۸۹۸۳۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سولسشایر: یونایتد بهتر از این می‌شود

سرمربی منچستر یونایتد بر این باور است که تیمش شایسته کسب پیروزی برابر ولورهمپتون بود. او به پنالتی که پوگبا از دست داد هم واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی منچستر یونایتد بر این باور است که تیمش شایسته کسب پیروزی برابر ولورهمپتون بود. او به پنالتی که پوگبا از دست داد هم واکنش نشان داد.

منچستر یونایتد در آخرین بازی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس میهمان ولورهمپتون بود که این دیدار برنده‌ای نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

اوگنار سولسشایر، سرمربی یونایتد بعد از بازی گفت: توپ و میدان را خیلی زود به دست گرفتیم و توانستیم گل نخست را به ثمر برسانیم. در نیمه دوم می‌دانستیم که حریف برای جبران وارد بازی می‌شود و ما را تحت فشار قرار می‌دهد.

او ادامه داد: تیم میزبان شایسته رسیدن به گل تساوی بود اما ما می‌توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. بعد از آن که گل تساوی را دریافت کردیم بار دیگر کنترل بازی را به دست گرفتیم. در نیمه دوم هم عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده‌اند و نیاز به کسب تجربه بیش‌تری داریم و اطمینان دارم که در بازی‌های بعدی بهتر از این ظاهر خواهیم شد.

سولسشایر درباره ضربه پنالتی که پوگبا از دست داد، گفت: من راشفورد و پوگبا را به عنوان پنالتی زن‌های تیم انتخاب کرده‌ام. هر کدام از این دو بازیکن اگر اعتماد به نفس بالایی داشته باشند می‌توانند توپ را بردارند و پنالتی را بزنند. پوگبا در دیدار امشب تصمیم گرفت که پنالتی بزند اما متاسفانه تبدیل به گل نشد.

سرمربی یونایتد درباره جدایی احتمال الکسیس سانچس و حضور او در اینتر گفت: اجازه بدهید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. سانچس الان بازیکن ماست.

منچستر یونایتد درحالی در این دیدار به تساوی دست پیدا کرد که هفته قبل توانست با چهار گل چلسی را شکست دهد و هواداران خود را امیدوار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج