۹۰۰۱۴۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

راموس: نیمار جزو سه بازیکن بزرگ دنیاست

کاپیتان رئال مادرید ضمن تمجید از نیمار، ابراز امیدواری کرد کیلور ناواس در این تیم بماند.

خبرگزاری تسنیم: سرخیو راموس در پی تساوی یک - یک شب گذشته (شنبه) رئال مادرید مقابل رئال وایادولید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در چارچوب هفته دوم لالیگای اسپانیا به شایعه احتمال پیوستن مهاجم پیشین بارسلونا به این تیم واکنش نشان داد.

گزارش‌های مختلف حاکی از آن است که رئال مادرید برای به خدمت گرفتن نیمار از پاری‌سن‌ژرمن با باشگاه بارسلونا در رقابت است، این در حالی است که گفته می‌شود این ستاره برزیلی پس از دو فصل حضور در این تیم فرانسوی، به دنبال جدایی از جمع پاریسی‌ها است.

کاپیتان رئال مادرید پس از بازی شب گذشته رئال مادرید در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نیمار فوتبالیستی سطح بالا و جزو سه بازیکن بزرگ دنیاست اما صحبت در مورد او بی‌احترامی به باشگاه بزرگ پاری‌سن‌ژرمن است. همیشه چنین صحبت‌هایی در مورد رئال مادرید مطرح می‌شود و وقتی پنجره نقل‌وانتقالات باز می‌شود، این شایعات بیشتر هم می‌شوند. بازیکنان باید در مواجهه با این مسائل خونسرد باشند. ما با بازیکنانی که داریم به کارمان ادامه می‌دهیم و باید ارتباط خوبی با هم برقرار کنیم. دوباره فعال کردن بازیکنانی همچون گرث بیل و خامس رودریگس هم راه‌حل دیگری است.

راموس همچنین در خصوص دروازه‌بان کاستاریکایی رئال مادرید که شایعه علاقه‌مندی پاری‌سن‌ژرمن به جذب وی مطرح است، گفت: ناواس یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیاست. بحث در مورد اینکه کدام دروازه‌بان باید در درون دروازه بایستد، همیشه مطرح است اما رئال نیاز به دو دروازه‌بان بزرگ دارد و کورتوا و ناواس هر دو فوق‌العاده هستند. دوست دارم کیلور در رئال مادرید بماند چون او دورازه‌بان، هم‌تیمی و رفیق فوق‌العاده‌ای است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج