۸۹۶۴۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

امارات از دیدار هیات انصارالله با رهبری شاکی شد

وزیر مشاور امارات در امور خارجه که از سفر هیات انصارالله یمن به تهران بر آشفته است، از دیدار دیدار این هیات با مقام معظم رهبری انتقاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر مشاور امارات در امور خارجه که از سفر هیات انصارالله یمن به تهران بر آشفته است، از دیدار دیدار این هیات با مقام معظم رهبری انتقاد کرد.

به نقل از العربیه، انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه با انتقاد از سفر هیات انصارالله یمن به تهران و دیدار با مقام معظم رهبری در صفحه توییتر خود نوشت که این دیدار ثابت کرد که حوثی ها(انصارالله) به عنوان نماینده ایران فعالیت می‌کنند.

وی نوشت: زمان زیادی است که به دنبال نامگذاری مناسب برای روابط حوثی ها با ایران بودم که بعد از دیدار هیاتی از حوثی ها با مقامات ایران این روابط روشن تر شد. بیانیه های آنان ثابت کرد که حوثی ها نماینده ایران هستند.

عصر دیروز (سه‌شنبه) هیأتی از جنبش انصارالله یمن به ریاست محمد عبدالسلام، سخنگوی این جنبش با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند و نامه آقای سیدعبدالملک بدرالدین رهبر جنبش انصارالله تقدیم ایشان شد.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار با تمجید از ایمان، ایستادگی، هوشمندی و روحیه جهادی مردم یمن در برابر یک تجاوز وحشیانه و گسترده، تأکید کردند: هر ملت مؤمنی که به خدای متعال ایمان و به وعده الهی اعتقاد داشته باشد، قطعاً پیروز خواهد شد و بر همین اساس بدون شک پیروزی با ملت مظلوم و مجاهد یمن خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدی

      کشورهای حوضه خلیج فارس با شیطان ملاقات می کنند که هیچ خطابشان می کند و می خواهند خیانت قرن را در قالب مسلمان به دنیا غالب کنند و یکجانبه گری و تهدید و تصدی گری بر آسیا را حاصل کار مسلمانان بدانند و آسیا به چند کشور کوچک عربی چون بن سلمان و بن نهیان و... محدود نمی شود و اینان با گذشت زمان می فهمند که نباید به جغرافیای خود و انسانیت و ادیان الهی بی احترامی کنند که در اصل خود را منفور ملتهای دنیا کرده اند و فرق ندارد در لباس ترامپ بودن، یا بن سلمان

    • بدون نام

      خوب کاری کردن که نماینده ایران هستن.

    • بدون نام

      خوش امدین برادران.کاش میتونستم در این جبهه حق علیه باطل به شما برادرانم کمک میکردم,خداوند حامیتان باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انور قرقاش نگفته چرا امارات و سایر کشورهای عربی به نماینده آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه تبدیل شده اند وبا حمایت از طرح خیانت قرن به آرمان فلسطین خیانت میکنند ویا چرا در ائتلاف با آل سقوط به جنایت وحشیانه دریمن و حمایت از داعش آنهمه جنایت در حق مردم سوریه و عراق مرتکب شدند؟

      • شانجانی

        امارات غلط کرده ! امارات چرا در امور داخلی ایران دخالت میکند ?

    • کهنه سرباز وطن

      چی پرو تشریف دارند یک بار یکی از ما یک کم خندید فوری پسرخاله شدند

      پاسخ ها

      • عباس

        اماراتی ها خودشون را واقعا"به خریت زدند ما از اول با یمنی بودیم

    • بدون نام

      قرقاش کودن ابله !!! ای نوکر حلقه به گوش امریکا !!! مگه تازه فهمیدی که ایران از مڟلومان یمن حمایت می کند ؟؟؟!!! سگ بزرگتر و اربابتان نمی تواند به ایران بگوید چه کار بکن یا نکن انوقت تو ....!!!!

    • بدون نام

      تا کور شود آن که نتوان دید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امارات بی خودکرد حاکمانش بهدقدوقواره شان نمی یادحتی با یع استاندارایران حرف بزنند. فکرکنم درحدفرماندارابوموسی هم نیستن . خودشان نوکرامریکا هستن. حالا برای ایران مقدرحرف میزنند. .جوجه هم نیستن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج