اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۹۵۹۷۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رشد ادامه‌دار شاخص بورس تهران

امروز ۳۴۳ سهم در بورس و فرابورس ایران با رشد قیمت و ۱۹۳ سهم با افت قیمت روبه رو بودند. شاخص کل بورس ۱۲۲۱ و شاخص کل فرابورس ۲۸ واحد افزایش یافتند.

خبرگزاری ایسنا: امروز ۳۴۳ سهم در بورس و فرابورس ایران با رشد قیمت و ۱۹۳ سهم با افت قیمت روبه رو بودند. شاخص کل بورس ۱۲۲۱ و شاخص کل فرابورس ۲۸ واحد افزایش یافتند.

امروز شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۱۲۲۱ واحد رشد کرد و به رقم ۲۵۷ هزار و ۹۷ واحدی رسید، همچنین شاخص کل هم وزن با ۷۲۲ واحد رشد عدد ۶۷ هزار و ۱۶۵ واحدی را تجربه کرد.

شاخص آزاد شناور نیز با ۱۴۸۵ واحد افزایش عدد ۲۹۱ هزار و ۳۸۲ واحدی را تجربه کرد و شاخص بازار اول و دوم هر کدام به ترتیب ۸۱۷ و ۲۷۹۲ واحد رشد کرد.

شرکت ارتباطات سیار ایران، مخابرات ایران، فولاد مبارکه اصفهان و خدمات انفورماتیک چهار نمادی بودند که بیشترین تاثیر افزاینده روی شاخص‌های بازار داشتند نمادهای مذکور به ترتیب ۲۸۳، ۲۴۱، ۱۲۷ و ۱۲۶ واحد به رشد شاخص‌های بازار کمک کردند.

در طرف مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی چادر ملو و گروه مپنا به ترتیب ۱۹۴، ۱۰۰ و ۹۹ واحد تاثیر کاهشی سعی کردند شاخص‌های بازار با سمت پایین هدایت کنند.

در گروه صنایع شیمیایی امروز ۱۲۰ میلیون سهم به ارزش ۱۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان داد و ستد شد و به این ترتیب این گروه ببشترین ارزش معاملات را از آن خود کرد.

پس از گروه شیمیایی، خودرویی‌ها با داد و ستد ۴۰۳ میلیون سهم و اوراق مالی ارزش معاملات حدود ۹۰ میلیارد تومان رسیده است. بیشتر سهم‌های این گروه رشد قیمت را تجربه کردند.

بیشتر سهم‌ها در گروه فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای با رشد قیمت مواجه شدند و در این گروه ۳۱ میلیون سهم به ارزش بیش از ۲۷ میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

در بورس تهران امروز ۲۳۰ سهم با رشد قیمت و ۱۱۰ سهم با افت قیمت رو به رو بودند. تعداد نمادهای مثبت در فرابورس ایران به ۱۱۳ و تعداد نمادهای منفی به ۸۳ رسید.

ارزش کل معاملات بورس رقم ۱۰۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان را تجربه کرد و حجم معاملات تا عدد ۴.۲ میلیارد سهم و اوراق ومالی بالا رفت. تعداد معاملات به رقم ۳۲۶ هزار و ۷۳۳ نوبت رسید.

آیفکس نیز با ۲۸.۲۸ واحد افزایش با رقم ۳۴۶۷ بالا رفت و ارزش معاملات فرابورس ایران رقم ۱۰۵۸ میلیارد تومان را تجربه کرد. حجم معاملات تا عدد ۱.۹ میلیارد سهم و اوراق مالی بالا رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج