۸۹۹۴۴۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

چرا بشار رسن غایب فهرست ۱۸ نفره پرسپولیس بود؟

دلیل عدم حضور بشار رسن در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس در بازی با پارس‌جنوبی مشخص شد. بشار رسن در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس بشار رسن در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس

خبرورزشی: نام بشار رسن در شرایطی در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر دیده نمی‌شد که این بازیکن چند هفته‌ای است که در تمرینات گروهی سرخپوشان شرکت می‌کند.

رسن اگرچه از نظر بدنی شرایط خوبی دارد، اما با توجه به اینکه او عمل جراحی کتف را پشت سر گذاشته است باید از بازی درگیرانه پرهیز کند و رفته رفته در مسابقات حاضر شود.

با توجه به اینکه بازی‌های لیگ بعد از هفته دوم دو هفته‌ای تعطیل خواهد شد، ممکن است کادر فنی و پزشکی پرسپولیس برای بازی با تراکتور هم بشار رسن را به تبریز نبرند تا او در شرایط بهتری در بازی‌های آینده تیمش به میدان برود.

کالدرون کاملاً به هافبک عراقی تیمش اعتقاد دارد، اما می‌خواهد او را از هر نظر آماده و بدون ترس از مصدومیت در اختیار داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیسی ام

      بشار رسن اگر بازی با تراکتور بازی بکن صدرصد گل مزند عالی بازی مکن دعا کنین بازی با تراکتور بازی بکند وهوادارن خودش راخوشحال کند من دختر خوزستان هستم ویک از هوادار بشار رسن عشق بشار هستم اگر به گذسته فکر کنین بشار بازی در لیگ ۱۸ گل زد گل که زد در بازی باسایپا گل زد یکی ازگل های زیبای آن بازی زد بازی سایپا ۱و۳پرسپولیس پیروز شدیم در آن بازی علیرضا بیرانوند دروازبان بود علیرضابیرانوند یکی از دروازبان درج یک ایران همه میگوید علیرضا دروازبان خوبی نیست ولی اگر میخهی با آیند فکر کنین علیرضا خیلی وختا در بازی ها عالی بازی می کرد پس حرف را درباره علیرضا بیرانوند نزنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج