۹۰۰۳۷۹
۱۵۸ نظر
۵۵۲۸
۱۵۸ نظر
۵۵۲۸
پ

یک زن خوب، این اشتباهات را نمی‌کند

همه می‌دانیم که مرد‌ها از مریخ آمده‌اند و زن‌ها از ونوس و همین باعث می‌شود ایجاد یک تعادل کامل در رابطه‌شان کار سختی شود. به گفته‌ی روانشناسان خیلی از این اشتباهات میان خانم‌ها مشترک‌اند و زیاد دیده می‌شوند. اگر دوست دارید رابطه‌تان بهتر و عمیق‌تر باشد و اشتباهات کمتری در رابطه با مرد زندگی‌تان مرتکب شوید با ما همراه باشید.

برترین‌ها: همه می‌دانیم که مرد‌ها از مریخ آمده‌اند و زن‌ها از ونوس و همین باعث می‌شود ایجاد یک تعادل کامل در رابطه‌شان کار سختی شود. هر رابطه‌ای بالا و پایین‌ها خودش را دارد و هر آدمی هم طبیعتا مرتکب اشتباهاتی می‌شود. شما هم به عنوان یک خانم چه اخیرا با مردی آشنا شده باشید و چه با مرد مورد علاقه‌تان ازدواج کرده باشید، احتمالا اشتباهاتی دارید.

به گفته‌ی روانشناسان خیلی از این اشتباهات میان خانم‌ها مشترک‌اند و زیاد دیده می‌شوند. اگر دوست دارید رابطه‌تان بهتر و عمیق‌تر باشد و اشتباهات کمتری در رابطه با مرد زندگی‌تان مرتکب شوید با ما همراه باشید.

زیاد بخشنده نباشید

هر چند بخشنده و فداکار بودن در یک رابطه چیز بدی نیست و حتی لازم است، اما هر صفت خوبی هم حدی دارد. اگر قرار باشد همیشه نیاز‌ها و خواسته‌های خودتان را به خاطر مرد زندگی‌تان نادیده بگیرید، اشتباه بزرگی مرتکب می‌شوید.

مثلا اگر همسر شما با شما بدرفتاری می‌کند، چه فیزیکی و چه کلامی، حتما باید قدمی بردارید. تصور نکنید سکوت یا مدارای شما نشاندهنده‌ی یک زن فداکار و بخشنده بودن است. شما باید به همسرتان هشدار جدی بدهید و اعلام کنید که تحت هیچ شرایطی چنین رفتاری را نمی‌پذیرید. اگر علی رغم هشدار شما بدرفتاری‌های همسرتان ادامه پیدا کرد، باید تصمیم جدی‌تری بگیرید. هدف اصلی از ازدواج و زندگی مشترک، رشد کردن و بالنده شدن است و هر چیزی که مانع این هدف شود، سالم و پسندیده نیست.

اولویت شما نباید فقط همسرتان باشد

یک زن خوب، این اشتباهات را نمی‌کند
زنان زیادی هستند که توجه بیش از اندازه به همسر خود دارند و همین باعث می‌شود زندگی شخصی خود را فراموش کنند.

هر چند داشتن رابطه‌ی دوستانه با آشنایان و اقوام همسرتان خیلی خوب و خوشایند است، اما دلیل نمی‌شود شما دوستان و آشنایان خودتان را فراموش کنید و حلقه‌ی اجتماعی مخصوص خودتان را نداشته باشید. خیلی وقت‌ها خانم‌ها به محض اینکه ازدواج می‌کنند، دوستان خود را کنار می‌گذارند و با آن‌ها قطع رابطه می‌کنند، اولویت‌های‌شان تغییر می‌کند و فقط و فقط با همسرشان و دوستان او ارتباط دارند و طبیعی است که بعد از چند سال احساس دلزدگی و حسرت کنند.

اما در مورد آقایان معمولا اینطور نیست؛ مرد‌ها در بیشتر مواقع با اینکه ارتباط خیلی خوبی با دوستان خود دارند، می‌دانند چگونه به همسرشان اولویت بدهند و در عین حال ارتباطات دوستانه‌ی خود را نیز در سطح خوبی حفظ کنند. این اشتباه تا حدودی به جامعه نیز مربوط می‌شود. در خیلی از خانواده‌ها به دختر‌ها القاء می‌کنند که یک زن وقتی که ازدواج کرد، تمام فکر و ذهنش را باید معطوف همسر و خانه‌داری‌اش کند و رفیق بازی و دورهمی‌های دوستانه فقط برای دختر‌های مجرد و بی‌مسئولیت است.

فرد عذرخواهی کننده همیشه شما نباشید

اگر اشتباهی یک بار رخ بدهد، سزاوار هشدار و بخشش است، اما هر چیزی که تبدیل به الگویی آزاردهنده شود، مانند زنگ خطری در رابطه است. اگر همسر شما عادت کند که مدام اشتباه کند و عذرخواهی کند و شما هم مدام او را ببخشید، هیچ انگیزه‌ای برای اصلاح خودش ندارد و اصلا نیازی نمی‌بیند چنین کاری بکند.

این هم اشتباه خیلی از خانم‌هاست که حتی مواقعی که خطا از جانب آن‌ها نیست، برای اجتناب از تنش و بگومگو، برای عذرخواهی پیشقدم می‌شوند و همسر را بدعادت می‌کنند. اگر شما هم چنین زنی هستید، پس تعجب نکنید اگر بعد از مدتی همسر شما عذرخواهی کردن را به طور کل فراموش کرد و منتظر عذرخواهی شما ماند! شما خودتان او را متوقع کرده‌اید.

تمام وقت‌تان را با همسرتان صرف نکنید

این توصیه را نیز بار‌ها و بار‌ها شنیده‌اید که همسران باید گاهی از هم فاصله بگیرند تا دل‌شان برای هم تنگ شود. شما علاوه بر نقش همسری‌تان، یک انسان هستید و نیاز دارید زمان‌هایی فقط متعلق به خودتان باشید و فقط به خودتان رسیدگی کنید. بعد از کمی فاصله گرفتن، می‌بینید که با انرژی و علاقه‌ی بیشتری نزد همسرتان برمی‌گردید.

مراقبت از خودتان را فراموش نکنید

یک زن خوب، این اشتباهات را نمی‌کند
ورزش کنید و مراقب سلامتی‌تان باشید. اگر دوست دارید عضو باشگاه شوید و هر مدلی که دوست دارید، جسم و ذهن‌تان را فعال نگه دارید تا اعتماد بنفس‌تان تقویت شود. اگر از دست همسرتان عصبانی هستید، به جای اینکه سر او غُر بزنید یا گوشه‌ای بنشینید و خودخوری کنید، با ورزش و عرق ریختن در باشگاه خشم‌تان را تخلیه کنید. این کار شما نه تنها ذهن و فکرتان را پاکسازی می‌کند و از استرس و تنش رها می‌شوید بلکه در پایان مقداری کالری هم سوزانده‌اید! این یک تیر و دو نشان را دوست ندارید؟!

هویت‌تان را گُم نکنید

فراموش نکنید چه کار‌ها و سرگرمی‌هایی به شما احساس خوب می‌دهند و چه ارزش‌های فردی دارید که هویت‌تان را شکل می‌دهند. شما باید فردیت خودتان را تغذیه کنید و به عنوان یک انسان مستقل، هویت خودتان را داشته باشید. مطمئنا شما و همسرتان سرگرمی‌های مشترکی دارید، اما شاید شما به فعالیتی علاقه داشته باشید که مورد علاقه‌ی همسرتان نیست و این دلیل نمی‌شود به خاطر خوشایند همسرتان شما هم از علاقه‌ی خود چشم پوشی کنید. او نیز مطمئنا سرگرمی‌هایی دارد که شما را مجبور به همراهی نمی‌کند.

از نظر مالی به همسرتان وابسته نباشید

حتی بهترین زوج‌ها نیز گاهی بر سر مسائل مالی با هم دچار اختلاف می‌شوند. هر چند مرد مسئول تامین مالی همسرش است، اما همیشه به زنان توصیه شده است که استقلال مالی داشته باشند و فقط به همسر خود وابسته نباشند. استقلال مالی به شما امنیتی می‌دهد که تاثیرش در زندگی‌تان کاملا آشکار خواهد بود.

همه چیز را جزء به جزء به همسرتان گزارش ندهید

یادتان باشد هر چقدر به شرح جزئیات اهمیت بدهید، آسیب پذیرتر خواهید بود. برخی از خانم‌ها احساس می‌کنند اگر همه چیز را جزء به جزء به همسرشان گزارش ندهند یعنی صادق و روراست نیستند. موضوع این است که این جور چیز‌ها هم محدویت‌هایی دارند. شما به عنوان یک خانم باید بدانید چه جزئیاتی بی‌اهمیت‌اند یا با مطرح کردن آن‌ها نزد همسرتان، تنشی بی‌مورد ایجاد می‌کنید و اصلا نیازی نیست همسر شما از آن‌ها مطلع باشد.

از نظر عاطفی و احساسی، زیاد به همسرتان وابسته نباشید

یک زن خوب، این اشتباهات را نمی‌کند
این طبیعی است که از نظرعاطفی و احساسی به همسرتان وابسته باشید، اما نه تا اندازه‌ای که آسیب پذیر شوید. زنی که تمام عواطف و احساساتش فقط و فقط به همسرش گره خورده و حداقل دو یا سه سیستم حمایتی دیگر ندارد، خیلی در معرض آسیب‌های روحی و روانی قرار می‌گیرد و اگر بحرانی پیش بیاید، لطمه خواهد خورد. آدم‌های زندگی‌تان را محدود نکنید و در میان خانواده و دوستان‌تان، یکی دو فرد بسیار صمیمی داشته باشید.

مراقب باشید اعتماد بیش از اندازه، چشمانتان را کور نکند

هر چند اعتماد و اطمینان مولفه‌ی اساسی در هر رابطه‌ای است، اما همیشه باید مراقب زنگ خطر‌ها و تغییرات رفتاری ناگهانی در همسرتان باشید. چه کسی بهتر از شما می‌تواند متوجه تغییرات در همسرتان بشود؟ منظور ما این نیست که بدبین باشید یا به همه چیز با دید وسواسی نگاه کنید و خودتان و همسرتان را عذاب بدهید. بلکه توصیه می‌کنیم با اعتماد بیش از حد، چشمان‌تان را کاملا نبندید تا نتوانید سرنخ‌ها را ببینید.

انتظارات خود را گنگ و مبهم بیان نکنید

زوج‌هایی در زندگی مشترک خود موفق‌اند که در مورد خواسته‌ها و انتظارات خود، شفاف حرف می‌زنند. در مورد مسائل مالی، عاطفی، خانوادگی و هر چیزی که برای‌تان اهمیت دارد، واضح حرف بزنید و توقعات خود را مشخص کنید. فکر نکنید همسر شما به قدرت ذهن خوانی مجهز است و اگر به زبان نیاورید چه در دل دارید او خودش خواهد فهمید.

خیلی از خانم‌ها خشم‌های فروخورده‌ای دارند که طی سال‌ها آن‌ها را در دل خود انباشته کرده‌اند و کم کم به جایی می‌رسند که دیگر نمی‌توانند تحمل کنند و این احساس منفی مزمن، ناگهان و از جایی سردرمی‌آورد که حتی خودشان را نیز شگفت زده می‌کند، چه برسد به همسرشان!

تصور نکنید بچه دار شدن، همسرتان را تغییر می‌دهد

یک زن خوب، این اشتباهات را نمی‌کند
این هم یک اشتباه بزرگ دیگر! بچه دار شدن قرار نیست همسرتان را به شما نزدیک‌تر کند یا رفتار‌های اشتباه او را تغییر بدهد. بلکه اگر هم اکنون مشکل جدی با همسرتان دارید و هنوز نتوانسته‌اید شرایط را بهتر کنید، بچه‌دار شدن مشکلات‌تان را چند برابر خواهد کرد. پس به بچه‌دار شدن هرگز به عنوان یک راه حل نگاه نکنید.

تاثیر تُن صدای‌تان را دست کم نگیرید

تُن صدا خیلی بیشتر از آنچه تصور می‌کنید تاثیر گذار است. تُن صدای شما می‌تواند منفی یا مثبت بودن آنچه در سر دارید را نشان بدهد. فراموش نکنید که کلام و تُن صدای‌تان باید احترام آمیز باشد و هرگز تحت هیچ شرایطی به همسرتان بی‌احترامی نکنید، حتی زمانی که می‌دانید صد در صد مقصر است. این حق شماست که در مورد آنچه آزارتان داده با همسرتان حرف بزنید، اما اول باید کلمات‌تان را مشخص کنید و از توهین و بی‌احترامی اجتناب کنید. راه حل هر مشکلی در محیطی دوستانه و احترام آمیز، بهتر پیدا می‌شود.

اگر حس می‌کنید همسرتان به حرف‌های‌تان گوش نمی‌دهد، روش ارتباطی‌تان را تغییر دهید

وقتی احساس کنید همسرتان انگار اصلا حرف‌های‌تان را نمی‌شوند، به دنبال راه‌هایی می‌روید تا بتوانید اعتراض‌تان را به گوش او برسانید. بعضی از خانم‌ها در تلاش برای جلب توجه همسر، حرف خود را بار‌ها و بار‌ها تکرار می‌کنند و مرد‌ها نیز این شیوه را غُر زدن تلقی می‌کنند. اما موضوع این است که فقط شیوه‌ی ارتباطی این دو نفر متفاوت است. ممکن است زمان مناسبی را برای گفتگو با همسرتان انتخاب نمی‌کنید یا شوهر شما مردی است که به طور کل در برابر حرف‌های شما سکوت پیشه می‌کند و هیچ کدام از این موارد به این معنی نیستند که شوهرتان حرف‌های شما را نمی‌شنود.

اهمیت رابطه جنسی را دست کم نگیرید

خیلی از خانم‌ها به دلیل خستگی، نداشتن وقت و یا احتمالا هر دلیل دیگری از برقراری رابطه جنسی با همسر خود سر باز می‌زنند. اما واقعیت این است که زندگی سالم جنسی نقش پُررنگی در زندگی مشترک تان دارد. برای زندگی و مسئولیت‌های‌تان برنامه ریزی داشته باشید و از همسرتان بخواهید هر وقت که نیاز به کمک دارید کنارتان باشد تا بتوانید برای زندگی جنسی‌تان نیز به اندازه کافی وقت بگذارید و هر دوی شما راضی باشید.

در کنار مسئولیت‌های خانه و بچه‌ها و ...، برای توجه به همسرتان نیز وقت بگذارید

یک زن خوب، این اشتباهات را نمی‌کند
بعضی از خانم‌ها آنقدر سرگرم و درگیر رسیدگی به امور خانه و بچه‌ها می‌شوند که شوهر را فراموش می‌کنند. در یک رابطه سالم، عادت‌ها و ژست‌های کوچک، اما محبت آمیز زیادی وجود دارد که اهمیت و توجه زن و مرد نسبت به هم را نشان می‌دهد. این عادت‌ها وقت گیر نیستند، اما بسیار موثرند. حتی یک لبخند محبت آمیز همراه با چند لحظه تماس چشمی از جانب شما می‌تواند تمام آن چیزی باشد که همسر شما در پایان یک روز سخت کاری به آن نیاز دارد.

این ژست‌ها کوچک و باارزش به هر دوی شما یادآوری می‌کنند که همدیگر را دوست دارید و دوستی و محبت شما در قلب‌تان ریشه دارد. این باور اشتباه را دور بیندازید که یک ازدواج موفق فقط به انتخاب مناسب بستگی دارد و بقیه چیز‌ها خود به خود پیش خواهد رفت. ازدواج یک پروسه‌ی فعال است که باید مدام آن را تغذیه و از آن مراقبت کنید.

منابع: webmd ،timesofindia ،indiatimes

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علي

      زن و دختراي ايراني اون بخش تن صدا و لحن احترام اميز و رابطه جنسي را كلا ندارند......

      پاسخ ها

      • علی 2

        زن تو نداره داداش ...
        طلاق بده

      • بدون نام

        واسه شما ندارند چون لياقتش رو نداريد

      • بدون نام

        پسرای ایرانی هم تو بخش جنتل من بودن ، مسئولیت پذیر بودن ، جدا شدن از مادر و خانواده بعد از ازدواج و انجام دادن کارهای شخصی خودشون توسط خودشون ، سهیم بودن در امر تربیت فرزند و ورزش کردن و اب کردن شکم خیکیشونو ندارند

      • بی نام

        مردا با خودشون رابطه دارن پس

      • جواد

        برترینها معلومه بیشترین مخاطبت خانومان

      • بدون نام

        اقا مشکل از شما هم هست شوهر من فوق العاده اس منم همه ی اینا رو می کنم پس برو تو خودتو اصلاح کن

      • بدون نام

        کل این مطلب چرند بود برعکسش عمل کنین ما مهربانو هستیم نه دیوبانو

      • بدون نام

        مرد ایرانی رابطه جنسی بلد نیست و فکر میکنه هر توحشی که تو فیلم پورن یاد گرفته باید انجام بده.معاشقه بلد نیستمد و اکثرا زود انزال اند

      • بدون نام

        نه که مردای ایرانی تو رابطه ی جنسی خیلی موفقن از هر ده تا زن هشت تاش از رفتار شوهرش تو رابطه ناراضیه...فقط اعتماد به نفس کاذب دارید که اونم همین زنهایی که ازشون بد میگید بهتون دادن

      • بدون نام

        باعث تاسفه این نوشتار از اون دست مقالاتی که زندگی مشترک را هدف قرار ميده. زندگی یعنی همراهی و همدلی. در این مقاله متاسفانه یک جنگ به تمام معنا نمایش داده شده. برای نویسنده واقعا متاسفم. برای بهترینها به عنوان یک نرم افزار منتخبم بیشتر متاسفم که بدون در نظر گرفتن میزان تخریب در مطالب اقدام به انتشار آن کرده است.
        زندگی هيچوقت صحنه نبرد نبوده و نیست و دقیقا مشکلات از جایی شروع ميشه که یکی از طرفین ميخواد خودشو به دیگری ثابت کنه و طرف مقابل هم همین عکس العمل را نشان میدهد. بدان مرد زندگیت برای زندگی توست. و برای همین زندگی میجنگد و تلاش میکند.در کنارش باش و با او نجنگ. مرد حتی اگر در پایین ترین حد اجتماعی از لحاظ شغل و درآمد باشد باز برای زندگیت همسر و مردت است. به او احترام بگذار. تا زندگیتان مصفا و قدردان تو گردد.
        موفق باشيد عزيزان جان

      • #ضدزن-نباشیم

        11/36 فقط زن احترام بذاره با هر شرایطی که مرد داره؟؟؟ پس مرد چی؟ اون نباید احترام بذاره چلمنگ؟؟؟ ضد زن حال بهم زن

    • بدون نام

      این حرفا چیه میگی همینجوریش الان زنا به شوهرشون اصلا اهمیتی نمیدن و از سه تا ازدواج یکیش طلاقه اونم بیشتر بخاطر همین زنان پرتوقع حالا شما بجای اینکه بگین با اولویتتون همسرتون باشه و همیشه بخشنده باشین بیشتر شریاط اختلاف و ناسازگاری و طلاقو ترویج میکنی برای زوجین و بخصوص زنا

      پاسخ ها

      • من

        اقاهه زمان برداری گذشته اما فکرش هنوز تو سرتونه که چطور استثمار کنید بجای حق وحقوق شناختن....

      • 90

        کجاش توقع بود
        شما متوجه نشدی انگاری
        کلا میگه خودتو فراموش نکن به خودت برس اینا کجاش توقع هستش آقای محترم؟!؟ جان مادرت بیخودی تراوشات ذهنت رو نریز بیرون بزار بمونه برا خودت

      • Dr. setayesh

        با نظرتون موافقم جناب.

      • بدون نام

        هر انسانی تاکید میکنم هر انسانی باید اولویتش خودش باشه...کسی که خودشو دوست نداره نمیتونه بقیه رو هم دوست داشته باشه اولویت دوم همسره...ولی بعضی شما مردا از بچگی تو مغزتون کردن که خدای دومید و توقعات بیجا دارید

      • بدون نام

        چی باید میگفت ؟باید میگفت خانم شما کلا بیخیال خودت شو کلا با سلیقه و میل شوهرت زندگی کن،آرزوهاتو بذار کنار و ببین شوهرت چی دوست داره؟یه ضعیفه ی تو سری خور باش که با همه چیز کنار میاد،خودشو قربانی شرایط میکنه و همه ی اشتباهات شوهرشو،کتک زدنش، خیانتش،رفیق بازی و بیکاری و اعتیادش ،همرو نادیده بگیر و خودتو بزن به نفهمی و شب که برگشت با یه شربت خنک و یه تشت آب ولرم خستگی خوش گذرونیش با رفیقاشو زنهای دیگه رو از تنش دربیار!؟شما اینو میخواید؟دیگه دوره ی این چیزا گذشته....آرامش میخواید باید دست از رفتارای اشتباهتون بردارید و اخلاق داشته باشید،چون دیگه قرار نیست سیستم خانواده سیستم ارباب و برده باشه قراره زن و مرد به عنوان دو تا انسان کنار هم قرار بگیرن اگه نمیتوتید همچین چیزی رو تحمل کنید و زنتونو مثل خودتون یه انسان ببینید که برای خودش آرزوها و اهدافی میتونه داشته باشه قید ازدواجو بزنید

      • بدون نام

        این که میگه اولویتت باید خودت باشی منظورش این نیست که شوهرتو بذار کنار،ببینید مثلا بعضی زنها لباس خوب میپوشن به پوست و موشون رسیدگی میکنن ،ورزش میکنن فقط برای اینکه در نظر دیگران زیبا باشن و مثلا شوهرشون ازشون تعریف کنه،حالا اگه این شوهر اصلا به این چیزا اهمیتی نداد خانم میگه پس چرا من به خودم برسم وقتی شوهرم نمیبینه، و کلا همه چیزو میذاره کنار!ولی زنی که اولویتش خودشه منتظر تایید گرفتن از دیگران نیست،ورزش میکنه برای سلامتی خودش، به پوستش میرسه برای حس خوب خودش ،لباس خوب میپوشه برای خودش و ارزشی که برای خودش قائله حالا اگه شوهرش اینا رو ندید دق نمیکنه و افسرده نمیشه که پس همرو بذارم کنار چون نیتش از اولم این نبوده اگه هم شوهرش متوجه بود و قدر دونست که چه قدر هم خوب و عالی،اون مرد فهم زندگی مشترک داره و با هم شاد و خوشبخت زندگیشونو میکنن

      • بدون نام

        من هم با این نظر موافقم زنان با بهرمندي از این دست نوشتار که بهترینها چاپ کردی فقط آسیب پذیر تر و شکننده تر ميشن چرا داری ستیزه جویی رو ترویج میکنی. برای یک زن هیچ کجا امن تر و شایسته تر از زندگی مشترک نیست. متاسفانه همین گفتارها باعث شد همسرم زندگی مشترک را ترک کند و با وجود یک فرزند حالا بعد از گذشت چند سال اظهار ندامت و پشیمانی کرده. یک سئوال آیا اعتماد از دست رفته را میتوان برگرداند. لطفا مراقب کلام، قلم. و... باشیم
        مبادا دانسته یا بدون فکر منجر به فرو پاشی کانون خانواده ای شویم که بس تبعات زیادی دارد دوستان همه در یک کشتی سواریم بنگریم با کدام تیشه بر این کشتی ضربه وارد میکنیم. التماس تفکر.

      • بدون نام

        اتفاقا ما به عنوان زنان این جامعه از این مقاله و از این برنامه برترینها خیلی حمایت میکنیم و کلی هم تشکر میکنیم. دستتون درد نکنه. خوشحالمون کردین

      • بدون نام

        11/44 نگفته با شوهرت دعواکن یا سرش داد بزن که میگی دارید ستیزه جویی رو رواج میدید بلکه داره به خانما یاد میده همش از خودگذشتگی نکنید وفتی طرف مقابل عین خیالشم نیست و برعکس بدرفتاریم میکنه. داره میگه به خودت برس و واسه خودت ارزش قایل باش و خودتو محدود به شوهرت ندون چون خودت تو هم انسانی و ارزش داری ارزشت وابسته به شوهرت نیست. دوره افکار شما خوشبختانه گذشته و خانما واسه خودشون ارزش قایلند خداروشکر

    • بدون نام

      بله دقیقا ما خانم ها بعد ازدواج کلا خودمونو فراموش می کنیم
      نه آرایشی نه رسیدگی همش خسته ام
      برای بهبود شرایط خودمونم قربونی می کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جمع نبند همه که اینجوری نیستن من نه ورزشمو ترک کردم نه کارمو 10سالم از زندگیه مشترکم میگذره (:

      • بدون نام

        منم اصلا اينطوري نيستم . هم كارم و دارم هم كلاس زبان رفتم .

      • بدون نام

        رسیدگی شما فقط در حد آرایش کردنه؟ والا زن و مرد ایرانی بدجور با هم جورند.هه

      • بدون نام

        مگه رسیدگی به ارایشه؟ رسیدگی کلاس زبان،باشگاه، دوچرخه سواری، ورزشگاهه. سعی کن اینجوری به خودت برسی نه اینکه کلی وقتتو بذاری واسه ارایش

    • بدون نام

      از همه مهمتر اویزون شوهرتان نباشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آویزون بودن دقیقا ینی چی؟

      • بدون نام

        یعنی چی؟!!

      • بدون نام

        یعنی هی الکی بهش احترام نذارید و شوهرذلیل نباشین

    • بدون نام

      جالب بود. اما یه نسخه رو نمیشه برا همه پیچید
      مثلا همسر من به خاطر کارش همیشه دوهفته خونه است دوهفته کلا سر کاره . خوب معلومه من دوست دارم تو اون دو هفته هایی که هست همه ی وقتم رو برا همسرم بزارم
      تازه برای باهم بودن باز هم وقت کم میاریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درستش اینه که به خودتون اهمیت بدین چون شما مهمترین عضو خانواده هستین که شادی همه به شادی شما وابسته است

    • ناصیر

      آهاااااا،حالا شد ی چیزی...چرا مثلا مطلب دیروز گفت مرد باید اولویت اولش فقط زنش باشه الان به زنها میگه همه اولویتتون شوهرتون نباشه؟؟؟؟ احتمالا چون میدونن که نیست!!
      زن خوب دیدی بگو ناصر سلام رسوند

      پاسخ ها

      • جواب

        ناصیر جان
        اول باید خودت خوب باشی که زن خوب نصیبت بشه
        بله داداش

      • اسماء

        سلام آقا ناصر

      • فهيمه

        من دیدم
        سللللللام

      • بدون نام

        چون مردها زنشون رو کلفتشون حساب می کنند ولی زنها شوهر رو همه چیز

    • بدون نام

      اینم باز ی زن نوشته! به مردا میگفت فقط حواستون به زنتون، الان به زنها میگه همه به غیر از شوهرتون. چقدر این زنها باید ظلم تحمل کنن خدایا!!! جامعه ما تا کی میخواد زن رو کالا ببینه؟؟؟ آه از نامردمی های مردانه و آه از مظلومیت های زنانه خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      زن و دخترهاي ايراني به اندازه كافي بد و معضلات دارند شما هم بيشتر يادشون نديد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        اعتماد به سقفت خیلی عجیبه. چیزی زدی؟

      • بدون نام

        مرد های ایرانی که شاهکار نه؟ هیچ عیبیم ندارن حتما!!!

    • بدون نام

      از نظر من که یه مرد هستم، این مطلب کاملا مزخرف بود و اگر خانمی به این مطالب عمل کنه، زندگی خودش و همسرش رو به خطر انداخته

      پاسخ ها

      • من

        بشین سرجات

      • بدون نام

        موافقم مطلب کاملا غیر کارشناسی بود

      • بدون نام

        حق با شماست هدف از این مطالب از هم زدن خانواده هاست

      • بدون نام

        نظر تو کیلو چنده بابا برو پی کارت

      • amir

        داري اشتباه ميزني
        از نظر من که یه مرد هستم، این مطلب کاملا درست بود و اگر خانمی به این مطالب عمل کنه، زندگی خودش و همسرش رو حفظ كرده.

      • Dr. setayesh

        با انجام یسری نکاتش بله. منم موافقم ک زياد باب طبع فرهنگ ما ایرانی‌ها نیست زنان ایرانی تشنه قدرتمند بودنن و فمنیسم شدن.

      • بدون نام

        شما اصلا میدونی فمنیسم چیه؟چهارتا فمنیسم نما دیدی فکر کردی خیلی چیز بدیه که اینجوری ازش یاد میکنی!اول برو مطالعه کن ببین فمنیسم چیه بعد حرف بزن...هر چند خیلی از زنهایی هم که ادعای فمنیسم دارن نمیدونن فمنیسم چیه یه کلیتی شنیدن و به اسم اون عقده گشایی های احمقانه میکنن...یه کم مطالعه بد نیست

      • بدون نام

        معلومه چون مردی با این مقاله موافق نیستی انقدم نظر نده حوصلتو نداریم

      • #واپسگرا-نباشیم

        فمنیسم یه مکتبه که معتقد به حقوق برابر زن و مرده نه زن ستیزه نه مرد ستیز. زن ستیز کسایین که از این مطلب بدشون اومده و واپسگرای خشکی مذهب عقب موندن.

    • بدون نام

      ممنون هدی خانم مثل همیشه عالی بود

      پاسخ ها

      • ساینا

        بنظر منم عالی بود

    • بدون نام

      بسیار خب ، بسلامتی این رو هم کاملآ به نفع خانمها نوشتین
      باشه اصلا شما خوب ما بد?

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بد نیستید فقط یه کم محبت و احترام ندارید که خب اونم ما خودمون درستش میکنیم و مجبورتون میکنیم که ادم شید

    • بدون نام

      بسیار عالی بود ممنون ایکاش این مطلب و مطلب اشتباهاتی که مردان نباید مرتکب شوند را قبل از ازدواج وحتی در دبیرستان به همه دختران پسران آموزش دهند

    • رضا

      خیلی خنده داره !فقط تیترهای این متن رو با متن یک مرد خوب... مقایسه کنید!
      کلا دنیا به سمت این میره که در هر صورت حق با خانماست و مردا باید تقاص هزاران سال تسلط خودشون رو بر زن بدن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نیازی نیست تقاص بدین فقط یه کم همسرداری رو یاد بگیربن و به خانمتون احترام بذارید کسی هم چیزی بهتون نمیگه

    • بدون نام

      آفرین... دقیقا شخصیت یه خانم امروزی مستقل و جسور...
      حالم از زنای وابسته و آویزون و توسری خور بهم میخوره...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم

    • بدون نام

      يك سايت خوب سراغ مقالات جنسيتي نميره چون اينجوري بهرحال باعث دلخوري بخشي از مخاطبينش ميشه . از اونجايي كه شما يه سايت زرد هستين نصف بيشتر مقالاتتون جنسيت زده ست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون داره از حقوق خانما دفاع میکنه یه مقاله زرده حتما؟؟؟ خب حالا که زرده شما لطف کن دیگه کلیلک نکن روش و بذار بقیه از این نرم افزار استفاده کنن

    • بدون نام

      این مقاله نشون میده واقعا زندگی با مردها چقدر سخته و یک زن باید تلاش زیادی برای ارامش زندگی زناشویی بکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      زن خوب وجود خارجي ندارد ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد خوب که کلا وجود نداره چه خارجی چه داخلی

      • یاس

        مثل مرد خوب :)

      • بدون نام

        یه مرد خوب یه مرد مردست:-)

      • بدون نام

        زنها در نهايت مايه عذابند و خوبي هاشون فقط لحظه اي و غير واقعي است

      • بدون نام

        مردها چی؟اگه ما اینقدر بد و عذاب آوریم چرا اینقدر خودتونو برای ما میکشین؟چه اصراری دارین با ما ازدواج کنین؟کسی مجبورتون کرده؟آهان یادم نبود برای شما بچه ننه ها خانوادتون تصمیم میگیره خودتون قدرت تصمیم گیری ندارید!در ضمن اون کسی که تو رو با سختی نه ماه تو شکمش حمل کرده و بعد با درد به دنیا آورده و با گذشت و بردباری بزرگت کرده و کلا به خاطر تو از سلامتیش،زیباییش و عمرش مایه گذاشته یه زنه...دلم براش سوخت چون در هر حال عمرشو تلف کرده حداقل تو یکی ارزششو نداشتی

    • مریم

      عالی بود

    • سعید

      5 تا یا 6 تا اول که همه ضد ارزش بودند مثلا رفتید راهنمایی کنید بخشنده نباشید -- الویت شمانباید همسرتون باشه--و خیلی از موردهای دیگه که جای بحث و صحبت داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره معلوم بود که بهتون برمیخوره چون ار روزی که به دنیا اومدید همش گفتن مرد این حقو داره مرد اون حقو داره و اصلا حق و حقوق زنا واسشون مهم نبوده. معلومه که شما مردا از یه همچین مقاله ای گلایه و انتقاد میکنید

    • بدون نام

      افرين مطالبتون بسيار زيبا بود جايي نديده بودم تا ياد دارم به ما ميگن هر چي شوهرگفت بگو چشم وگرنه جات تو جهنمه ولي اين مطلب بسيار زيبا بود افرين هدي خانوم

    • بدون نام

      يك زن خوب به كقالات چرند اينطوري اهميتي نميده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون برده ی خوبه

      • بدون نام

        زن خوب و عاشق شوهرش براش مهمه و مرد خوب و عاشق هم همین طور

      • بدون نام

        اتفاقا یه زن خوب که واسه خودش ارزش قاعله خیلی قشنگم به این حرفا گوش میده تا پوز شما به خاک مالیده بشه زن ستیزهای حال بهم زن

    • روانشناس زبده زناشوئی

      زن خوب زنی است که کاملا در خدمت شوهرش باشد و از او اطاعات و فرمانبرداری کند. مثل پروانه گردشوهرش بچرخه و توجه کامل به اون داشته باشه . موقع خروج شوهر از منزل بدرقش کنه و ناراحت باشه از رفتنش و موقع آمدن شوهر به استقبالش بره و خوشحال باشه از آمدنش، نوازش کنه شوهرش رو وبدون اجازه شوهرش حتی آب هم نخوره و دائماً در فکر آسایش و آرامش شوهرش باشه . واقعا توقع زیادی نیست حیف که زن ها بلد نیستند این کوچکترین الزامات رو رعایت کنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من حاضرم همه ی اینا که گفتی و انجام بدم و تا حالا به مراتب بیشتر از این و انجام دادم ولی نامزدم هنوز نتونسته تصمیم بگیره میخواد باهام ازدواج کنه یا نه

      • بدون نام

        جمع کنین بابا.شما مردا همینطوری سوار ما میشین.هیچ مردی ارزش محبت زیاد نداره.یعنی انقدی عقل نداره که بخواد اینو درک کنه...

      • بدون نام

        روانشناس زبده لطف میکنین کوچکترین الزاماتی که آقایون باید رعایت کنن رو بیان کنین، سپاس

      • بدون نام

        وای که چقد ازین اظهارات متنفرم.اون زن نیست.کنیزته.البته از کشوری که مرد سالاریو داره رواج میده توقع همین چرندیات هم بیشتر نیست

      • مریم

        آب قطعه بابا جمع کن خودتو ............. چه کم توقع خخخخخخ

      • بدون نام

        برای تو که یه مرد روانی هستی حتی داشتن تصویر و یا عروسک زن هم جایز نیست چون تو از خود راضی فکر کردی اصلا کی هستی که اینطوری حرف میزنی؟؟

      • یاس

        اگه شوهر هم متقابلا همین کارها رو کنه در برابر زنش و مطیع زنش باشه توقع شما منطقی هست :)

      • مهتاب

        امری فرمایشی دیگه ندارین جناب زناشویی گرامی ؟؟؟
        میخواهید همه رو لیست کنید بدید سازمان حقوق دفاع از اقایان ؟؟؟
        منوی بازه
        هرچی دوست دارید اضافه کنید
        رودربایسی هم نکنید
        والله گناه داره مدیونی داره به خدا

      • بدون نام

        بشین تا پیدا کنی. از این زنای قجری خوشبختانه دیگه حتی تو قبایل آفریقاییم پیدا نمی شه

      • بدون نام

        متاسفانه زنها اين موارد و كه دينمون هم توصيه كرده را رعايت نميكنند

      • بدون نام

        متنفرم از این که با داشتن چهارتا کانال مثلا روانشناسی که همونا هم معلوم نیست ادمیناش از کجا اومدن و اصلا مدرک تحصیلیشون چیه و خوندن چهارتا مطلب از اونا احساس روانشناس بودن بهتون دست میده!برای روانشناس شدن بیش از این حرفها باید زحمت بکشی!اینم بگم که اگه مرد،درست رفتار کنه احتیاجی به یادآوری شما نیست زن خود به خود از نبودش ناراحت و از بودنش خوشحال میشه برای آرامششم هر کاری میکنه....ولی خوب باید دوطرفه باشه که شما ها نمیتونید هضمش کنید و فقط از طرف مقابل توقع دارید که مثل پروانه دورتون بگرده که نه با عقل نه با هیچ چیز دیگه جور درنمیاد!

    • reza

      بی شرف ها چرا روی زنهار باز کردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر میترسید که یه وقت خانما دنبال حق و حقوقشون باشن. حقتونه. حقتونه چند هزار سال خانما زجر کسیدن بخاطر جو مردسالاری اما دیگه تموم شد دیگه عصر ارتباطات و فضای مجازی به ما خانما نشون داد که باید حق و حقوقمونو بگیریم هرجور شده. بی شرف هم خودتی

    • فاطمه

      سلام اقا ناصر شنیدم سلام رسوندی

    • فائزه

      کاملا نشون میده داره از محبت ما سوء استفاده میشه.من خودم هیچی برای همسرم کم نمیذارم.خودشم قبول داره که من چقد بهش میرسم.اما جنبشو نداره.این صفت ۹۹ درصد اقایونه.مردا بچه هایین که قد کشیدن.زندگیتونو پای مردایی که ارزششو ندارن خراب نکنین

      پاسخ ها

      • سارا

        ایول داری فائزه جون

    • shadi

      رو دل نکنی

    • بدون نام

      باز هم که مطالب حمایت بی چون و چرا از زن ....
      یه باره بگیین که اصلا مرد و شوهر رو میخوایی چکار...!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقاً زدی به هدف منکه بار ها این گفتم مرد برای زن چیزی جز فلاکت نمیاره اینها رو میخواید چکار خانم عزیز برو خوش باش خودت باش خوش زندگی کن چرا تمام زندگیت رو وقف یک نفر می کنی که آخرش جوابت رو به بد ترین شکل ممکن میده
        کاش گوش شنوا باشه و قبل از اینکه بیفتن تو چاه خودشون رو نجات بدن
        مرد هایی که قدرت تحمل متنی رو ندارن که از زن میخواد به خودش ارزش قائل بشه و کاری رو بکنه که تمام مرد ها در تمام ادوار تاریخ برای خودشون کردن معلومه از زن چی میخواد
        اطاعت مطلق فرمانبردار مطلق و سوءاستفاده مطلق
        طرف صحبتم شما خانم ها هستید کمی به خودتون بیاید همین جبهه گرفتن اقایون نشون میده چی هستید و چطور باید باشید

      • بدون نام

        در ضمن یادم رفت بگم اگر این طرز تفکر من فمینیستی هست پس من با افتخار یه فمینیست هستم

      • سارا

        11/36 افرین منم با افتخار یه فمینیستم. و اصلا خجالت نمیکشم که جایی عقایدمو بگم. باید تعداد فمنیستها زیاد بشه تا از شر بی عدالتی راحت شیم

    • مهرداد

      خودتو خالی کردی بدبخت عقده ای؟! اون از مطلب دیروزت اینم از امروزت
      معلومه یه مردی حسابی سوزوندت که ینجوری داری بر علیه مردا مطلب منتشر میکنی تو این سایت زرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داره از خانما حمایت میکنه تا چشمتون در بیاد. شماها عقده این

      • بدون نام

        بدبخت عقده ای خودتی که تحمل حرف حق رو نداری کجای این مطلب مرد ستیزانه بود

    • مهدی

      خانم هدی بانکی گاهی مطالبی که شما برای خواننده ها قرار می دهید مطالعه می کنم ودر همه مطالب ها یک وجه مشترک می بینم آنهم مرد ستیزی سوالم از شما این است این مطالب چرا اینقدر تلخ و یک جانبه گرا می باشد و سوال دیگر آن است که چرا حقوق زنان را با این مطالب پایین آورده و زن را یک موجود بی اراده و بصورت یک کالا در دست مرد نگاه می کنید.امید وارم در زندگی شما از اینگونه مردان مانند پدر،برادر و همسرو... وجود نداشته باشد و خود شما یک زن به تمام معنا باشید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا! مقالات زن ستیزم کم نداره

      • بی نام

        فقط می تونم بگم احسنت ، من هم با نظرت موافقم

      • بدون نام

        !! سخت در اشتباهی. سخت

      • بدون نام

        معلومه این مطلب ترجمه شده هس به این بنده خدا چه ربطی داره نویسنده اصلی چی نوشته
        یه کم دقت کنید خب

    • بدون نام

      خوب بود از مقاله های قبلی بهتر بود

    • یاس

      چرا مطلب دیروزتون راجع به آقایون به صورت سوم شخص بود و خطاب به زنان بود. اما مطلب امروزتون خطاب به آقایون نیست و بازم خطاب به زنان و توصیه هایی به زنان هست.
      نباید این بار می گفتین اگه خانومتون فلان کار رو کرد یعنی دوستتون نداره یا توجه نمی کنه بهتون؟؟

    • بدون نام

      مزحرف بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برعکس عالی بود

    • بدون نام

      تمام خصوصيات زنهاي ذليل ايراني:)))))))))ذوب شدگان در شوهر و پر از عقده وحسرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقاً تمام زندگیت رو پای خونه و همسر میذاری آخرش چی نصیبت میشه اینکه در بهترین حالت بهت مگه تو چکار کردی؟ ههه اینها لیاقت هیچی رو ندارن

    • مریم

      دقیقا من به همسرم بها دادم خودم و علایق و زندگیما نادیده گرفتم گاهی وقتا دلم برای خودم تنگ میشه آخرش چی شد بهم خیانت کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طلاق بگیر

    • مهدیار

      خدا لعنتتون کنه با این کمک کردنتون!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو باباااا

    • بدون نام

      مگه میشه توی یه زندگی مشترک بخشنده نبود. مگه میشه از کسی که دوستش داری عذرخواهی نکنی یا بهش کم محلی کنی. پس چرا داری باهاش زندگی میکنی. توی زندگی گاهی وقتا باید قدم برداری به سمت طرف مقابل. برای اینکه زندگی خودت رو بهتر کنی. یک بار تو کوتاه بیای یک بار اون کوتاه بیاد... یه طرفه نیست. ولی نمیتونی منتظر بمونی چون زندگی خودته. گرو کشی و لج بازی واسه دبستانه نه زندگی مشترک. رفاقت و تفاهم واسه زندگی مشترکتون بهتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشونم نمیگه نبخش لب مطلب اینه که یه جوری تو بخشش زیاده روی نشه که طرف مقابل فکر کنه خوب اینکه میبخشه پس من هر کاری دلم خواست میکنم،یه جوری نشه که مرد بگه من خدای اینم باید کلا حول محور خواسته ها و آرزوهای من بچرخه هر چی من خواستم انجام بده چون من میگم و هیچ دلیل منطقی هم لازم نیست براش بیارم و اون حتی با دلیل منطقی آوردنم حق نداره کاری که من نمیخوامو انجام بده.و به عنوان یه انسان بهش حق نده که برای خودشم وقت بذاره و برای اهدافش تلاش کنه!

    • بدون نام

      تو مقاله ی قبلی میگی اولویت مردا باید همسرشون باشه
      اینجا میگی اولویت خانم ها نباید همسرشون باشه؟!!!

      این کارا فقط باعث افزایش نارضایتی زوجین میشه

      خجتلت هم خوب چیزیه والا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا چشمت درآد

      • بدون نام

        باید همین طور باشه مردا باید فقط به همسرشون فکر کنن ولی خانما نباید خودشونو فقط وقف مردا کنن چون اونوقت مرده فکر میکنه خیلی تحفست و زنش دوسش داره و خوشی میزنه زیر دلش و خیانت میکنه.

    • بدون نام

      ممنون از خانم بانکی مطلب بسیار مفید و قابل توجه بود
      مرسی

    • بدون نام

      این متن ترجمه شده س یعنی به درد اروپایی ها و آمریکایی ها میخوره بعضی چیزهاش با فرهنگ ما سازگار نیست ولی کلا به مردا نباید رو داد و اون قسمت که گفته از نظر مالی وابسته نباشیم واقعآ حقیقته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا تا بحث دنگ میشه.شما قبول داری بقیرو نه؟

    • بدون نام

      چشم امر دیگه ای باشه

    • نی نی

      چرا یهو همه جبهه گرفتن؟؟اخرش ک تاکید بر روابط و توجه ب همسر و سفت سخت گفت چون ی جا گفت خانم ب خودت برس به مردا برخورد.همه چی فیلم نیست ک زنای دور اطراف ما رو دارم میبینم چطور غرق زندگی بچه شدن و خودشون یادشون رفته در ضمن منبع ها پایین درج شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد ها هرچی براشون بکنی به چشم شون نمیاد فقط زن رو میخوان برای بیگاری کشیدن مسلما در برابر همچنین مطلبی جبهه میگیرن من که اصلا انتظاری جز این نداشتم

    • صادق

      خوب و بد زن در سختي ها و ناملايمات زندگي مشخص ميشه كه در كنار شوهر باقي بمونه و اونو حمايت كنه ولي متاسفانه زن و دختر ها اغلب در روزگار خوشي كنار شوهر هستند و به محض وقوع يك مشكل مثلا مالي سريع رخت رفتن و ميبندند و درخواست طلاق ميكنند بي صفت تر از زن وجود ندارد ......
      اغلب طلاق ها رو نگاه ميكني از همين قبيله يعني با وقوع مشكل درخواست طلاق زن ها زياد ميشه .....زن ها اغلب بي صفت هستند ......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتماً بچه طلاق هستی که همچین دید منفی داری

      • بدون نام

        آهه تو حق نداری با مادر و خواهر خودت ما رو قضاوت کنی آقای صادق اگه منم بخوام به طور کلی قضاوت کنم می تونم بگم اکثر مرد ها هوس ران ، تنوع طلب ، زور گو ، بی وفا ، بی احساس و فاقد حس مسئولیت پذیری هستند

      • بدون نام

        بی صفت خودتی. بیشرف

    • بدون نام

      واقعا برام جالبه که تو هر سوژه ای دعوای جنسیتی راه میندازین
      اصلاچه ربطی داره

    • بدون نام

      اسم زن بیاد به مردا برمی خوره در جهان این موجودات خودخواه هیچ کس موجودیتی نداره

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه عذابتونو زیاد کنه با این مزخرفاتی که منتشر می کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون داره به خانما یاد میده که برده مردا نباشن خدا لعنتشون کنه؟؟ خدا تو رو لعنت کنه عقب مونده

    • بدون نام

      اتفاقا یه زن هرزه و بی بند و بار این کارا رو نمیکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو

    • بدون نام

      زنان بی بند و بار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت و پرت نباف

    • بدون نام

      مردها معمولا بی عاطفه هستند شوهر من فقط ازمن که کارمندم پول می چاپه تازه نمازاول وقت میخونه اعتکاف میره همه روزه هاشم میگیره ولی اصلا حقوق زن وبچه شو رعایت نمیکنه مازنها باید هوای خودمونو داشته باشیم

    • سیما

      سلام . من تازه ازدواج کردم و حس میکنم همسرم دچار مشکل جنسی هست و از گفتن این موضوع شرم میکنم حتی برای کمک به خودش مقاله مشاوره جنسی فیلیا رو خوندم اما بازم کاری ازم برنمیاد . کمکم کنید لطفا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به یه مرکز مشاوره برید اونجا کمکتون میکنن(میتونید اول خودتون تنها برید تا راهنمایی بگیرین که ایشونم ببرید)

      • بدون نام

        مردای ایرانی اکثرا یا زودانزالی دارن یا اصلا بلد نیستن قبل رابطه همسرشونو آماده کنن،کلا فقط به فکر خودشونن و آگاهی جنسیشون در حد صفره(و جالبه که همشونم از خانما مینالن که الن و بلن و یه جوری از خودشون تعریف میکنن که آدم اصلا میمونه چی بگه) ولی خوشبختانه با مراجعه به روانشناس و در صورت لزوم اورولوژیست قابل حله...البته اگه شوهرتون از اون مردایی نباشه که اعتماد به نفس کاذبش سر به فلک کشیده و حاضر نیست قبول کنه که مشکل داره

      • بدون نام

        عزیزم براش نامه بنویس.مردها هم حیا دارند.کتاب با موضوع رابطه ی جنسی بخر و با هم بخونین.روتون به هم باز میشه

    • سمانه

      من اینجا به شخصه از برترینها و از خانم بانکی بابت این مقاله خوب و مفید تشکر میکنم. مستدام باشید.

    • گلی

      نظرارو خوندم فقط خندیدم
      همش جنگ بین زن و مرد
      کی میخوایین باور کنید خداوند زنو مردو برابر آفریده

    • بدون نام

      مرگ بر آل سعود کافر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جنسش بد بوده عوض کن ساقیتو

    • بدون نام

      نظرتون چیه طلاق بگیریم راحت میشید؟

    • غریبه

      مشخص مقالات عمدتا توسط خانم ها ارسال میشه بیشتر تم زنانه داره تا عمومی

    • Achilles

      این چرت و پرتا چیه؟ زندگی مردم رو شما به اصطلاح کارشناس ها خراب میکنید!!!شما ها حرف زیادی نزنید، مردم اعصابشون راحت تره

    • سهیل

      نویسنده واقعا یا حالش خوب نبوده یا حالش خوب نبوده...زن نباید از نظر عاطفی به همسرش وابسته باشه و باید دو سه تا سیستم حمایتی دیگه هم همیشه داشته باشه؟؟!! مرد چه طور، مردا هم می تونن از این سیستم های حمایتی داشته باشن ؟؟؟!!

    • سهیل

      خدایی منابع مطلب نویسنده رو نیگاه کنین، همه ش هندیه..!! Times of India و India Times خخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج