جاباما
۸۹۱۹۶۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تام هاردی اسم کارگردان Venom ۲ را لو داد

به دنبال گزارش بکارگیری اندی سرکیس (Andy Serkis) برای کارگردانی Venom ۲، تام هاردی (Tom Hardy) تصویری از این کارگردان در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که احتمالا خبر از تایید حضور او در این فیلم است.

سینما فارس: به دنبال گزارش بکارگیری اندی سرکیس (Andy Serkis) برای کارگردانی Venom ۲، تام هاردی (Tom Hardy) تصویری از این کارگردان در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که احتمالا خبر از تایید حضور او در این فیلم است.

سرکیس برای جلوه‌های ویژه و تصویر محرک فیلم‌هایی همچون Mowgli: Legend of the Junglr شناخته شده و استودیو The Imaginarium را تاسیس کرده که او را کارگردان ایده‌آلی برای فیلمی با شخصیت اصلی CGI کرده است.

فیلم ونوم سال گذشته به کارگردانی روبن فلیچر (Ruben Fleischer) اکران شد و در کمال تعجب فیلم موفقی در باکس‌‌آفیس بود، هرچند نمرات پایینی دریافت کرد. هاردی در نقش ادی بروک، روزنامه‌نگاری که بخاطر تحقیق روی کمپانی بیو مهندسی اخراج شد، و بعدا میزبان موجود خارجی به اسم ونوم شد، که دوست دارد سر انسان‌ها را بخورد، بازی کرد. کلی مارسل (Kelly Marcel) برای نوشتن فیلم‌نامه سری دوم بازگشت.

هاردی تصویری منتشر کرد که تصویر سرکیس با ایموجی آتش و خال (ایموجی بیشتر پست‌هایش خال است) بود و سپس آن را حذف کرد و این حذف پست به معنی لو دادن خبری است که به زودی اعلام خواهد شد و سرکیس در حال مذاکره است و این نشان‌گر اشتیاق این بازیگر برای کار کردن با سرکیس است.

تام هاردی اسم کارگردان Venom ۲ را لو داد

طبق گزارش قبلی، سونی پیکچرز می‌خواهد فیلم‌برداری این پروژه را ماه نوامبر شروع کند و به دنبال کارگردان و سپس بازیگران است تا پیش تولید را آغاز کند. گرچه سرکیس تنها دو فیلم Mowgli: Legend of the Jungle و رومانس شرح زندگی Breathe را ساخته، اما در بخش جلوه‌های ویژه تجربه دارد و نیروی خلاق فرنچایز ارباب حلقه‌ها و The Planet of the Apes بوده است. او جز بازی در فیلم Avengers: Age of Ultron، مشاور نقش هالک نیز بوده است.

از آنجایی‌که CGI ونوم بخاطر قدیمی و بی‌محتوا بودنش مورد انتقاد واقع شد و حالا سونی می‌خواهد دنباله پر باری بسازد.

با توجه به آغاز فیلم‌برداری ظرف چند ماه آینده، انتظار می‌رود کارگردان زودتر مشخص گردد. دو کارگردان دیگری که با استودیو مذاکره کرده‌اند، تراویس نایت (Travis Knight) و روپرت وایت (Rupert Wyatt) هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج