جاباما
۸۹۶۵۱۸
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

تغییرات بزرگ مدیریتی در انتظار پرسپولیس

باید تغییرات بزرگ مدیریتی را در انتظار پرسپولیس بدانیم. جایی که وزیر ورزش با استعفای ایرج عرب موافقت کرده و به دنبال جانشین برای مدیرعاملی پرسپولیس است.

ورزش سه: باید تغییرات بزرگ مدیریتی را در انتظار پرسپولیس بدانیم. جایی که وزیر ورزش با استعفای ایرج عرب موافقت کرده و به دنبال جانشین برای مدیرعاملی پرسپولیس است.

تغییرات مدیریتی چراغ خاموش به پرسپولیس رسید. جایی که عدم برگزاری جشن رونمایی از پیراهن پرسپولیس دردسر ساز شد و همه از استعفای ایرج عرب خبر دادند.

اما حالا همه چیز رنگ واقعیت گرفته است؛ طبق اخبار رسیده مدیرعامل پرسپولیس با حضور در وزارت ورزش نامه خداحافظی خود از پست مدیرعاملی سرخپوشان را به مسعود سلطانی فر داده است.

موضوعی که مورد موافقت وزیر و ورزش و جوانان قرار گرفته و حالا در فاصله یک هفته مانده به شروع مسابقات یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی دستخوش تغییرات بزرگی می‌شود.

از چند ماه قبل و زمانی که هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس توسط وزارت ورزش و جوانان معرفی شد، شایعات زیادی در خصوص چند دستگی بین این جمع پنج نفره وجود داشت. جایی که مهرداد هاشمی به دلیل اختلاف با مدیرعامل، غایب سرشناس جلسات هیئت مدیره بود و هر روز اخبار زیادی در خصوص تغییر مدیریت باشگاه به گوش می‌رسید.

اما حالا خبر می‌رسد که با جمع بندی باقی افراد حاضر در هیئت مدیره و به دلیل برخی ابهامات در ساختار مدیریتی، مالی و هم‎چنین برخی اختلافات داخلی فشارها به عرب برای استعفا به بیشترین حد خود رسید. به طوری که او حالا نتوانست مقاومت خود را ادامه دهد و حالا باید او را تنها یک عضو هیئت مدیره بدانیم.

اما مسئله مهم معرفی جانشین توسط وزیر ورزش به عنوان مدیریت پرسپولیس است. طبق روال موجود وزیر ورزش سرپرست برای پست مدیرعاملی باشگاه معرفی کند تا بعد از چند ماه او با حکم هیئت مدیره، مدیریت باشگاه را به طور رسمی در دست بگیرد.

با توجه به پرس و جویی که انجام دادیم، دو عضو هیئت مدیره یعنی علی رغبتی و مهدی محمدنبی شانس بیشتری برای حضور در پست مدیرعاملی دارند و سلطانی فر مردد بین این دو است. رغبتی یکی از افراد شاغل در وزارت ورزش است که می‌تواند فرد نزدیک به وزیر در پست مدیریت باشد.

از طرفی دیگی نبی از تجربه فوتبالی بالاتری نسبت به رغبتی برخوردار است و می‌تواند به واسطه روابط اقتصادی و هم‌چنین فوتبالی که دارد مورد توجه وزارت برای پست مدیرعاملی قرار گیرد. البته در این بین یک نام دیگر برای مدیریت سرخپوشان مطرح است که فردی خارج از هیئت مدیره به شمار می‌رود و می‌تواند عضو پنجم هیئت مدیره باشد.

چندی قبل مهرداد هاشمی به واسطه اختلاف با مدیریت باشگاه از سمت خود استعفا داد و حالا می‌توان او را بار دیگر در آستانه بازگشت به پرسپولیس دانست.

اما خروج یکی از اعضای هیئت مدیره قطعی است و سرخپوشان به جز تغییر در پست مدیرعاملی، تغییراتی در هیئت مدیره خود نیز خواهند داشت و باید دید تصمیم مسئولان ارشد وزارت ورزش در نهایت چیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آدم باش

      ممنون از فدراسیون بابت این لطف بزرگ ،واقعا از خرید مهاجم واسمون واجب تر بود رفتن این آقا

    • بدون نام

      پازل های نابودی پرسپولیس هر روز کاملتر میشه.

    • shoja

      اخ جووووون بری ک برنگردی

    • بدون نام

      چه عجب یکی توایران پیدا شد که که ازمدیرتش خودش استفا بده تواین مملکت خیلی جاها مدیرت باعث مرگ مردم شده ولی استفا نداده تازه درجش بیشترشده . اینم یکی ازدروغ های که به مردم میگن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج