فلفل شکم‌پُر
۹۰۰۲
۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۰۱:۲۸
۲۲۷۶۶ 
شوید یکی از منابع غنی کلسیم به حساب می‌آید و سرشار از فیبر و املاحی مانند منیزیم، آهن، منگنز است. مصرف این گیاه همچنین می‌تواند از پوکی استخوان جلوگیری کند.
برترین مجله اینترنتی ایران


مواد لازم :

  • کدوي حلقه‌شده:  3عدد
  • ماست چکيده: 3قاشق غذاخوري
  • شويد: 3 شاخه
  • کره50گرمي: يک عدد
  • شويد ميکس شده: يک قاشق غذاخوري
  • روغن زيتون: 2قاشق غذاخوري
  • پيازچه حلقه شده: يک عدد
  • نمک و فلفل سياه: به ميزان لازم
  • خلال بادام: به میزان لازم



 طرزتهیه

کدوها را تميز شسته، حلقه‌حلقه کرده، کمي نمک و فلفل به آن بزنيد و داخل بخارپز قرار دهيد. پس از 5دقيقه کدوها را بيرون آورده و در ظرف مورد نظر بچينيد و بعد فلفل‌دلمه‌اي‌ها را در آن خالي کرده و در هر کدام يک قاشق ماست چکيده بريزيد. شويد پاک شده را با يک قاشق روغن زيتون، نمک و فلفل در مخلوط‌کن ريخته و با هم ميکس کنيد تا به صورت پوره درآید و بعد  روی فلفل‌ها را با قاشق تزئین کنيد. در آخر بادام‌ها را که از قبل خيس کرده‌ايد، با کره تفت داده و با پیازچه‌های حلقه شده جهت تزئين روي غذا بريزيد.



فوت آشپزي

دقت کنید که کدوها زياد بخارپز نشوند، زيرا لِه مي‌شوند.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

مجله اینترنتی برترین ها


نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج