۸۹۳۵۹۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

انصاری‎فرد: پرسپولیسی‌ها صبور باشند

عباس انصاری‎فرد مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ‎کس نمی‎داند برخورد تماشاگران در طول فصل با مدیر باشگاه چطور خواهد بود چون شرایط این تیم مثل یک شمشیر دو لبه است.

خبرگزاری میزان: عباس انصاری‎فرد در مورد اتفاقات اخیر پیرامون مدیریت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در ماه‎های گذشته مسائل زیادی برای این باشگاه رقم خورد که نمی‎توانیم بگوییم کدام اتفاق خوب بوده و کدام اتفاق، بد. با این حال من اعتقاد دارم رفتن برانکو را به این سادگی نمی‎توان هضم کرد، ولی جذب گابریل کالدرون، انتخاب بسیار خوب و به موقعی بود. این مربی توانایی زیادی دارد.

وی افزود: من در کنار مردم زندگی می‎کنم و پرسپولیسی‎های زیادی اطرافم هستند. آن‌ها به نوعی از عملکرد ایرج عرب شاکی هستند و حرف‎هایی می‎زنند که نشان از نارضایتی دارد. مهم‎ترین مشکل‎شان، مدل جدایی برانکو بود. هواداران می‎گویند عرب باید زودتر پول برانکو را پرداخت می‎کرد تا اجازه جدایی به او ندهد. از سوی دیگر، مسائلی، چون بالا رفتن رقم قراردادها، وضعیت انتخاب بازیکنان جدید، سکوت مدیریت و... مطرح می‎شود که شرایط را سخت‎تر می‎کند، اما چون در باشگاه نیستم، نمی‎دانم که حق با چه کسی است.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: فکر می‎کنم کار عرب تا به حال خوب بوده، چون توانست بیرانوند و علیپور را حفظ کند، اسکلت فصل قبلی را در تیم نگه دارد و چند بازیکن خوب مثل وحید امیری را به لیست تیم اضافه کند. نباید روی این اقدامات عرب، چشم‎مان را ببندیم، ولی واقعا نمی‎دانم هواداران چه برخوردی با او در طول فصل خواهند داشت. امیدوارم که اعتراضات در فضای مجازی بماند و کار به ورزشگاه‎ها نکشد، چون در چنین وضعیتی، اوضاع از کنترل خارج می‎شود.

انصاری‎فرد در نهایت گفت: این فصل برای پرسپولیس مثل یک شمشیر دو لبه است. همه امکانات و شرایط لازم برای تکرار قهرمانی‎ها فراهم شده، اما ممکن است از ناحیه همین حواشی لطمه بخورد. به نظرم بهتر است که هواداران صبوری بیشتر به خرج بدهند و نسبت به عملکرد تیم‎شان امیدوار باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا از بین اینهمه بازنشسته فقط گرشاسبی باید برود و به جای اینهمه افراد تحصیلکرده و متخصص پرسپولیسی فردی مثل عرب مدیر شود هوادار با عرب پدر کشته گی ندارد با این سیاست گذاریها و ازلو نصبهای فرمایشی و غیر حرفه ای مشکل دارد

    • قاسمی اندیمشک

      تورا به خداچرامثل دادکان تحصیل کرده بایدتوخونه باشه، عرب همه کاره پرسپولیس باشه، خاک عالم تو سراین فوتبال کثیف و بی رحم واقعا حیف ۰۰۰حیف از عمر فوتبالی که ۰۰۰۰؟!تاسف داره

    • بدون نام

      مرده شور این ادمایی که تو فوتبال هستن و ببره خاک بر سر عرب ودارو دستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج