۸۸۹۷۲۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

ستاره‌های پرسپولیس روی فرم نیستند

پرسپولیس که بازی نخست خود در جام شهدا را مقابل سایپا واگذار کرد روز گذشته در بازی رده‌بندی به مصاف تیم دسته اولی نیروی‌زمینی رفت و با ۴ گل پیروز شد.

فرهیختگان: پرسپولیس که بازی نخست خود در جام شهدا را مقابل سایپا واگذار کرد روز گذشته در بازی رده‌بندی به مصاف تیم دسته اولی نیروی‌زمینی رفت و با ۴ گل پیروز شد. کالدرون در بازی نخست از نفرات ذخیره تیمش استفاده کرد و در بازی روز گذشته به اصلی‌ها میدان داد، البته بازیکنانی مثل جلال حسینی، کامیابی‌نیا، نعمتی و ماهینی به‌علت مصدومیت در این دو بازی حضور نداشتند.

نکته جالب بازی نخست قرار‌گرفتن بیرانوند در تیم ذخیره‌ها بود. گلر شماره یک تیم‌ملی که تلاش زیادی برای لژیونر‌شدن انجام داد و این روزها صحبت از احتمال حضورش در تورینوی ایتالیا نیز به‌طور جدی مطرح‌شده در این بازی عملکرد ضعیفی داشت و روی گل دوم حریف نیز اشتباه فاحشی انجام داد.

دیروز هم قرمزها در‌حالی حریف نه‌چندان قدرتمند خود را شکست دادند که بیش از هر چیز فرصت‌سوزی‌های مداوم علی علیپور در پیشانی خط حمله به‌چشم می‌آمد. شماره ۷۰ پرسپولیس که در هفته‌های پایانی فصل گذشته نیز با افت فاحش مواجه بود در این بازی با وجود ارسال پاس گل، بارها موقعیت‌های متعدد را خراب کرد و تنها توانست دروازه خالی را باز کند.

علیپور هم مثل بیرانوند تلاش زیادی کرد تا با فسخ قرارداد از پرسپولیس جدا شده و به‌جمع لژیونرها بپیوندد که به‌خاطر مبلغ درنظر گرفته شده برای فسخ، ماندنی شد. حالا پرسپولیس که درگیر چند بازیکن مصدوم است (دیروز امید عالیشاه هم مصدوم شد و لنگ‌لنگان ورزشگاه را ترک کرد) و بازی‌های تدارکاتی زیادی هم برای شروع فصل برگزار نکرده است و با ناآمادگی دو ستاره مهم خود نیز مواجه شده است که می‌تواند برخلاف فصل‌های قبل، باعث یک شروع نه‌چندان قدرتمندانه شود. پرسپولیس در دو فصل گذشته با اتکا به درخشش بیرانوند و علیپور توانست قهرمان شود، اما این دو بازیکن جدایی‌طلب این روزها به هر دلیلی روی فرم نیستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      علیپور اصلا نباید بازی کنه بازیش فاجعه ست

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAA

        اگر میخواهید بچه ها روی فرم بیایند فقط کافیست لنگ های‌آنها را اطو کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج