۸۹۹۰۴۲
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

افتتاح لیگ بدون اهدای سوپرجام!

به مناسبت آغاز لیگ برتر با بازی پرسپولیس و پارس جنوبی، سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ روی خط برنامه سلام صبح بخیر رفت.

خبرآنلاین: به مناسبت آغاز لیگ برتر با بازی پرسپولیس و پارس جنوبی، سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ روی خط برنامه سلام صبح بخیر رفت. در ابتدای این بخش برنامه صبحگاهی شبکه سه سعید اکبری مجری ورزشی از تایید احتمال حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا و نگرانی سهیل مهدی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال ایران سخن گفت.

در ادامه فتاحی روی خط برنامه آمد و گفت: از شما که اینقدر روی این قضیه حساس هستید و به این موضوع می پردازید ممنونم. از همه فوتبال دوستان هم خواهش می کنم به این سیستم فروش بلیت کاملا الکترونیک که در تمام ورزشگاه ها در جریان خواهد بود کمک کنند. باشگاه ها هم قول داده اند مشکلات را حل کنند. از شرکت هایی که مجری این اتفاق بودند هم ممنونیم و امسال همه مردم روی شماره صندلی که از قبل خریده اند خواهند نشست.

او در این باره که با توجه به اینکه سال گذشته هم فروش الکترونیکی داشتیم اما مردم در استادیوم بلیت کاغذی می گرفتند آیا سرانجام بلیت کاغذی از بین رفته یا خیر، توضیح داد: ما سال گذشته کاملا الکترونیکی بلیت نمی فروختیم و امکانات کامل عبور از گیت و شناسایی نبود. اکنون اما تماشاگران با ارائه کارت ملی از گیت ها عبور می کنند و از طریق دوربین، چهره شان شناسایی می شود و در همان صندلی که خریده اند مثل سینما و همه کشورهای بزرگ دنیا که لیگ حرفه ای دارند، می نشینند.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: تمام ورزشگاه های ما به این سیستم مجهز شده اند و اگر ورزشگاهی مجهز نباشد، بازی آن تیم در یک شهر دیگر بدون تماشاگر برگزار می شود. ما امروز چهار بازی داریم و برای هر چهار بازی سایت بلیت فروشی باشگاه ها راه اندازی شده است. حتی شاهین که جمعه بازی داشت چون کسی که مجری این بخش بود درخواست وقت بیشتری داشت، قرار شد با تاخیر ۲۴ ساعته بازی کند.

فتاحی تاکید کرد: جا دارد از مسئولان باشگاه سپاهان هم تشکر کنم و اگر سپاهان موافقت نمی کرد شاهین باید در ورزشگاه دیگری بازی می کرد اما آقای قلعه نویی فرمودند به احترام مردم بوشهر که بعد از چند سال به لیگ برتر آمده اند این تاخیر را می پذیرند و بازی از جمعه به شنبه منتقل شد تا ان شاءالله ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر هم کاملا مجهز شود.

فتاحی درباره اعتراض باشگاه سپاهان به این موضوع اذعان کرد: من با سرپرست باشگاه و سرمربی صحبت کرده بودم اما دوستان در جریان نبودند و آن مطلب را گذاشتند و هیچ اعتراضی نبود. کاملا هماهنگ شده بود و سپاهان باید می رفت در یک استان دیگر بازی می کرد و قلعه نویی و همکارانش به این جمع بندی رسیدند که با ۲۴ ساعت تاخیر بازی برگزار شود.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به اینکه آیا افتتاحیه لیگ مراسم خاصی دارد، گفت: مراسم خاصی نداریم. سال گذشته با توجه به اینکه در ورزشگاه امام رضا بود از مسئولان آستان قدس خواهش کردیم تشریف آوردند و با خدام امام رضا مراسم معنوی داشتیم امروز هم همکاران مراسم مختصری خواهند گرفت.

قرمزها درخواست کرده بودندکاپ سوپرجام امسال شان را قبل از بازی نخست از مسئولان بگیرند که انگار خبری نیست!

فتاحی در پایان گفت: از هواداران تشکر می کنم و امیدوارم این سیستم سریع تر اجرایی و فرهنگسازی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا این چه ظلمیه که بخاطر رضایت سوگلی وزیر ورزش در حق پرسپولیس میکنن؟ چرا جام رو به قهرمان نمیدن؟ چرا باید اینقدر در حق پرسپولیس کبیر و هوادارهاش اجحاف بشه؟

    • بدون نام

      جام ندن مهم عنوان قهرمانی هست که حق پرسپولیسه و به کوری چشم دشمنان حقیرمون امسال هم قهرمان میشیم

    • بدون نام

      علامت تعجبت برای چیست ؟؟؟؟ دوست دارم جوابتون قانع کننده باشه بعنوان بیطرف

    • بدون نام

      ما هواداران لنگ از فتاحی خواهش میکنم سوپر جام امسال وسال دیگه برامون بفریست یک ستاره دیگه بزنیم افتخار اسیای نداریم

      پاسخ ها

      • پرسپولیس سرورته

        هنوزم دارین میسوزین کیسه کش

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      هدف از اینوجامهای کثیف و ب کمک داوران وکمیته عنضباطی و جامهای بدون بازی فقط پرکردن ویترین و دورانداختن آب معدنی ها و جامهای ولایت و شهداس و جای اینا جامهای واقعی گذاشتنه. اما کیه ک ندونه مفت بر و حروم خورید؟ همینه ک منفور مردم شدین هررررر شهری میرید باسنگ و چوب ازتون پذیرایی میکنن دلیلش همین کثافتکاریا و ساپورت شدن از طرف داوری و کمیته عنضباطی و وزیر و فتاحی و فدراسیونه. چرا زمانی ‌ سپاهان سه بارمتوالی قهرمان شد کسی سنگ پرانی نکرد کسی اعتراض نکرد ؟‌چون پاک قهرمان شدن پااااااک . لنگ مکتبش همینه جعل و دزدی و هدایتی ک الان زندانه و علی عبده قاتل پهلوان مملکت تختی و هزاران کثافتکاری دیگ. ی تیم چقد حقیرمیتونه باشه ک فقط دنبال مفت بری وجعل وتبانیه

      پاسخ ها

      • parisa

        جمع کن برو کیسه کش. معلومه خیلی بهت فشار اومده. و داری می سوزی.

      • shoja

        سنگ نداختیم چون حسودنبودیم اماشمامعلومه بدجورداری میسوزی جالبه زیرتمامی خبرهای مربوط ب پرسپولیس چرت وپرت گفتی امااخبارکیسه رواصلادنبال نمیکنی
        همه فهمیدن ی بیشرفی هستی ک فقط چرت وپرت میگی پرسپولیسیاجوابتونمیدن چون تورودرشانی ومقامی نمیبینیم ک بخوایم جواب امثال توروبدن
        من جواب دادم ک دلتوصابون نزنی ک باچرت وپرتات ماناراحت میشیم

      • shoja

        درضمن نمیخوادشاخ بازی دربیاری همه میدونن کیسه کشاگاون.

      • بدون نام

        کیسه جون ،خبرهای خودت رو دنبال کن .پماد سوختگی بدم خدمتتون؟

      • بدون نام

        شما آب معدنیهای مسمومی که تو اصفهان به بازیکنای پرسپولیس دادن یادت نیست.

      • بدون نام

        شما دلتو خوش کن به چهار فینال آسیا و تو باد دو قهرمانیتون بخواب.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج