۹۰۰۲۶۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آقای خاص پشت درب برنابئو منتظر تماس خاص

همزمان با قوت گرفتن گمانه‌زنی‌ها در خصوص اخراج احتمالی «زین الدین زیدان» از سانتیاگو برنابئو، «خوزه مورینیو» به عنوان گزینه‌ای غافلگیر کننده با کهکشانی‌ها ارتباط داده شد.

خبرگزاری ایرنا: همزمان با قوت گرفتن گمانه‌زنی‌ها در خصوص اخراج احتمالی «زین الدین زیدان» از سانتیاگو برنابئو، «خوزه مورینیو» به عنوان گزینه‌ای غافلگیر کننده با کهکشانی‌ها ارتباط داده شد.

زیدان پس از کسب سه عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی لالیگا به همراه سفیدپوشان در فاصله سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸، ژانویه سال گذشته در تصمیمی غافلگیرکننده از جمع این تیم جدا شد و در ادامه مارس سال جاری به برنابئو بازگشت.

با این وجود، دوره دوم حضور وی در مادرید تا اینجای کار چندان موفقیت‌آمیز نبوده است؛ کهکشانی‌ها با هدایت مرد فرانسوی فصل ۲۰۱۸ - ۲۰۱۹ را در لالیگا ناامید کننده به پایان رسانده و فصل جدید را هم با یک برد و یک تساوی آغاز کرده‌اند.

«فلورنتینو پرز» رییس باشگاه رئال با ولخرجی ۳۰۰ میلیون یورویی در بازار نقل و انتقالات تابستان سال جاری، از مرد شماره یک نیمکت تیمش حمایت کرد؛ با این وجود، زیدان با توجه به این سرمایه گذاری گزاف برای بردن جام بی‌شک تحت فشار زیادی خواهد بود.

براساس گزارش دیاریو اسپورت، پرز گزینه بازگرداندن آقای خاص را مد نظر قرار داده است به ویژه با توجه به اینکه مرد پرتغالی در سال ۲۰۱۲ لالیگا را برای سفیدپوشان به ارمغان آورد.

با توجه به اینکه مورینیو پیشنهادهای بیشمار خود را از زمان اخراج از اولدترافورد رد کرده است، به نظر می‌رسد برای رسیدن دوباره به نیمکت رئال گوش به زنگ لغزش زیدان، خبردار ایستاده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج