۸۹۱۰۱۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

زرینچه: با خرید دو بازیکن استقلال کامل می‌شود

سرپرست استقلال تهران اعلام کرد با خرید دو بازیکن دیگر پرونده آبی پوشان در نقل و انتقالات تابستانی بسته خواهد شد.

ایلنا: جواد زرینچه درباره شرایط آبی پوشان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوب است. تیم در حال آماده‌سازی است. کم کم تیم کامل‌تر می‌شود. امیدوارم هرچه زودتر مشکلات مالی هم حل شود تا بتوانیم شروع قدرتمندانه‌ای در لیگ داشته باشیم. تمرینات خوبی داریم و غیر از سجاد آقایی که مصدوم شده مصدوم دیگری نداریم.

او درباره زمان ثبت قرارداد بازیکنان اظهار داشت: انشاالله هفته دیگر بازیکنان را به هیات فوتبال خواهیم برد تا قراردادشان در آنجا به ثبت برسد. منتظر هستیم بازیکنان مدارکشان را بیاورند تا بعد از تکمیل آنها به هیات فوتبال برویم.

زرینچه درخصوص بازی دوستانه روز پنج شنبه بیان داشت: سرمربی تیم از ما خواسته که هفته‌ای یک بار یک بازی دوستانه برگزار کنیم ما هم هماهنگی‌های لازم را اول هفته انجام می‌دهیم تا انشاالله تیم به یک هماهنگی خوبی دست پیدا کند. احتمالا اگر لیگ به تعویق بیفتد هفته آینده هم یک بازی دوستانه دیگر را برگزار خواهیم کرد.

سرپرست استقلال درخصوص اینکه چرا تمرینات پشت درهای بسته برگزار می‌شود گفتک قرارداد ما با ورزشگاه تهرانسر طوری است که باید تمرینات و بازی‌هایمان در اینجا بدون تماشاگر باشد. متاسفانه نمی‌توانیم در بازی‌هایمان پذیرای هواداران و رسانه‌ها باشیم.

جواد زرینچه درباره معرفی شماره جدید بازیکنان عنوان کرد: شماره پیراهن‌ها به درخواست خود بازیکنان بوده است. آنها که فصل قبل حضور داشتند اکثرا شماره‌هایشان تغییر نکرد اما بازیکنان جدید به درخواست خودشان شماره پیراهن‌هایشان را انتخاب کردند.

زرینچه در پاسخ به این سوال که آیا برای رفع محرومیت سیاوش یزدانی اقدامی انجام شده یا خیر گفت: باشگاه پیگیر این موضوع است و به زودی نامه‌ای را برای حل این مشکل انجام خواهیم داد. امیدوارم مسئولان کمیته انضباطی هم با بخشش این بازیکن موافقت کنند.

سرپرست آبی پوشان در پایان درباره اینکه چند بازیکن دیگر به استقلال ملحق می‌شوند گفت: فکر می‌کنم با اضافه شدن یک یا دو بازیکن پرونده ما در نقل و انتقالات بسته شود. به دنبال جذب یک دروازه‌بان و یک دفاع چپ هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس جانشین پاتوسی که قولش داده بودین کو؟

      پاسخ ها

      • وفا محمودى

        در راه

    • بدون نام

      نه هنوز جا داره پول دولت مفت بازیکن بنجل هم مفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج