جاباما
۸۹۳۸۰۶
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

وزیر اطلاعات: از نظر امنیتی در جهان ممتاز هستیم

وزیر اطلاعات با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی عوامل نفوذی تخصص حرفه‌ای دارند گفت: اکنون وزارت اطلاعات در بین سرویس‌های اطلاعاتی جهان در جایگاه ممتاز قرار دارد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات در همایش ائمه جمعه استان اصفهان که با حضور استاندار اصفهان در تالار شهروند برگزار شد، اقدامات تأمین امنیت را تعطیل‌بردار ندانست و گفت: سربازان گمنام امام زمان در عرصه‌های مختلف به توفیقات خوبی رسیدند که بیان آن خوشحال کننده است و در مناسبت‌های مختلف به تصمیم سازان نظام ارائه می‌شود.

وزیر اطلاعات افزود: حکومت برای مردم تشکیل می‌شود و بر اساس فرهنگ اسلامی، امنیت، عدالت، کرامت، معیشت و حرمت باید برای همه آحاد جامعه تأمین شود بنابراین سرلوحه اقدامات وزارت اطلاعات از هما ن ابتدا تا کنون بر مبنای سه اصل شرع، قانون و اخلاق قرار گرفته است.

وی گفت: در فعالیت‌های اطلاعاتی کار باید در چارچوب شرع باشد چراکه این‌گونه عمل کردن زمینه‌ساز آسیب نمی‌شود به همین دلیل آمیختن اقدامات اطلاعاتی با اخلاق پیش برنده کارهاست.

وزیر اطلاعات: از نظر امنیتی در جهان ممتاز هستیم

علوی آینده‌پژوهی و پیشگیری از بحران و جلوگیری از تبدیل بحران‌ها به مسائل اجتماعی و سیاسی و اطلاع‌رسانی به مسؤولان را مهم‌ترین وظایف سربازان گمنام امام زمان دانست و افزود: اسم وزارت اطلاعات برای خودی‌ها رعب‌آور نیست بلکه تروریست‌ها و دشمنان باید از هیمنه سربازان گمنام امام زمان بترسند.

وزیر اطلاعات با اشاره به نمونه‌هایی از اقدامات و موفقیت‌های وزارت اطلاعات گفت: بسیاری از مأموریت‌های وزارت اطلاعات قابل بیان نیست اما به صورت حرفه‌ای متقن و مستند انجام می‌شود.

وی اقدامات دانش پایه اطلاعاتی، تقویت امکانات فنی و عملیاتی، افزایش دانش‌آموختگان دانشگاه تخصصی را از جمله فعالیت‌های انجام شده در دولت یازدهم و دوازدهم بیان کرد و گفت: اکنون وزارت اطلاعات در بین سرویس‌های اطلاعاتی جهان در جایگاه ممتاز قرار دارد.

علوی بر شناسایی عوامل نفوذی تاکید کرد و افزود: به لطف خدا سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی این افراد دارای تخصص حرفه‌ای هستند و اقدامات آنان را زیر ذره‌بین دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از نظر فساد اقتصادی کجا هستیم؟

      پاسخ ها

      • AaAaAaAaA

        وزیر درست میگه
        امنیت برای آقازاده ها و مسعولان و اختلاس گران و وزرا برقرار است
        حال مردم چگونه زندگی میکنند مهم نیست
        اینها آمده اند فقط مراقب بزرگ تر ها باشند نه مردم عادی

    • بی نام

      امنیت خانه ، ماشین ، کیف قاپی ، زورگیری اشرار ، امنیت شغلی ،امنیت ثبات اقتصادی ، امنیت ثبات قیمت اجناس و............... .

    • amin

      حالا كه از نظر امنيتي ممتاز هستيم چرا آقاي وزير درباره آقاي مازيار ابراهيمي صحبتي نمي كنن ؟ با اين كارها ممتاز هستيم ؟!!!

    • بدون نام

      بله شاهد معیشت و رفاه هستیم از سر و رومون داره میباره! همه اینایی که گفتی فقط برای اونایی هست که در راس نظام هستند امنیت و معیشت و رفاه و...

    • بدون نام

      برانکو 4بر2باخت ....خخخخخخخ

    • بدون نام

      آقایون خواهشا همه چی رو قاطی پاتی نکنین
      وزیر اطلاعات وظیفه اش امنیته
      اقتصاد وظیفه یکی دیگس
      نیروی انتظامی زیر مجموعه این وزارت نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج