۸۹۷۷۱۱
۷ نظر
۵۰۱۸
۷ نظر
۵۰۱۸
پ

داستان عجیب و غریب شماره ۱۲ پرسپولیس

پیراهن شماره ۱۲ پرسپولیس برخلاف برخی اخبار منتشر شده اصلا بایگانی نشده است.

خبرگزاری میزان: چند روزی است که در فضای مجازی مطرح شده که پیراهن شماره ۱۲ پرسپولیس که در بایگانی بود، از بایگانی درآمده و مورد استفاده قرار گرفته است. مسئله‌ای که مورد اعتراض و انتقاد برخی هواداران پرسپولیس قرار گرفته است.

این صحبت در شرایطی مطرح شد که در فصل هفدهم بود که با پیشنهاد افشین پیروانی مدیر (سرپرست) وقت تیم پرسپولیس به احترام هواداران گفته شده شماره ۱۲ بایگانی شده و حتی چند بازی هم پیروانی به همراه برانکو با پیراهن شماره ۱۲ پرسپولیس که نام «هواداران» روی آن خورده شد بود به زمین آمدند.

از همان زمان این صحبت مطرح شد که شماره ۱۲ پرسپولیس بایگانی شده! اما داستان چیز دیگری است. حدود ۳ فصل ابوالفضل درویش‌وند دروازه‌بان سوم پرسپولیس شماره ۱۲ این تیم را برتن می‌کرد و به این صورت عملا شماره ۱۲ پرسپولیس اصلا بایگانی نشده بود.

در فصل جدید و بعد از رفتن درویش‌وند هم شماره ۱۲ مدتی به تن بیات دروازه‌بان جوان پرسپولیس بود که البته این بازیکن درخواست کرد با شماره ۶۳ برای پرسپولیس بازی کند که این اتفاق هم افتاد.

داستان عجیب و غریب شماره ۱۲ پرسپولیس

داستان عجیب و غریب شماره ۱۲ پرسپولیس

داستان عجیب و غریب شماره ۱۲ پرسپولیس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبی عشقه نفسم

      خخخخخخخخ دوبل زارت

    • کیسه ی حقیر

      کیسه کشونه امسال چی بشه دربی بدبختها امسال میخان برن یونان

    • بدون نام

      طرفدارای پرسپولیس شماره دوازده به عشق ایمون زاید تو قلبشون بایگانی کردن

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      لنگی کامنت گذاشته استقلال میره یونان. با اینهمه فساد و تبانی ک ب سود لنگ حکومتی راه انداختن ک کل تیمها و بازیکنان لیگ معترضن و حمایت ازلنگ علنی شده باید در این فوتبالو گل گرفت. دوما برو ببین تو دربی کدوم تیم بیشتر برد داره اس اس پنج برد بیشتر داره. توجام حذفی اس اس باز بیشتر جام داره. تواسیا ک هیچی نگم بهتره اس اس چهارفینال و دوقهرمانی داره . پس دقیقا چی دارید؟ تو همه تورنمنت ها زیر اس اس هستیدبعد ایقد رو دارید؟ شما کلا مضحک و مسخره اید واقعا زن جن..ده پیشتون کم میاره . نگاه کنید ب آمار و ارقام. تا سه سال پیشم تو لیگ زیر اس اس بودین اما همگان دیدن علنی چ باند کثیفی متشکل از وزیر ک گفته صندلیمومیدم اما نمیزارم بازیکنان اصلی لنگ برن تا کمیته داوران و کمینه عنضباطی تشکیل دادن و جامها رو علنی ته کثافت دادن ب لنگ ک تولیگ لنگ از استقلال جلوزد. توجام حذفی بازی با سپیدرود و نود ارومیه هم همه دیدن داوران چطو علنی نتیجه رو براتون دراوردن. میگم راستی سوپر جام ک با استقلال بازی داشتید هیچ این سوپر جام امسال ک با سپاهان بازی داشتید و بازی برگزار نشد کسی میدونه چرا جامشو دادن ب لنگ؟ چرا ندادنش ب سپاهان؟ چون لنگ حکومتیه تیم خودشونه. واقعیت همینه

      پاسخ ها

      • مجید

        آره کیسه بردش بیشتر ولی سال شاه نامه آخرش خوش ما قهرمان شدیم

      • بدون نام

        آقای تاج چهار تا فینال اینقدر اراجیف بهم نباف ابرو بریز اونجایی که باید بریزی تو صد در صد در زندگی شخصیتم مشکل داری و جزو اون دسته آدمهایی هستی که به جای تلاش برای موفقیت مدام در حال کوبیدن افراد دیگه و بی ارزش جلوه دادن اونها هستی شما مشکل روحی روانی و اختلال شخصیتی داری و حسادت افراطی چشماتو رو به واقعیت کور کرده تا دیر نشده خودتو درمان کن چهل میلیون هوادار یعنی اینکه پرسپولیس از شما بهتره این آمار ارقام دوزاری فسیل شده رو هم بزار در کوزه ابشو بخور

    • کیسه ی حقیر

      تاژی تو امجدیه قهرمان شده گذاشته تو ویترین افتخاراتش چه خوب چرا تو این چند ساله حداقل 30 سال اخیر جز چهار تیم بودی
      شک ندارم بچه سالی متولد دهه شصتی هستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج