۸۹۸۷۹۵
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

کریمی: شرایط سختی را برای استقلال می‌سازیم

فرید کریمی می گوید هدف تیم ماشین سازی قرارگیری در بین تیم های بالانشین جدول لیگ نوزدهم است.

ورزش سه: فرید کریمی هافبک خوش تکنیک تیم ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار ما راجع به بازی با استقلال گفت: لیگ برای ما با دیدار مقابل استقلال شروع می‌شود که اتفاق ویژه‌ای خواهد بود. امیدواریم این بازی برای استقلال هم مسابقه سختی باشد و بتوانیم آن ها را تحت فشار بگذاریم. ما تمرینات منظمی را انجام دادیم و از ابتدای تابستان تلاش کردیم تا به فرم خوبی برسیم. حالا امیدواریم که در افتتاحیه لیگ استارت خوبی بزنیم.

فرید کریمی همچنین اضافه کرد: خداراشکر ما تمریناتمان را با نظم و جدیت خوبی سپری کردیم و تمرینات خیلی خوبی داشتیم، از لحاظ بدنی شرایط مثبتی داریم و به جز چند بازیکن که دیرتر اضافه شدند، بقیه آماده شروع لیگ هستند. به امید خدا باید در بازی اول نتیجه بگیریم تا در طول فصل هم به نتایج خوب برسیم.

هافبک شماره ۱۰ ماشین سازی با اشاره به تاخیر لیگ و همچنین مشکلات مالی اظهار داشت: در این چند سال شرایط مالی چند تیم خوب بوده و بقیه هر سال ضعیف تر از پارسال شده اند. اما با این جدیتی که فدراسیون داشته و تلاش هایی که برای امنیت تماشاگران انجام داده، باید امیدوار باشیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم. همه ما دوست داریم که هواداران امنیت داشته باشند و خانواده ها با خیال راحت بتوانند به استادیوم بیابند.

کریمی با دعوت از هواداران ماشین سازی عنوان کرد: انشالله هواداران ماشین سازی بیایند و از ما حمایت کنند. ماشین سازی تیم با سابقه ای است و هواداران زیادی هم دارد. ما هم تمام تلاشمان را می کنیم تا مقابل آن ها روسفید باشیم و هواداران فوتبال آذربایجان را خوشحال کنیم. تیم ما به دنبال پیروزی است و از خواسته خود کوتاه نمی‌آییم.

هافبک سابق سپاهان و تراکتور در پایان راجع به هدف تیم ماشین سازی در لیگ نوزدهم گفت: ما تمام تلاشمان را می کنیم در وهله اول در نیمه بالای جدول قرار بگیریم. آقا رسول تیم جوانی را بسته که طبیعتا بعضی از بازیکنان تجربه کمی دارند اما به هر حال باید تلاش کنیم که با کسب نتایج خوب، در بین تیم های بالانشین جای داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخ تازه به دوران رسیده..فرید کریمی هم بازیکنه¿

    • پیر مرد پرسپولیسی

      در فصل گذشته قبل از دیدار با پرسپولیس هم از این گنده گویی ها کرده بودی ، فقط برای مطرح کردن خودته ، این چند ساله که توی تیمهای پایین جدولی مارکوپولو شدی ، نشون دادی همه ی قابلیت وتوانا ییت درحد لیگ یک بیشتر نیست وبا این رجز خوانی ها بجایی نمی رسی .درعمل خودت رو نشون بده باحرافی به جایی نمی رسی .

    • پیر مرد پرسپولیسی

      در فصل گذشته قبل از دیدار با پرسپولیس هم از این گنده گویی ها کرده بودی ، فقط برای مطرح کردن خودته ، این چند ساله که توی تیمهای پایین جدولی مارکوپولو شدی ، نشون دادی همه ی قابلیت وتوانا ییت درحد لیگ یک بیشتر نیست وبا این رجز خوانی ها بجایی نمی رسی .درعمل خودت رو نشون بده باحرافی به جایی نمی رسی .

      پاسخ ها

      • ببببب

        کی قراره از فرهنگ غلطتون دست بردارید. یا می‌بریم یا می‌بازیم. لازم نیست کسی اظهار نظر کنه. بشینید ببینید چی میشه.

    • بدون نام

      عمرا ما بهترین دفاع داریم تو ایران هیچ کس نیمیتونه دفاعمونو خراب کنه
      عمرا ببرین

    • سعیدتراختورچی

      آفرین فریدجان یه کاری بکنین که هر وقت اسم آذربایجان ،وتیم های آذربایجان اومدخودشان را قبل از بازی ببازن

    • سعیدتراختورچی

      آفرین پسر یه کاری با استقلال بکنین دیگه نتونه از لاک دفاع بیرون بیاید انشالله با3 گل برنده ایم ما طرفدارا صدرصد هم حمایت خواهیم کرد

    • کامران

      فعلا چهار تا راداشته باشید تا داوران به کمک شما وتیم حکومتی بیایند!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج