۸۹۱۴۰۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

موسوی: استقلال، هندوانه‌ای در بسته است

یک پیشکسوت استقلال معتقد است که کسب نتایج خوب در نیم فصل اول می‌تواند تا حد زیادی آبی‌های پایتخت را به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار کند.

ایسنا: علی موسوی، پیشکسوت استقلال درباره برآوردش از وضعیت آمادگی آبی‌های پایتخت در سالی که به همراه استراماچونی تمرینات‌شان را به موقع و با نظم آغاز کردند، اظهار کرد: خوشبختانه استقلال امسال تمریناتش را زودتر از موعد شروع کرد. متاسفانه سال‌های پیش تمرینات آماده‌سازی به موقع شروع نمی‌شد و استقلال نیم‌فصل اول را از دست می‌داد.

او افزود: امسال این کمبود جبران شد ولی خیلی‌ از بازیکنان رفتند و بعضی‌ها هم دقیقه ۹۰ قراردادشان را تمدید کردند. استقلال امسال هیچ چیز مشخصی ندارد و مانند یک هندوانه در بسته است و باید تا شروع فصل برای نظر دادن، صبر کرد. استقلال مربیان خوبی دارد و باید دید که بازیکنان در بازی می‌توانند دستورات تاکتیکی آن‌ها را اجرا کنند یا نه.

این پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که تغییرات زیاد در بین بازیکنان این تیم تا چه میزان مانع موفقیت آبی‌های پایتخت است، توضیح داد: تیم‌هایی مانند رئال مادرید و بایرن مونیخ در پایان هر فصل دو، سه بازیکن مازاد که به دردشان نمی‌خورد را از فهرست خارج می‌کنند و دو، سه بازیکن اضافه می‌کنند که تیم بهتر شود. این موضوع یک اصل برای تیم‌های قهرمان است اما استقلال در دو، سه فصل اخیر تغییرات زیادی داشته و نتوانسته ثباتش را حفظ کند. هم‌چنین باتوجه به این که هواداران توقع قهرمانی دارند، وقتی تیم در دو بازی نتیجه نگیرد، جو سنگینی ایجاد می‌شود و بازیکنان نمی‌توانند در این جو سنگین عملکرد خوبی داشته باشند.

موسوی در ادامه درباره تغییرات مدیریتی و حواشی‌ای که استقلال در این چند روز از سمت مدیریت با آن دست و پنجه نرم می‌کند، بیان کرد: من از زمانی که از استقلال جدا شدم، یک بار هم به خاطر مسائل اداری به باشگاه نرفتم. نمی‌دانم در استقلال و پرسپولیس چه خبر است که همه دوست دارند آن جا باشند و وقتی هم از باشگاه می‌روند، علیه هم موضع می‌گیرند. مشخص است که همه در استقلال به دنبال منافع شخصی خودشان هستند چون در فصول اخیر وقتی از مجموعه جدا شدند، صحبت‌هایی علیه باشگاه انجام داده‌اند.

او اضافه کرد: این نشان می‌دهد که هرکس به استقلال می‌آید، به دنبال منافع شخصی است و به فکر کمک به استقلال نیست. آن‌ها به دنبال جنبه‌های مالی هستند تا خودشان را ببندند، به همین دلیل هیچ برنامه بلند مدتی ندارند و استقلال هم در سال‌های اخیر ضربه زیادی از این ماجرا خورده است. باید افراد دلسوز و پاک به استقلال بیایند که واقعا کار کنند و استقلال را به جایگاهی که حقش است برسانند. امیدوارم به استقلال مدیرانی بیایند که برنامه دو، سه ساله داشته باشند و با برنامه‌ریزی به موفقیت استقلال کمک کنند وگرنه استقلال با این روند مدیریتی به هیچ جا نمی‌رسد.

این پیشکسوت استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با همه این مشکلات، هواداران این تیم می‌توانند به قهرمانی استقلال امیدوار باشند؟ اظهار کرد: استقلال هیچی هم نداشته باشد، باتوجه به هوادارانی که دارد خیلی از باقی تیم‌ها جلوتر است. هم‌چنین استارت اولیه خیلی مهم است و اگر استقلال بتواند لیگ را خوب شروع کند، می‌تواند تا حد زیادی به قهرمانی امیدوار باشد اما اگر بد شروع کند این امید کم می‌شود. استقلال همیشه در نیم فصل دوم بهتر بوده ولی متاسفانه نیم فصل اول را از دست داده است. باید دید امسال می‌تواند در نیم فصل اول هم خوب باشد یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • redboy

      استقــلال سیب زمینیــــه فریدنــــــه

      پاسخ ها

      • kardook

        کیسه دربازه

    • بدون نام

      شبیه کلم قمری هم هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج