جاباما
۸۹۶۳۷۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بهبود نسبی کیفیت هوا در تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افزایش میزان ناپایداری‌های جوی در تهران طی امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ مرداد) بهبود نسبی کیفیت هوا را به دنبال دارد.

خبرگزاری ایسنا: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران به‌تدریج در نخستین ساعات امروز (۲۳ مرداد) بر میزان ناپایداری جوی افزوده می‌شود که کاهش نسبی در غلظت آلاینده‌ها نسبت به صبح‌ روز گذشته را به دنبال دارد همچنین در طول روز با افزایش تابش نور خورشید و در دسترس بودن سایر عوامل لازم، شرایط برای شکل‌گیری آلاینده ازن مهیا و بین ساعات ۱۴ تا ۱۸ امروز افزایش نسبی در غلظت این آلاینده مشاهده می‌شود.

بر این اساس در برخی ساعات امروز (۲۳ مرداد) افزایش موقتی در غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق و آلاینده ازن مشاهده می‌شود که کاهش موقتی کیفیت هوا را به دنبال دارد. به‌تدریج با تغییر شرایط جوی طی عصر امروز برای برخی ساعات افزایش میزان ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در بهبود نسبی وضعیت کیفیت هوای پایتخت تاثیرگذار است.

هرچند افزایش حجم ترافیک طی امشب سبب برقراری شرایط نامطلوب کیفیت هوا در بعضی مناطق پرتردد می‌شود اما به تدریج با کاهش میزان ناپایداری جوی تا نخستین ساعات فردا (۲۴ مرداد) و همراه با ازدیاد تردد خودروها، افزایش نسبی در غلظت آلاینده‌ها طی برخی ساعات صبح دور از انتظار نیست.

همچنین احتمال افزایش غلظت آلاینده ازن طی برخی ساعات بعد ازظهر فردا دور از انتظار نیست. از این‌رو با توجه به احتمال افزایش موقتی غلظت آلاینده‌ها در برخی ساعات فردا (۲۴ مرداد) وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی برخی اوقات در آستانه شرایط نامطلوب به ویژه برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۷۰ در شرایط سالم قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با میانگین ۷۳ همچنان در شرایط سالم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ملت دانا====هوشیار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج