باشگاه استقلال بشنوید که به‌شدت بابت عدم‌تمدید قرارداد به‌موقع کریمی با استقلال دلخور بوده و اعتقاد داشت کریمی با امروز و فردا کردنش باشگاه بزرگ استقلال را سرکار گذاشته و دیگر او را نمی‌خواهیم و این در‌حالی بود که همان‌طور در بالا اشاره کردیم، استراماچونی با دیدن فیلم بازی‌های فصل گذشته استقلال به‌شدت خواستار تمدید قرارداد کریمی شده و چه‌بسا شایعه اختلاف سرمربی و معاون استقلال که هفته گذشته به راه افتاد نیز بر سر همین ماجرا باشد.

به‌خاطر پول یا خطیر؟

بر همین اساس می‌توان دو فرضیه را درخصوص کریمی با قطعیت زیادی حدس زد. اول اینکه او زمان مناسبی را برای تمدید قراردادش با استقلال از این جهت انتخاب کرده که فعلا خطیر نیست و تا تعیین‌تکلیف معاون جنجالی باشگاه؛ کریمی می‌خواهد کار ماندن را یکسره کند. از سوی دیگر فرضیه دوم این است که پول خوبی به باشگاه استقلال آمده و این تیم برای بستن قرارداد با هافبک جوان و خلاق فصل گذشته خود هیچ مشکلی ندارد. در‌هر‌صورت چه رفتن خطیر دلیل باشد و چه پولدار‌شدن استقلال، به‌نظر می‌رسد کریمی در‌هر‌صورت استقلالی خواهد ماند.

بازیکنان تیم‌ملی: علی بهترین هافبک ایران است

در حاشیه اردوی دو هفته گذشته تیم‌ملی، خبرنگار «فرهیختگان» در یکی از اردوها حاضر شده و دقایقی را با برخی بازیکنان این تیم هم‌صحبت شد. در این مورد صحبت به علی کریمی و کم‌شدن میزان محبوبیتش در فضای مجازی نزد هواداران استقلال به‌خاطر عدم حضورش در تمرینات و تعیین‌تکلیف با این تیم کشید که در این بین یکی، دو ملی‌پوش این‌طور گفتند: «علی بهترین هافبک ایران است. دیگر نمی‌دانیم استقلال از یک بازیکن چه می‌خواهد که برای تمدید قرارداد با کریمی مدام امروز و فردا می‌کند!»

درنهایت هر چه باشد، طبق شواهد باید کریمی را برای فصل نوزدهم باز هم استقلالی بدانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میخوام صد سال سیاه نیاد. پولیه ندید بدیده بد بخت

    • مجید

      خطیر راست میگه
      علی کریمی جانباز ۹۰ درصد هی امروز و فردا کرد تا تمرین پیش فصل نباشه
      باید علی کریمی گورش رو گم کند

      پاسخ ها

      • غلام

        فعلا که پول برا کیسه زیاده نگران نباشید

    • بدون نام

      بامصدومیت قرارداد بست الان هم ناز می‌کنه نباید قرارداد ببندند باهاش خیلی از جوان‌ها هستند که از کریمی وامثال اون بهترند مدیریت ضعیف همین میشه

    • آبی یعنی دل من

      خداییش به این میگن هافبک؟؟؟پس نامجومطلق ابراهیمی جانواریو ،،،،اینا کی بودند؟ازین چلمنگ بازیساز یا جنگندگی کجا دیدید؟منکه آرزو میکنم این لعنتی هرگز توی استقلال نمونه!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج