۸۹۰۶۴۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اعتراض لمپارد به شعار توهین‌آمیز هواداران چلسی

فرانک لمپارد از هواداران چلسی خواست برای تشویق او از سر دادن شعارهایی که در آنها به هواداران تاتنهام و وستهام توهین می‌شود خودداری کنند.

ورزش سه: فرانک لمپارد که در اولین دیدار خود به عنوان سرمربی چلسی در مقابل ردینگ به پیروزی دست یافت از هواداران چلسی خواست برای تشویق او از سر دادن شعارهایی که در آنها به هواداران دو تیم لندنی رقیب چلسی، تاتنهام و وستهام توهین می‌شود، خودداری کنند.

چلسی با هدایت سرمربی جدیدش فرانک لمپارد دیروز موفق شد با گلهای راس بارکلی، کندی و دو گل میسون مونت، حریفش ردینگ را در یک بازی دوستانه با نتیجه ۴-۳ شکست دهد. چیزی در حدود دو هزار نفر از هواداران چلسی که برای حمایت از تیم‌شان این بازی را از نزدیک می‌دیدند برای تشویق لمپارد شعارهایی سر دادند که در آن به دویستمین گل او برای این باشگاه در مقابل وستهام اشاره می‌شد و در آن کلماتی توهین‌آمیز وجود داشت.

فرانک لمپارد در پایان بازی ضمن تشکر از هواداران چلسی به خاطر حمایت‌‌هایی که در این مدت از او به عمل آورده‌اند از آنها خواست از سر دادن شعارهای توهین‌آمیز با هدف حمایت از او دست بردارند.

لمپارد در این باره گفت:" حمایت هواداران ما فوق‌العاده بود. من شعاری که به آن اشاره می‌شود را نشنیدم ولی این شعار حاوی کلمات توهین‌آمیز است و من دیگر نمی‌خواهد شاهد سر دادن این شعار باشم".

سرمربی جدید چلسی در ادامه گفت:" من به عنوان یکی از اعضای متعصب باشگاه چلسی از حمایتی که در تمام این سالها هواداران از من به عمل آورده‌اند سپاسگزارم. ولی ما شعارهایی که حاوی کلمات توهین‌آمیز باشند نمی‌خواهیم. ما نمی‌خواهیم شاهد شنیدن این شعارها باشیم. اگر هواداران شعارهای دیگری بخوانند من از آنها حمایت خواهم کرد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج