۸۹۲۷۹۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

حمایت ماتئوس از انتقال سانه به بایرن مونیخ

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید لروی سانه با وجود برخی تردیدها درباره او در آلمان، در بایرن مونیخ بسیار موفق خواهد شد.

ورزش سه: درحالیکه شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال قریب‌الوقوع لروی سانه، وینگر آلمانی منچسترسیتی به بایرن مونیخ این روزها به اوج رسیده و هر روز خبر و ادعای جدیدی در این باره منتشر می‌شود، لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ با حمایت از انتقال سانه به مونیخ می‌گوید با وجود برخی تردیدهای مطرح شده در این کشور، سانه در بایرن بسیار موفق خواهد شد.

ماتئوس، لروی سانه را با فرانک ریبری یا آرین روبن جوان مقایسه کرده و می‌گوید انتقادهایی که از وینگر جوان آلمانی می‌شود و متهم شدن او به غرور و خودشیفتگی یا نداشتن روحیه تیمی، اتهام‌هایی غیر واقعی هستند.

ماتئوس در این باره گفت:" اگر بایرن بتواند سانه را بخرد برای این تیم اتفاق خیلی خوبی خواهد بود. سانه ملی‌پوش است و در تیم ملی آلمان بازی می‌کند. لروی سانه از دید من مثل ریبری یا روبن ده پانزده سال پیش است. او می‌تواند در پستش برای بایرن عالی بازی کند و بعد از چند سال مثل ریبری و روبن برای بایرن به ستاره‌ای بزرگ تبدیل شود".

ماتئوس در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" سانه در منچستر خوشحال و راضی نیست و من شک ندارم علت نارضایتی او تعداد کم بازی‌هایی است که در آنها به میدان فرستاده می‌شود. سانه این روزها با خودش فکر می‌کند و به درستی به خودش می‌گوید اگر در سیتی بمانم با این همه بازیکن درجه یک مسلما فصل آینده هم وقت کمی به من می‌رسد تا در میدان باشم و بازی کنم. پس انتقال به بایرن هم برای سانه بهترین تصمیم است و هم برای بایرن".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج