۸۹۰۲۰۰
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

منافی: تاخیر در شروع لیگ به نفع پرسپولیس است

جواد منافی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید نامشخص بودن زمان آغاز لیگ به ضرر برخی تیم‌ها شده اما این مسئله خیلی می‌تواند به نفع پرسپولیس تمام شود.

خبرگزاری میزان: جواد منافی در خصوص عملکرد تیم پرسپولیس در تورنمنت چهارجانبه شهدا اظهار داشت: مسئولان تیم پرسپولیس به این تورنمنت به چشم دیدار تدارکاتی نگاه کردند. کالدرون تازه به پرسپولیس آمده و به نوعی شناخت چندانی از بازیکنان ندارد. در بازی نخست مقابل سایپا بیشتر سعی کرد از بازیکنان کم تجربه‌تر استفاده کند اما در بازی مقابل نیروی زمینی بازیکنان اصلی را در ترکیب قرار داد و به نظرم تا حد زیادی به اهدافی که ترسیم کرده بود دست یافت.

وی ادامه داد: هر چقدر بازی‌های دوستانه بیشتر انجام شود باعث خواهد شد تا شناخت کالدرون نسبت به تیم نفرات تیم بیشتر شود. شاید نامشخص بودن زمان آغاز لیگ به ضرر برخی تیم‌ها شده اما این مسئله خیلی می‌تواند به نفع پرسپولیس تمام شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا کالدرون توانایی تکرار افتخارات برانکو در پرسپولیس را دارد یا خیر تصریح کرد: به نظرم درست نیست دیگر به برانکو فکر کرد چون او از پرسپولیس جدا شده و سرمربی یک تیم دیگر به حساب می‌آید. کالدرون احتیاج به زمان بیشتری دارد تا بتواند برنامه‌های تاکتیکی مدنظرش را در پرسپولیس اجرا کند. خوشبختانه شاکله اصلی تیم پرسپولیس حفظ شده و کنار آن هم بازیکنان شناخت خیلی خوبی از یکدیگر دارند که باعث خواهد شد تا در شروع لیگ بازیکنان دچار عدم ناهماهنگی نشوند.

منافی در ادامه اظهار داشت: شرایط تیم پرسپولیس خیلی خوب است، منتهی مراتب به یک مهاجم تمام عیار در کنار علیپور نیاز دارد تا شرایط تیم بهتر شود. بازیکنی مثل بودیمیر در حد اندازه‌های پرسپولیس نبود. امیدوارم هواداران این تیم را حمایت بیشتری کنند تا پرسپولیس در سه جبهه به نتیجه خوبی برسد.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس با ترکیبی که در اختیار دارد، توانایی کسب عنوان قهرمانی را دارد یا خیر گفت: کار نشده ندارد و دستیابی به چنین مسئله‌ای دور از دسترس نیست هر چند که با توجه به خریدهایی که دیگر تیم‌ها انجام داده‌اند مقداری کار دشوار است. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و مطمئنم بازیکنان تمام تلاششان را می‌کنند تا نتیجه خوبی کسب کنند. هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کند انگیزه زیادی دارد و در این شرایط هواداران پرسپولیس هم می‌خواهند این تیم مثل چند سال گذشته برنده باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد جدایی شریفی، مصلح و رفیعی از پرسپولیس گفت: مسائل فنی به عهده سرمربی است و و باید به تصمیمی که او گرفته احترام گذاشت، زیرا انتخاب بازیکنان سلیقه‌ سرمربی است و کالدرون تشخیص داده تا این نفرات برای لیگ نوزدهم در پرسپولیس جایی نداشته باشند چون او باید جوابگوی نتایجی که کسب می‌کند، باشد. برای شایان مصلح، سرورش رفیعی و مهدی شریفی در تیم جدیدشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا علت تاخیر همینه آقای منافی
      فوتبال خیلی کثیفه خیلی

      پاسخ ها

      • جواد

        خودم استقلالی ام،اما خب به نفع تیم ما هم هست

    • بدون نام

      بیشتر ب نفع استقلاله چون هم سرمربیش جدیده هم بازیکن تازه واره زیاد داره و با هم هماهنگ میشن . حالا بازم اگه کیسه نتیجه نگیره ثابت میشه ک کم کاری و بی عرضگی از خودشونه

    • تاج کبیر آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی آسیا

      دقیقا علت تاخیرهمینه‌ . چون میخان دوهفته لفتش بدن تا لنگ مهاجم بخره و کلاتیمش هماهنگ شه ک امتیازات اول فصلو از دست نده

      پاسخ ها

      • Ali

        شما لنگی ها برید تو خواب قهرمانی ببینید

    • بدون نام

      خب معلومه به نفع لنگیاس هروقت اماده بودن لیگ شروع میشه

    • بدون نام

      خب معلومه به نفع لنگیاس هروقت اماده بودن لیگ شروع میشه

    • بدون نام

      لنگ که مهاجم خوبی بنام سلطانی فردارد چراجوش بزند

    • بدون نام

      تا لنگیها اماده نشن خبری از لیک نیست اینها همه سیاست پدر سوختگی وزیر لنگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج