۸۹۲۵۶۷
۴ نظر
۵۰۱۳
۴ نظر
۵۰۱۳
پ

پرداخت خسارت سیل‌زدگان قم توسط دولت

فرماندار قم گفت: خسارات سیل‌زدگان قم بر اساس کارشناسی‌های صورت گرفته، ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که ۵۰ درصد از این مبلغ به استان قم با ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار قم گفت: خسارات سیل‌زدگان قم بر اساس کارشناسی‌های صورت گرفته، ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که ۵۰ درصد از این مبلغ به استان قم با ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

مرتضی حیدری در حاشیه نشست هفتگی بخشداران و معاونین فرماندار در گفت‌وگو با خبرنگاران بابیان این‌که پس از پایان بارش‌های بهاری و نزولات آسمانی، به استان قم نیز مانند دیگر استان‌ها خساراتی وارد شد، اظهار کرد: ارزیابی و تمهیدات اولیه از ارزیابی خسارت کشاورزان صورت گرفت که پرداخت خسارات سیل‌زدگان به استان قم به‌زودی انجام خواهد شد.

وی افزود: برآورد خسارات سیل‌زدگان قم بر اساس کارشناسی‌های صورت گرفته، ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که ۵۰ درصد از این مبلغ به استان قم با ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

حیدری با اشاره به این‌که در دو بخش کمک‌های بلاعوض با ۳۹۰ پرونده ، ۸۰ درصد خسارات در سامانه ساجد ثبت و تأیید شد، تصریح کرد: ۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون مجموع برآورد خسارت برای این ۳۹۰ فقره بود که در بخش بهسازی و نوسازیِ راه‌های مزارع و قنوات با موافقت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه هزینه خواهد شد.

فرماندار قم از بخشداران به‌عنوان تأییدکنندگان اصلی فرایند پرداخت خسارات به بخش‌های کشاورزی و تأسیسات عمومی یاد کرد و گفت: باید دقت و نظارت لازم توسط بخشداران در این فرآیند انجام شود و در حال حاضر بیش از سایر دستگاه‌ها، سازمان جهادکشاورزی نقش‌آفرینی می‌کند.

وی به برآوردهای صورت گرفته در مورد خسارت به راه‌ها و تأسیسات آب و فاضلاب روستایی اشاره کرد و در مورد نحوه پرداخت این خسارات نیز توضیح داد: به دلیل ابهاماتی که وجود دارد، قرار شد استفساریه جدی برای شیوه عملکرد راه‌های بین روستایی و بین مزارع شود که با محوریت سازمان جهادکشاورزی و یا شرکت آب و فاضلاب روستایی این کار انجام شود.

فرماندار قم تأکید کرد: با وجود همه مشکلات کشور، این خسارت تأمین‌شده و از ویژگی‌های پرداخت تسهیلات خسارت سیل اخیر این است که بر اساس اسامی خسارت دیدگان و شماره حساب‌های گرفته شده از خسارت دیدگان در بانک‌های کشور، به‌حساب خودشان واریز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم نرچشمی،بازم پارتی‌بازی،بازم....مگه قم چی‌داره ما نداریم آهان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه نمیدونی؟!؟!

    • بدون نام

      مگه مردم شهرهای دیگه انسان نیستن

    • بدون نام

      خخخخ کی قم سیل اومد که ما ندیدیم ....خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج