جاباما
۸۹۸۴۹۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

کمالوند: فرصتی برای آنالیز پرسپولیس نداشته‌ایم

فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که مشکلات شدید مالی این باشگاه و نگرانی مربیان پارس، فرصتی برای آن‌ها به منظور آنالیز پرسپولیس باقی نگذاشته است.

خبرگزاری تسنیم: فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که مشکلات شدید مالی این باشگاه و نگرانی مربیان پارس، فرصتی برای آن‌ها به منظور آنالیز پرسپولیس باقی نگذاشته است.

فراز کمالوند درباره شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی جم در آستانه دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: شرایط تیم ما از لحاظ فنی بد نیست، اما مشکلات عدیده مالی داریم. هنوز بچه‌ها ریالی دریافت نکرده‌اند که این هم مهم نیست، چون امیدی برای حل مشکلات وجود ندارد. یعنی از جایی با ما صحبتی نشده که چه کسی قرار است پول ما را بدهد.

کمالوند: فرصتی برای آنالیز پرسپولیس نداشته‌ایم

بازیکنان قرارداد‌های خود را ثبت نکرده‌اند

وی درباره قول مدیران باشگاه پارس جنوبی برای حل مشکلات مالی تصریح کرد: ما هم امیدواریم که پولی به بازیکنان پرداخت شود. ما به تمرینات‌مان ادامه می‌دهیم، اما بازیکنان‌مان هنوز قرارداد‌های خود را ثبت نکرده‌اند.

بودجه حل مشکل خروج از استان بازیکنان را نداریم

سرمربی پارس جنوبی جم در مورد شکایت اعضای پیشین این تیم از باشگاه و مشکل بازیکنان جدید پارس برای ثبت قرارداد گفت: جدای از شکایت بازیکنان و مربیان قبلی، ما هنوز مبلغ خروج از استان بازیکنان خود را پرداخت نکرده‌ایم.

حل این مشکل، بودجه‌ای ۱۵۰ میلیون تومانی می‌خواهد که این پول را نداریم، اما ما همچنان به آینده امیدوار هستیم.

به جیب‌مان نگاه کردیم و بازیکن گرفتیم

کمالوند در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان موردنظرش جذب شده‌اند یا خیر، خاطرنشان کرد: ما به جیب‌مان نگاه کردیم و نسبت به بودجه‌ای که داریم، خیلی خوب یارگیری کرده‌ایم.

ما شاید ارزان‌ترین تیم لیگ برتر باشیم و حدود ۹ بازیکن ما با رقمی بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان با باشگاه قرارداد بسته‌اند. قرارداد بازیکنان خارجی ما هم به ریال بسته شده است. مثلاً قرارداد کاخاشویلی در بازه ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان است. از لحاظ فنی، اما از بازیکنانم ناراضی نیستم.

بازیکن دیگری به جز تاییدی نمی‌گیریم

وی راجع به جذب احسان تاییدی، مهاجم فصل گذشته تیم ماشین‌سازی تبریز خاطرنشان کرد: بله. تاییدی به تیم ما اضافه شده است و به جز او، بازیکن دیگری نمی‌گیریم.

مشکلات مالی ما را نگران کرده و مسائل فنی در اولویت دوم قرار دارد

سرمربی پارس جنوبی درباره قرعه تیمش و مصاف این تیم با پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر اظهار داشت: خیلی به این موارد توجه نمی‌کنیم، چون بالاخره باید با پرسپولیس بازی می‌کردیم. مشکلات مالی و پشتیبانی ما را نگران کرده است و مسائل فنی در اولویت دوم تیم‌مان قرار دارد!

بابت مشکلات بازیکنان مشغله ذهنی داریم و فرصت آنالیز پرسپولیس را نداشته‌ایم

کمالوند در ادامه افزود: ما به خاطر مشکلات بچه‌ها، مشغله ذهنی داشتیم و هنوز فرصت آنالیز پرسپولیس را نداشته‌ایم. بچه‌های متأهل ما در خوابگاه اقامت دارند. تاکنون نتوانسته‌ایم برای آن‌ها خانه بگیریم و این بازیکنان از خانواده‌های خود دور هستند.

مدیران قول‌های زیادی داده‌اند که امیدوارم عملی شود

وی در مورد شرایط خوابگاه بازیکنان پارس جنوبی و اینکه قول بهبودی امکانات خوابگاه داده شده است، گفت: ما با شرایط آنجا می‌سازیم. مسئولان قول‌های زیادی به ما داده‌اند، اما امیدواریم قول‌ها عملی شود.

مسئولان قول دادند ورزشگاه جم تا هفته دوم آماده می‌شود

سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا ورزشگاه تختی شهرستان جم به دیدار هفته دوم پارس آماده می‌شود یا خیر، تصریح کرد: مسئولان به ما قول داده‌اند که ورزشگاه تا هفته دوم می‌رسد و در جم میزبان رقبا خواهیم بود.

از حالا نمی‌توان درباره کیفیت لیگ برتر قضاوت کرد

کمالوند در مورد کیفیت مسابقات لیگ برتر با توجه به حضور مربیان خارجی از جمله استراماچونی و گابریل کالدرون عنوان کرد: باید اجازه دهیم لیگ برتر آغاز شود و سپس درباره آن نظر دهیم. زود است که از حالا در مورد کیفیت لیگ برتر و مربیان صحبت کنیم.

با این شرایط فقط به دنبال حفظ تیم در لیگ برتر هستیم

وی راجع به اینکه تیمش معمولاً در میانه‌های جدول حضور داشته است، خاطرنشان کرد: تیم‌های من همیشه رتبه تک‌رقمی کسب کردند و هیچ وقت پایین‌تر از رده‌های هفتم یا هشتم جدول نبوده‌اند.

امیدوارم مشکلات حل شود و در پارس جنوبی هم جایگاه خوبی کسب کنیم. با این وضعیت فقط به دنبال این هستیم که تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

امیدواریم شرایط بهتر شود

سرمربی پارس جنوبی درباره احتمال تغییرات مدیریتی در این باشگاه گفت: این مسئله به من ارتباط ندارد و اطلاعی از این موضوع ندارم، اما امیدواریم شرایط بهتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خداروشکر که لنگی نشدم

      تو یه لنگی بیش نیستی این همه وقت دم‌بازی یادت افتاده فرصت آنالیز نداشتی لطفهای بیکرانت یادمون‌نرفته تو گسترش چهارتا چهارتا میخوردی خرشانسیهای لنگ از الان‌شروع شد ازون‌ور میرزاده میگه هدفی جز برد جلو تاج نداریم

    • مینائی

      آقای کمال وند از شروع لیگ داری بهانه میاری تا حالا چکار میکردی که وقت آنالیز نداشتی

    • شاهین

      آخر چرا پول برای همه تیمها هس ولی برای تیم پارس جنوبی ومردم آنجا که منتقطه آنها پردارآمدترین وبزرگترین حوزه گاز جهان هستش نباید باشه ظلم تا کجا ‌؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج