۸۹۰۵۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنچلوتی: از رفتن پپه به آرسنال ناراحت نیستم

درحالیکه به نظر می‌رسد ناپولی در جذب نیکلاس پپه ناکام مانده و او به آرسنال ملحق خواهد شد، کارلو آنچلوتی می‌گوید به خاطر از دست دادن پپه ناراحت نیست.

ورزش سه: ناپولی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان جاری برای جذب نیکلاس پپه، وینگر باشگاه فرانسوی لیل تلاش زیادی کرد ولی اخیراً اخبار منتشر شده حاکی از این بود که ناپولی در این راه ناکام شده و پپه به زودی به آرسنال ملحق خواهد شد. کارلو آنچلوتی بعد از انتشار این اخبار می‌گوید از این بابت ناراحت نیست.

نیکلاس پپه، ملی‌پوش ساحل عاجی است که فصل گذشته موفق شده برای باشگاه فرانسوی لیل در لیگ۱فرانسه ۲۲ گل به ثمر برساند و نام خود را به عنوان یکی از درخشان‌ترین استعدادهای فوتبال فرانسه مطرح کند. در تابستان جاری شایعات زیادی درباره پیوستن پپه به باشگاه‌های بزرگی مثل منچستر یونایتد، لیورپول، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن نیز مطرح شده است.

اما در نهایت مشخص شد که رقابت اصلی برای جذب پپه بین ناپولی و آرسنال خواهد بود. اما در روزهای اخیر گزارش‌هایی منتشر شد که ناپولی در این رقابت از آرسنال شکست خورده و پپه به زودی با قراردادی ۸۰ میلیون یورویی راهی آرسنال خواهد شد.

کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی ۳-۰ تیمش بر لیورپول که دیشب در یک بازی دوستانه اتفاق افتاد در پاسخ به سوال خبرنگاران به نظر می‌رسید از دست دادن پپه را پذیرفته است. او در این باره گفت:" دلم نمی‌خواهد راجع به بازیکنان تیمهای دیگر صحبت کنم ولی از این بابت ناراحت نیستم".

آنچلوتی در ادامه گفت:" پنجره نقل و انتقالات فعلا تمام نشده و ما وقت زیادی داریم. ما به دنبال جذب بازیکن هستیم و اگر فرصتی پیدا شود از فرصت‌هایمان استفاده خواهیم کرد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج