۸۹۹۸۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کعبی: با توپ‌های عجیبی بازی می‌کنیم

عقیل کعبی، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم به جمع بازیکنان پیوست که از کیفیت توپ‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر انتقاد می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: عقیل کعبی با اشاره به پیروزی تیمش برابر فولاد در هفته اول لیگ برتر گفت: بازی سختی بود چون همیشه بازی‌های ابتدایی به خاطر شرایط بدنی تیم‌ها، بار فنی بالایی ندارد. خوشحالم که در این بازی بیرون از خانه سه امتیاز مهم گرفتیم و امیدوارم خیلی زود به فرم مطلوب خودمان برسیم و خوب امتیاز بگیریم. فولاد هم تیم خوبی است که در این بازی چند موقعیت خوب داشت، خوشبختانه دروازه‌بان و دیگر بازیکنان ما هم عملکرد خوبی داشتند و برد مهمی را در اهواز به دست آوردیم.

وی با اشاره به گل فوق‌العاده‌ای که در این بازی به ثمر رساند، تأکید کرد: در این بازی بعد از چند سال در پست دفاع چپ بازی کردم و شرایطم سخت بود، ولی خدا را شکر می‌کنم که گل زیبایی زدم، حتی اگر بازیکن حریف هم چنین گلی می‌زد برایش دست می‌زدم. امیدوارم این گل نامزد جایزه پوشکاش شود و اگر این جایزه را بگیرم عالی می‌شود.

مدافع تیم فوتبال صنعت‌ نفت با انتقاد از کیفیت توپ‌های لیگ برتر تصریح کرد: ما با عجیب‌ترین توپ‌ها بازی می‌کنیم که روی زمین به شدت سنگین هستند و فرم پیچیده‌ای دارند. اگر با توپ‌های سال گذشته بازی می‌کردیم ضربه من تبدیل به گل نمی‌شد. خیلی از بازیکنان هم به کیفیت این توپ‌ها اعتراض کرده‌اند و امیدوارم فکری به حال این موضوع شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج