۸۹۸۵۶۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ترافیک تنها در محورهای منتهی به شمال کشور

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه ترافیک تنها در محورهای منتهی به شمال کشور است، گفت: پلیس به دنبال این است که کمترین محدودیت ترافیکی را در جاده‌ها اعمال کند.

خبرگزاری فارس: سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا امروز در حاشیه بازدید از محور هراز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بار مواصلاتی سنگین را در محورهای کشور به ویژه استان تهران و محورهای شمالی پیش رو داریم.

وی ادامه داد: پلیس پیش بینی‌های لازم را انجام داده و در حال حاضر شرایط مناسبی را در محورها داریم و مشکل خاصی گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: در حال حاضر در محور هراز، حدود پنج کیلومتر منتهی به امامزاده هاشم(ع) و منطقه لاسم در مازندران شاهد ترافیک هستیم؛ در محور چالوس نیز مسیر شمال به جنوب سنگین و در حال حرکت هستند.

ترافیک تنها در محورهای منتهی به شمال کشور

حسینی ادامه داد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از وضعیت نسبتا آرامی برخوردار است و در آزادراه‌های منتهی به تهران- ساوه و قزوین به رشت از وضعیت مناسبی برخوردار است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا بیان کرد: ما در محدوده رودبار و منجیل به خصوص در معابر درون شهری رودبار و شهر منجیل شاهد تراکم ترافیکی به دلیل توقف شهری هستیم.

وی با بیان این که شرایط مناسبی را برای بازگشت مسافران به شهرهای خودشان و به ویژه تهران ایجاد کردیم افزود: در روزهای آینده به خصوص فردا و پس فردا تدابیر ویژه‌ای برای تردد رفت و برگشت خواهیم داشت.

حسینی تصریح کرد: آنچه که پلیس در سیاست‌های جدید مورد نظر دارد این است که کمترین محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: ایجاد محدودیت خوشاینده رانندگان و مسافران نیست و امیدواریم با اعمال کمترین محدودیت و نظارت و کنترل پررنگ حداکثری بتوانیم نظم و انضباط را در ترددها ایجاد کنیم.

رئیس پلیس راه راهور ناجا خاطر نشان کرد: حجم تردد به حدی است که نمی‌توانیم انتظار این را داشته باشیم که در محورهای پرتردد مانند هراز و چالوس فیروزکوه شاهد ترافیک نباشیم.

حسینی افزود: رانندگان نسبت به ظرفیت جاده ها و نکات ایمنی آگاه هستند و از هم وطنان درخواست داریم نکات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج