۸۹۸۵۴۸
۱۲ نظر
۵۰۰۷
۱۲ نظر
۵۰۰۷
پ

در دیپلماسی حرف اول و آخر را باید ظریف بزند

محمدرضا تابش، نایب‌رئیس فراکسیون امید مجلس، گفت: با توجه به اطلاعات و شناختی که از ظریف و آقای سلیمانی دارم، می‌دانم که هر ۲ آنها سربازان پاکباخته نظام و انقلاب در عرصه‌های دیپلماسی و نظامی هستند. بنابراین هرچه تعامل و هماهنگی میان آن ۲ بیشتر باشد، نتایج مطلوب‌تر و موثرتری خواهیم گرفت.

اعتمادآنلاین: محمدرضا تابش، نایب‌رئیس فراکسیون امید مجلس، گفت: با توجه به اطلاعات و شناختی که از ظریف و آقای سلیمانی دارم، می‌دانم که هر ۲ آنها سربازان پاکباخته نظام و انقلاب در عرصه‌های دیپلماسی و نظامی هستند. بنابراین هرچه تعامل و هماهنگی میان آن ۲ بیشتر باشد، نتایج مطلوب‌تر و موثرتری خواهیم گرفت.

محمدرضا تابش، نماینده اردکان و نایب‌رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در مورد شائبه ایجاد دوقطبی میان وزارت امور خارجه و سپاه در کشور، گفت: معتقدم میان سپاه و وزارت امور خارجه در کشور دوقطبی‌ای ایجاد نشده و شاید این تلقی برخی از بدخواهان نظام و انقلاب باشد.

او ادامه داد: جلسات تعامل و هماهنگی موثر میان دیپلمات‌ها به عنوان ستاد و نظامیان به صف، باید بیشتر شود. البته آقای ظریف اشاره کردند که جلسات دوستانه‌ای وجود دارد.

در دیپلماسی حرف اول و آخر را باید ظریف بزند

نقش شورای عالی امنیت ملی در هماهنگی بیشتر میان وزارت امور خارجه و سپاه

نایب‌رئیس فراکسیون امید با تاکید بر لزوم اقدام شورای عالی امنیت ملی به منظور هماهنگی بیشتر وزارت امور خارجه و سپاه، گفت: شورای عالی امنیت ملی در راستای هماهنگی بیشتر، بهتر و موثرتر حوزه نظامی با حوزه دیپلماسی، اقدام و تلاش کند. با توجه به اطلاعات و شناختی که از دکتر ظریف و آقای سلیمانی دارم، می‌دانم که آنها سربازان پاکباخته نظام و انقلاب در عرصه‌های دیپلماسی و نظامی هستند. بنابراین هرچه تعامل و هماهنگی میان آن ۲ بیشتر باشد، نتایج مطلوب‌تر و موثرتری خواهیم گرفت.

تابش ادامه داد: قاطعانه اعلام می‌کنم در عرصه دیپلماسی حرف اول و آخر را باید وزیر امور خارجه بزند؛یعنی وزیر امور خارجه ما باید بیانگر نظرات کشور در حوزه سیاست خارجی باشد. اگر ما این موضوع را مراعات نکنیم، کم‌کم کشورها گرفتار این عارضه می‌شوند که حرف اول و آخر را در ایران چه کسی می‌زند. بنابراین با رئیس‌جمهور حرف‌هایشان را می‌زنند و بعد اگر ببینند که رئیس‌جمهور هم در این عرصه قدرت ندارد، با مقام معظم رهبری صحبت خواهند کرد؛ در صورتی که این اهانت به ساحت ایشان است که درباره کوچک‌ترین مسائل دیپلماتیک از ایشان نظرخواهی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متاسفانه ظریف نه سر پیازه نه ته پیاز و مترسکی صوری بیش نیست!!!

    • بدون نام

      پس کی میزدالان به این روزبدانداخته

    • بدون نام

      عجب صحبتهای دوپهلو و بوداری.!!

    • بدون نام

      خنده تلخ تو از گریه غم انگیز تر است

    • بدون نام

      ظریف تمام شده است

    • بدون نام

      زنده باد دکتر ظریف

    • بدون نام

      آقای تابش فهمیدی چی گفتی؟ حال وجدانا آقای ظریف واقعا درسیاست خارجی حرف اول واخر میزنه؟؟ پس چرا استعفا کرد؟ آقای ظریف انسان خوب هست ولی ترسو هست البته ترس هم از عقل و منطق و سیاست هست

    • بدون نام

      حرف اول و اخر رو ایشون زدن که الان اوضاع مملکت اینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ن عزیز ترامپ زد حرف آخرو ک وضع اینه... اواخر دولت اوباما ک تحریما رفع شد و 150 میلیارد دلار ک ما ندبدیمش و پای اقتصادهای جهانی ک ب کشور وا شد کجا بودی! اونموقع بد نبود؟! اگ ترامپ از برجام خارج نمیشد و الان کشور تورمش توی حداقل خودش بود مثلأ 6،7 درصد بازم اینو میگفتی؟! هه... یکم کلی بین و منطقی باشید!

    • بدون نام

      حرف اول و اخر رو ایشون زدن که الان اوضاع مملکت اینه

    • مهدی نادری

      ظریف اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم شاید تو سیصد نفر اول که نظر میدن تو کشور نظرش صدوپنجاهومین نفرباشه نه نفر اول دیپلماسی.کشور ما جزیره ای اداره میشه قبلا هم گفتم حتی رئس جمهور بشاید پنجاهمین نفره تو کشوره از لحاظ نظر دادن

    • بدون نام

      بسیار عالی. فقط بیزحمت یک تحقیقی کنید ببینید بستگان درجه یک همین آقای نماینده در کدام کشور زندگی و خدمت میکنند و خودشان چه تابعیتی دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج