جاباما
۸۹۶۳۳۳
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

برخورد با کیف‌قاپان موتورسوار در دستور کار

جانشین رئیس پلیس پایتخت از آغاز طرح «صاعقه یک» تحت محوریت برخورد با سارقان موتورسوار، کیف قاپان و موبایل قاپان خبر داد.

خبگرزاری فارس: جانشین رئیس پلیس پایتخت از آغاز طرح «صاعقه یک» تحت محوریت برخورد با سارقان موتورسوار، کیف قاپان و موبایل قاپان خبر داد.

سردار حمید هداوند جانشین رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان موضوع کیف قاپی و جرایم خشن همراه با تهدید است، اظهارداشت:کیف قاپی و موبایل قاپی از جمله جرایمی است که اثرات نامطلوب آن تا مدت ها بر احساس امنیت جامعه اثرگذار است و به کاهش احساس امنیت منجر می شود، لذا نیاز است پلیس با اجرای طرحی ضربتی به این موضوع بپردازد.

وی ادامه داد: طرح صاعقه(۱) با همکاری پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از جمله آگاهی، پیشگیری، راهنمایی و رانندگی، امنیت عمومی و یگان امداد پایتخت، از امروز صبح در تمامی محلات سطح شهر تهران به اجرا در آمد.

هداوند افزود: بنا به درخواست شهروندان با سارقان کیف‌قاپ و موبایل‌قاپ که با موتورسیکلت در محدوده‌های مختلف شهر تهران پرسه‌زده و اقدام به سرقت می‌کنند، برخورد قانونی می‌شود.

جانشین رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: در این طرح همچنین با موتورسوارانی که پلاک وسیله نقلیه آنها مخدوش شده و یا فاقد پلاک بوده و همچنین دارای سوابق کیفری باشند، برخورد شده و وسیله نقلیه آنها توقیف خواهد شد.

سردار هداوند تصریح کرد: در این طرح ۵۰۰ اکیپ در قالب ۵ تیم، ضمن گشت زنی در محله های مختلف شهر تهران، پاتوق هایی را که از قبل شناسایی شده اند، مورد هدف قرار داده و به صورت گشت موتوری در راستای اجرای این عملیات عمل خواهند کرد.

وی به اثرات مثبت این طرح در کاهش وقوع جرم از جمله کیف قاپی و موبایل قاپی اشاره کرد و گفت: این طرح در روزهای آتی نیز اجرا می شود و شهروندان می توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جانشین رئیس پلیس پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در این طرح پس از انتقال به پلیس آگاهی تهران بزرگ و استعلام های انجام شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و وسیله نقلیه آنها در صورت لزوم به پارکینگ پلیس منتقل می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      خیابان شوش
      مرکز موتور سوارای کیف قاپه

    • ن

      بابد تا دستگیر میشن اعدام بشن.حتی اونهایی که در زندان هستند هم باید نابود بشن.

    • بدون نام

      برین دروازه غار مولوی بالای ۹۰درصد کیف قاپ وموبایل قاپا اونجان

    • بدون نام

      نیروی انتظامی فکر نکنم وقت کنه هم به بی حجابها که اولویت دارند، برسه هم به کیف قاپها.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج