۸۹۲۸۰۹
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: قهرمانی لیورپول در CL شانسی بود

پپ گواردیولا می‌گوید قهرمانی لیورپول در چمپیونزلیگ کاملاً شانسی بوده و آنچه عیار واقعی یک تیم فوتبال خوب را مشخص می‌کند قهرمانی در لیگ برتر است.

ورزش سه: پپ گواردیولا در آستانه دیدار امروز تیمش منچسترسیتی با لیورپول در کامیونیتی شیلد می‌گوید آنچه عیار یک تیم فوتبال خوب را مشخص می‌کند قهرمانی در لیگ برتر است. گواردیولا قهرمانی در چمپیونزلیگ را به پیروزی اتفاقی در قمار تشبیه کرده و قهرمانی لیورپول در فصل گذشته لیگ قهرمانان را شانسی می‌داند.

گواردیولا در آستانه مصاف با لیورپول تاکید کرد که بالای سر بردن جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس برای سومین سال پیاپی، در فصل آینده اولویت اول او و تیمش خواهد بود. اما پپ در ادامه اذعان کرد که سیتی امسال باید در چمپیونزلیگ هم قهرمان شود تا اعتباری که استحقاقش را دارد را بدست آورد.

گواردیولا در آستانه بازی امروز تیمش با لیورپول به خبرنگاران گفت:" البته شکی نیست که ما باید در اروپا هم قهرمان شویم چون لیگ قهرمانان تورنمنت مهمی است و قهرمانی در آن دشوار است. ولی من فقط برای هفت بازی به قمارخانه نمی‌روم و هر چه دارم و ندارم را قمار نمی‌کنم".

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:" من می‌خواهم در طول ۱۱ ماه خوشحال باشم و قهرمانی در لیگ برتر است که خوشحالم می‌کند. چرا باید تا ماه فوریه فقط برای هفت بازی صبر کنم و همه چیز را معطل بگذارم که قرار است در آن رقابتها قهرمان شوم؟".

گواردیولا در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" این از نظر من خیلی پرریسک است. برای اینکه سلامت و تمرکز تیم حفظ شود بهترین کار این است که لیگ برتر به عنوان اولویت اول انتخاب شود. لیگ برتر همیشه مهمترین بوده. یک رقابت برجسته که چون هر هفته برگزار می‌شود معیار اصلی برتری یک تیم است".

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" معتقدم ما وقتی قهرمانی‌های بیشتری در لیگ برتر بدست بیاوریم به قهرمانی در اروپا هم نزدیک‌تر خواهیم شد. روند درستی که منچسترسیتی باید دنبال کند این است".

گواردیولا می‌گوید حاضر نیست موفقیت‌هایی که تیمش فصل گذشته به آنها دست یافته را با قهرمانی لیورپول در اروپا برای ششمین بار در تاریخ این باشگاه عوض کند. او در این باره گفت:" شکی نیست که ما هم دوست داریم قهرمان چمپیونزلیگ شویم. پس برای لیورپول احترام زیادی قائلیم. ولی کی گفته قهرمانی در آن تورنمنت مهمتر از موفقیتی است که ما در طول ۱۱ ماه بدست آوردیم؟

شک ندارم لیورپول ترجیح می‌داد قهرمان لیگ برتر شود چون از آخرین باری که موفق به فتح این جام شده ۲۹ سال می‌گذرد. آنها در لیگ قهرمانان واقعا عالی بودند ولی در لیگ برتر ما بهتر بودیم. کاری که ما کردیم در تاریخ لیگ برتر سابقه نداشت و می‌دانم که همکارانم در سراسر دنیا و همه فوتبالیست‌ها می‌دانند آنچه ما پارسال به آن دست یافتیم چقدر دشوار است".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شانسی نی پپوگلابی دوسال بود ب فینال میرسیدن دفعه قبلی شاهکاره دروازبانشون مانع شد بعدشم تو فقط ب درد لیگ میخوری اما با تیمای درجه یک ن تیمی مث لیورپول یا ضعیفتر فلسله کلوب با تو زمین تا اسمون فرق داره اگ بنا بود مث تو تیم اول هر لیگو مربیگری کنه الان نبودی ک حرف بزنی

      پاسخ ها

      • پسر ایران

        اینارو ول کن
        خدای آنفیلد در چه حاله؟!

      • بدون نام

        واقعا شماها چرا بزرگ نمیشید.این مطلب که پپ گفته یک فلسفه پشت خودش داره که در موردش حرف زده.ولی تو کل هیکلت از کری خوندن و چرندیات صدمن یه غاز پرشده.وقتی نمیفهمی بهترین کار بستن دهن ه نه اینکه وازش کنی و اعلام نفهمی کنی.

    • بدون نام

      احسنت بعضیا دوست دارن بگن که نفهمن
      پپ بهترین تاریخه

    • بدون نام

      گواردیولا یعنی مغز متفکر فوتبال بعضیا از سوزش دارن زر میزنن
      از شش گانه های بارسا با مسی و پپ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج