۸۹۹۹۵۵
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

طباطبایی: مدیران استقلال اصول مدیریت را بلد نیستند

دروازه بان اسبق تیم ملی و استقلال با بیان اینکه مدیران استقلال اصول مدیریت را بلد نیستند، اظهار داشت: واقعا معلوم نیست آنها از جان استقلال چه می خواهند؟ برای من یک پرسش است که یک مدیر چه اقداماتی را باید انجام دهد تا او را کنار بگذارند؟

خبرگزاری ایرنا: دروازه بان اسبق تیم ملی و استقلال با بیان اینکه مدیران استقلال اصول مدیریت را بلد نیستند، اظهار داشت: واقعا معلوم نیست آنها از جان استقلال چه می خواهند؟ برای من یک پرسش است که یک مدیر چه اقداماتی را باید انجام دهد تا او را کنار بگذارند؟

«هادی طباطبایی» در حاشیه مراسم بهترین های لیگ هجدهم اظهار داشت: متاسفانه استقلال شرایط خوبی ندارد و این موضوعی است که برای آینده این تیم نگران کننده است.

وی افزود: من فصل پیش حرف‌هایی را بر زبان آوردم که در ابتدا همه باور نمی‌کردند اما به مرور زمان متوجه شدند تمام انتقاداتی که من علیه مدیران استقلال انجام می‌دادم درست بود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر استقلال در بین کادر فنی و بازیکنان خود تغییرات زیادی داشته است که این تغییرات لطمات زیادی رابه این تیم وارد کرده است.

طباطبایی تصریح کرد: پرسش من از مدیران استقلال این است اگر بازیکنان استقلال خوب بودند، چرا این همه تغییرات در تیم به وجود آوردید و اگر بازیکنان خوب نبودند چرا مربیان تیم را تغییر دادید؟

وی تاکید کرد: به نظر من به جای این همه تغییراتی که در بین بازیکنان و مربیان استقلال به وجود آمد باید مدیران این تیم تغییر می‌کردند و اگر چنین اتفاقی شکل می گرفت هواداران استقلال به جای نگرانی با خیال راحت بازی‌های تیم محبوبشان را تماشا می کردند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:مدیران استقلال اصول مدیریت را بلد نیستند.واقعا معلوم نیست آنها از جان استقلال چه می خواهند؟ برای من یک پرسش است که یک مدیر چه اقداماتی را باید انجام دهد تا او را کنار بگذارند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ق مثل قشقایی ل مثل لنگی

      ببخشید شما اگه بلدی بیا مدیریت کن قول میدم خودت بدتر از فتحی خواهی بود باز پیداتون شد اگه روشن و تو بزاری تیم درست میشه واقعا شانسی باخت والا الان از غاراتون درنمی اومدین تیم عالیه با اینکه کلی بازیکن جابجا شده ولی استرا حرف نداره فقط حمایت کنیم طوری انتقاد میکنید احساس میکنم استقلالی نیستید فکر کنم دنبال پستی تو استقلال مشکل تیم الان عدم مصاحبه هیات مدیره هس بجز سخنگوی باشگاه کسی نباید مصاحبه کنه دوم یه رهبر تو دفاع مثل پژمان یه هافبک بازیساز مثل جباروف و تمام کننده خوب ب اضافه غیرت بعضیا ایشالا بهتر میشیم شک‌نکنید فقط میگم انتقاد تخریبی ممنوع

    • بروسلی

      اقا من‌نمیدونم چرا اینهمه از پیشکسوتهای استقلال نظر میگیرید از هر ده تا نه تاشون انتقاد میکنن ولی با پیشکسوتهای پرسپولیس‌ زیاد مصاحبه نمیکنید اگه هم نظرشون رو بنویسید فقط اونایی که حمایت کردن رو مینویسد!!!!
      همین امروز رو برید بخونید ببینید چندتا از استقلال چندتا از پرسپولیس بودن همشون هم انتقاد کردن استقلالیها یعنی شما فقط حرفای منتقدا رو نوشتید که خراب کنید استقلا رو!!!

    • بدون نام

      احسنت کیسه کش بی ممطق

    • بدون نام

      نکنه بازم تقصیر وزیره !!

    • تراختوری ام با افتخار!

      تو که اصول مدیریت را بلدی بیا بشو مدیر!!!

    • بدون نام

      وقتی یک نفر بعنوان وزیر ورزش و یک مدیر نالایق گماشته شده از سوی وزیر با اعصاب و روح سی ملیون هوادار بازی میکنن چه انتظاری از این جماعت میتونیم داشته باشیم .فتحی به هیچ وجه مدیر خوبی نیست خودش بهتره بره

    • بدون نام

      وقتی یک نفر بعنوان وزیر ورزش و یک مدیر نالایق گماشته شده از سوی وزیر با اعصاب و روح سی ملیون هوادار بازی میکنن چه انتظاری از این جماعت میتونیم داشته باشیم .فتحی به هیچ وجه مدیر خوبی نیست خودش بهتره بره

    • بدون نام

      آقای طبا طبایی لطفا رزومه خودت را در مربیگری بیان کن!
      آخه خودت چه کارنامه ای داری، که مثل روشن به زمین و زمان گیر میدی واز همه طلبکارید.
      لطفا یه زحمت بکش برو تو تیمهای پایین مربیگری کن تا یه مقدار آبدیده بشی جناب!
      آخه با کت وشلوار وتیپ و قیافه درست کردن که نمیشه تیم داری کرد وکارشناس شد که؟ باید عرق ریخت و حتی آبرو ریخت تا به مرور بتونی آبرو جمع کنی!
      ناقلا این روزها جنابعالی و نیکبخت واحدی که هیچی بارتون هم نیست خیلی مصاحبه میکنید، چه خبره مگه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج