۸۹۰۳۹۱
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

بخش‌هایی از خیانت منافقین بازگو شد

 بخش های از خیانت منافقین به ملت ایران در چهارمین همایش علمی تخصصی تاریخ شفاهی ترور توسط فرماندهان دوران دفاع مقدس بازگو شد.

ایرنا: بخش های از خیانت منافقین به ملت ایران در چهارمین همایش علمی تخصصی تاریخ شفاهی ترور توسط فرماندهان دوران دفاع مقدس بازگو شد.

این همایش امروز یکشنبه با حضور امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش، «محمد جواد هاشمی نژاد» دبیرکل بنیاد هابیلیان، امیر سرتیپ دوم «ابوالقاسم کیا» رئیس پژوهشکده دفاع مقدس، سردار «مراد پیری» عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین(ع) و «محمدمهدی البیاتی» عضو شورای مرکزی سازمان بدر عراق در زمان جنگ تحمیلی در مرکز اسناد ملی برگزار شد.

قطعنامه های حقوق بشری علیه ایران مضحک است

دبیر کل بنیاد هابیلیان در این همایش با اشاره به صدور بیش از ۵۰ قطعنامه حقوق بشری علیه کشورمان طی ۴۰ سال گذشته گفت: مضحک‌ترین قطعنامه‌های بین‌المللی همین قطعنامه‌های حقوق بشری علیه ایران است چرا که خود ما بزرگترین قربانی تروریسم در جهان هستیم.

هاشمی نژاد افزود: تمام ۳۵ گروهک مسلحی که ۱۷ هزار نفر از مردم و مقامات کشورمان را ترور کردند، امروز در کشورهای غربی رسما دفتر دارند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه نیروهای ارتش و شهید صیاد شیرازی مورد بغض منافقین کوردل بودند، گفت: با توجه به وجود ۱۷ هزار شهید ترور در کشورمان، باید بگوییم نتوانسته‌ایم آنچنان که باید و شاید حق خودمان را در این زمینه از مجامع جهانی بگیریم.

خاطره ای از خودکشی زن منافق

رئیس پژوهشکده دفاع مقدس نیز به بیان خاطراتی از عملیات مرصاد پرداخت و گفت: وقتی‌که اسلام آباد از دست منافقین آزاد شد و ما وارد شهر شدیم، دیدیم که تعدادی از مردم شهر شهید شدند و به اموال عمومی آسیب‌های فراوانی رسیده است.

کیا یادآور شد: وارد بیمارستان امام خمینی(ره) در ورودی شهر اسلام‌آباد شدیم. منافقین۳۰ نفر از سربازان ما را به شهادت رسانده بودند. وقتی که می‌خواستیم از بیمارستان خارج شویم یک دختر تنومند منافق را که زخمی شده بود، گفت «من اطلاعات خوبی دارم و می‌توانم این اطلاعات را به شما بدهم.»

بخش‌هایی از خیانت منافقین بازگو شد

وی ادامه داد: یکی از دوستان ما اصرار کرد او را با خودمان ببریم و تحویل حفاظت اطلاعات بدهیم منتها من گفتم این کار را نکنیم چون او نامحرم است و برای‌مان دردسر می‌شود. همین که از بردن آن دختر منصرف شدیم و در ماشین نشستیم، صدای انفجار سهمگینی را شنیدیم. از ماشین پیاده شدیم و دیدیم که آن دختر خودش‌ را منفجر کرده است. او ضامن نارنجک را کشیده بود و آماده انفجار بود.

دفترچه ای که به شناسایی منافقین کمک کرد

این رزمنده دوران دفاع مقدس همچنین به بیان خاطره ای دیگری از عملیات مرصاد پرداخت و گفت: در بخشی از عملیات مرصاد و در روز دوم این عملیات، یکی از ماشین‌های منافقین به تپه‌ای برخورد کرد و واژگون شد. به سراغ ماشین رفتیم و لوازم موجود در آن را بررسی کردیم. یک دفترچه‌ای را پیدا کردیم که روی آن مشخصات و شماره‌ تلفن‌های افرادی که در شهرهای مختلف ما بودند و قرار بود در جریان عملیات به منافقین کمک کنند روی آن نوشته شده بود. این دفترچه را فورا به دست مسئولان حفاظت اطلاعات دادیم تا اقدامات لازم را انجام دهند.

ماجرای نفوذ به اسلام آباد

عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین نیز در این همایش به بیان خاطراتی از عملیات مرصاد پرداخت و گفت:‌ وقتی‌که منافقین در اسلام‌آباد بودند دستور آمد که به این شهر نفوذ کنیم و اطلاعات به دست بیاوریم. لباس کردی پوشیدیم و وارد اسلام‌آباد شدیم. لهجه کردیم گرفتیم و نقش کسی که به دنبال زنش می گردد را بازی کردیم.

پیری ادامه داد: زمانی که وارد اسلام‌آباد شدیم، دیدیم که منافقین بسیاری از حزب‌اللهی‌ها را اعدام کرده و جنازه‌ها را بالای تیربرق‌ها گذاشته بودند. اطلاعات را از نحوه آرایش منافقین به دست آوردیم و از شهر خارج شدیم.

وی عنوان کرد: منافقین در جاده اسلام‌آباد کرمانشاه به هیچ وجه آرایش نظامی نداشتند؛ همه آنها روی جاده بودند و هدف بسیار خوبی را برای هوانیروز و نیروی هوایی ارتش ما ایجاد کرده بودند. اجرای عملیات زمینی در مرصاد با سپاه بود و پشتیبانی آن توسط ارتش انجام شد و در مجموع قریب به هزار نفر از منافقین در جریان عملیات مرصاد کشته و اسیر شدند.

شنودهای تلفنی منافقین

رئیس مرکز مطالعات استراتژیک ارتش نیز در همایش با بیان اینکه ارتش بعث بعد از پیوستن منافقین قوت گرفت و آنها با چشم بازتری حرکات خود را تنظیم می‌کردند، گفت: شنود ارتش بعث از زمان بعد از پیوستن منافقین به آنها بسیاری قوی‌تر شد.

امیر پوردستان با بیان اینکه منافقین تمامی مکالمات ما را رصد می‌کردند و با کلیدواژه‌های رزمندگان ما آشنا بودند، افزود: منافقین هنوز هم از استرالیا و اروپا و آمریکا تماس می‌گیرند و جاسوسی تلفنی انجام می‌دهند. فکر نمی‌کنم هیچکس به اندازه منافقین در جاسوسی تلفنی متبحر باشد.

وی با بیان اینکه ایفای نقش بلدچی و راهنما، یکی دیگر از کمک‌های منافقین به ارتش بعث بود، گفت: منافقین حتی در بازجوییبازجویی از اسرای ایرانی هم به صدام کمک می‌کردند. منافقین با وعده و وعید و نیرنگ، در حین بازجویی از اسرا، برخی از سربازان جوان کم سن و سال ما را جذب خود می‌کردند.

داعش نسخه ای از منافقین است

رئیس مرکز مطالعات‌ راهبردی ارتش با بیان اینکه داعش امروز نسخه جدیدی از منافقین است، گفت: هیچگاه نباید در فیلم‌هایمان دشمن را ضعیف و زبون نشان دهیم.

امیر پوردستان ادامه داد: من چند بار با برخی از منافقین دستگیرشده مصاحبه داشتم. بسیاری از منافقین دستگیرشده ۲ تا ۳ ساعت بعد از دستگیری می‌شکستند و از رفتار خودشان پشیمان می‌شدند چراکه می‌دیدند خبری از شکنجه‌ای که به آنها گفته شده بود، نیست. البته این اتفاق کم می‌افتاد چون به محض اینکه منافقین در معرض اسارت قرار می‌گرفتند یا سیانور می‌خوردند یا با نارنجک خودشان را منفجر می‌کردند و به خودشان این اجازه را نمی‌دادند که اسیر ما شوند.

نقش سپاه بدر در مقابله با منافقین

عضو شورای مرکزی سازمان بدر عراق در زمان جنگ تحمیلی در این همایش عنوان کرد: در جریان عملیات مرصاد، سپاه بدر ۵۱ شهید تقدیم کرد و برادرانی از تونس و مراکش و لبنان و بحرین نیز در جمع این شهدا حضور داشتند.

«محمدمهدی البیاتی» افزود: تک‌تیراندازان ما و تک‌تیراندازان بسیجی ملایری و جوانرودی از صبح تا عصر کاری کردند که منافقین نتوانند به سمت تپه‌ها حرکت کنند. ما در این تپه‌ها جان بسیاری از منافقین را گرفتیم. در همین حین بود که یکی از تک‌تیراندازان منافق کتف من را مورد اصابت قرار داد.

وی گفت: چند سال بعد از عملیات مرصاد در انتفاضه ۱۹۹۱ شعبانیه علیه صدام، من به عنوان یکی از شخصیت‌های نظامی که در محور شمال و جزو مجاهدین علیه صدام بودم با چشمان خودم دیدم که منافقین برای سرکوب انتفاضه به کمک صدامیان آمدند. ما با همان عقیده و ایدئولوژی که در عملیات مرصاد در برابر منافقین بودیم، د انتفاضه شعبانیه هم با آنها مبارزه کردیم.

رفتار منافقین با خانواده های خود

عضو شورای مرکزی سازمان بدر عراق نیز در این همایش گفت: زمانی‌که وزیر حقوق بشر عراق شدم، برای تحریک عواطف منافقین که در پایگاه لیبرتی حضور داشتند، در چند نوبت خانواده‌های آنها را از ایران به دم در پایگاه بردیم. منافقین در واکنش به این کار می‌گفتند «این‌ها خانواده‌های ما نیستند، مجرم و جنایتکارند».

البیاتی افزود: یک بار چهار خانواده ایرانی را برای ملاقات با فرزندشان به پایگاه لیبرتی عراق بردیم که عناصر منافقین شروع به سنگ‌پرانی کردند و اگر نیروهای ما نبودند قطعا خانواده ها را می‌کشتند.

یادآوری نقش سرلشکر سلیمانی در شکست داعش

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به پیروزی در مقابل داعش نیز اشاره کرد و گفت: من با اطمینان می‌گویم اگر کمک برادران ما در سپاه و در راس آنها سرلشکر حاج قاسم سلیمانی نبود پیروزی در عراق برابر تروریست‌های تکفیری محقق نمی‌شد. حاج قاسم سلیمانی برخلاف آمریکا و ترکیه با ارتش وارد عراق نشد؛ وقتی که حاج قاسم با ۲۵ فرمانده لشکر عراق صحبت می‌کرد، همه فرماندهان از صحبت‌های ایشان تبعیت می‌کردند.

این عضور شورای مرکزی سازمان بدر تصریح کرد: تمام عملیات‌هایی که حاج قاسم سلیمانی در عراق برای مقابله با داعش برنامه‌ریزی و طراحی می‌کرد بدون استثنا موفقیت‌آمیز بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر منافقین و کفار..

    • کارمند

      تاریخ را فاتحان می نویسند

    • بدون نام

      درود بر رزمندگان اسلام

    • بدون نام

      اونهارو بی خیال شوید انها دردهای بسیاری دارند کوچکترینش بی وطنی است. منافقین روزی که در کنار صدام قرار گرفتند خودکشی جمعی کردند

    • بیطرف

      سلام و درود به تمامی دلاور مردان ایرانی. به کوری چشم دشمنان ایران اسلامی. اگر تمامی این دشمنان انقلاب اسلامی. که تاکنون هرچه توان داشته بکار برده اند. بکوری .چشمشان. اگر صد برابر این تلاش های. بی ثمر را هم بکار ببرند. باز هم هیچ غلطی نخواهند کرد. بگفته امام راحل. آمریکا و اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شوند. به امید آنروز. من خودم. خانواده جانباز هستم. اگر هر متجاوزی .جرات. ورود به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را. پیدا کند. من اولين نفری باشم که به مقابله با این متجاوزان بر خورد خواهم نمود .من مکانیک هستم. و مخترع موتور خود شارژ % ایرانی. شاید کم و بيش بیوگرافی بنده را. مطالعه کرده باشید. جانم فدای وطن. در ضمن. آماده همکاری جهت تولید انبوه. موتور خود شارژ. برای کشورم میباشم .فقط. برای تودهنی. زدن. به کشورهایی که خود را. صاحب و مالک. صنعتی دنیا میدانند. به امید پیروزی و موفقیت. دلیر مردان ایرانی. ارتشی و سپاهی. همیشه سربلند و پیروز باشید. انشاءالله. . مخترع موتور خود شارژ % ایرانی هستم.

    • بی نام و نشان

      بله...منافقین نسخه ای از داعش هستند ولی ممنوعیت خوردن بستنی زنان در خیابان عین دموکراسی است...چی بگیم که دیگه پیر شدیم و کمرمون زیر اینهمه فشار اقتصادی و خفقان اجتماعی شکست..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از آلبانی خبر ؟؟

    • سید شاهرخ موسوی

      درود خدا بر تمام شهیدان ایران زمین از ازل تا ابد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج