۹۰۰۶۷۷
۱۴ نظر
۵۰۱۴
۱۴ نظر
۵۰۱۴
پ

واکنش استاندار به «باستی هیلزِ بوشهر»

استاندار بوشهر در واکنش به موضوع باستی هیلز بوشهر و وجود انشعاب غیرمجاز آب باغ‌ویلاها گفت: هر جا تخلفی را اعلام کردیم، قوه قضائیه با آن برخورد کرده است و حتی انشعاب باغ ویلاهای مجوز دار هم قطع‌شده است

خبرگزاری فارس: عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: رسانه‌ها نقش ویژه‌ای را در سالم سازی اداری و پاسخگو بودن مسؤولان دارند که باید توجه ویژه‌ای به اصحاب رسانه داشت.

استاندار بوشهر ابراز کرد: دو شاخصه استفاده از بانوان و مدیران و همچنین پاسخگو بودن مدیران در حوزه ارزیابی مسؤولان مورد توجه قرار گرفته است که از اقدامات مهم دولت در استان بوشهر بوده است.

وی در خصوص برگزاری تورهای رسانه‌ای در استان گفت: تورهای رسانه‌ای را با حضور خبرنگاران ملی و استانی را در آینده برگزار خواهیم کرد تا همه رسانه‌ها بتوانند اقدامات دولت را در دورترین نقاط رصد کنند.

واکنش استاندار به «باستی هیلزِ بوشهر»

گراوند در خصوص وضعیت مالی تیم شاهین گفت: شهرداری بر اساس منابع خود تیم شاهین را به عهده گرفته و استانداری هم کمک حال تیم‌ها بوده و خواهد بود، بطوریکه آماده سازی ورزشگاه‌ها بر عهده دولت بوده است.

استاندار بوشهر در خصوص وضعیت تیم پارس جنوبی افزود: متاسفانه در استفاده از ظرفیت نفت و گاز برای اسپانسر تیم پارس جنوبی محدودیت قانونی داریم و در حال رایزنی برای برون رفت از مشکلات مالی تیم‌های استان هستیم.

وی در خصوص بالا بودن نرخ بلیت هواپیما در بوشهر گفت: مشکل بالا بودن بلیت هواپیما به علت جابجایی سفرهای زائرین حج بوده است و با بازگشت حجاج، قیمت‌ها ارزان‌تر می‌شود.

گراوند در خصوص میزان کارآمدی و پاسخگویی مدیران در استان بوشهر گفت: فرمانداران یا مدیرانی که توان مدیریت در حوزه کاری خود را نداشته باشد، بدون سر و صدا برکنار و جایگزین می‌شوند.

وی در خصوص جابجایی اجناس گمرگی در سطح استان بوشهر گفت: ارتزاق 15 هزار نفر بوشهری وابسته به کالای همراه ملوان است و باید به سمتی رفت که عوارض قانونی اجناس در گمرکات پرداخت شود تا کارت سبز کالای همراه ملوان صادر شود و شاهد این بگیر و ببندها از طریق متولیان امر نباشیم.

استاندار بوشهر در خصوص پروژه خروجی دوم شهر بوشهر اظهار داشت: تاکنون مبلغ 160 میلیارد تومان برای خروجی دوم شهر بوشهر هزنیه شده اما با توجه به وضعیت فعلی اقتصادی امکان تکمیل این خروجی وجود ندارد.

گراوند در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های حادثه خیز دشتستان بیان کرد: جاده کنارتخته به برازجان از اولویت‌های حوزه راهداری در شهرستان دشتستان است و همچنین مسیر بوشکان به کلمه در حال اصلاح مسیر است که بتوانیم نقاط حادثه خیز را ساماندهی کنیم.

استاندار بوشهر در خصوص آخرین وضعیت پرداخت عوارض آلایندگی به استان بوشهر گفت: پرداخت عوارض آلایندگی به استان متوقف نشده است و ساز و کار جدیدی طراحی شده است که بعد از هفته دولت، شهرستان‌هایی که عوارض آلایندگی به آنها تعلق می‌گیرد، اعلام خواهد شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت دولتی یا خصوصی بودن مدرسه نیروگاه اتمی در استان بوشهر، بیان کرد: پیشنهاد بنده این است که این مدرسه باید به صورت هیات امنایی اداره شود و یقیناً بعد از تعیین و تکلیف مدیرکل آموزش و پرورش استان، این موضوع رسیدگی خواهد شد.

گراوند در خصوص وجود صدها باغ ویلا در شهرستان تنگستان، تصریح کرد: باغ ویلاهایی در استان بوشهر در دهه 80 و در زمانی که آب و برق بوده، برخی افراد با مجوز قانونی شروع به ساخت کردند، اینکه عنوان می‌شود اینها مجوز ندارند، اشتباه است؛ در شوای تأمین سال گذشته مصوب شد که انشعاب تمام باغ ویلاهای استان باید قطع شود و بر این اساس 400 انشعاب قطع شد.

وی با بیان اینکه ممکن است خانه‌ای در بین این باغ ویلاها وجود داشته که شناسایی نشده باشد، گفت: این را نباید به حساب همه گذاشت، ممکن است فردی خانه‌ای داشته باشد و با تانکر استخر خود را پر کند که نباید جلوی آن را گرفت.

استاندار بوشهر افزود: باستی هلیزی که درست کردیم همه افراد آن ثروتمند نیستند، بلکه طبقه متوسط جامعه هم آنجا خانه ساخته‌اند، اگر مواردی وجود دارد که قصوری شده، رسانه‌ها با ما در میان بگذارند.

وی با تقدیر از دادگستری استان گفت: هر جا تخلفی را اعلام کردیم، قوه قضائیه با آن برخورد کرده است و حتی انشعاب باغ ویلاهای مجوز دار هم قطع‌شده است؛ یکی از مشکلات ما در استان بوشهر این است که منبعی برای ذخیره آب نداریم و آب وارد شبکه می‌شود و این سبب خواهد شد در تعادل پستی‌وبلندی‌ها تأثیرگذار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه بوشهر هم بورلی هیلز داره.
      .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله داره واز سال هشتاد داره و قبل تهران داشته

      • دونالد ترامپ

        انزلي هم يه شهرک داره بنام دهکده ساحلي که مردم عادي حق ورود ندارند و خانه هاي ميليارديش متعلق به مسئولانه

      • دونالد ترامپ

        انزلي هم يه شهرک داره بنام دهکده ساحلي که مردم عادي حق ورود ندارند و خانه هاي ميليارديش متعلق به مسئولانه

      • بدون نام

        نه پس فقط تهران داره خودشیفته بیسواد

      • بدون نام

        استاندار گیلان بوشهریه.قشنگ جنوبیها ریختند دارند چپاول می کنند منطقه ما رو

      • بدون نام

        عزیزم اتفاقا برعکسه هرچی شمالیه داره جنوب کار میکنه واسه جنوبی ها کار نیس

    • کورکی

      ظاهرا"جنال استاندار طلا ع درست و موثقی از ساخت ساز ویلاها که قرار هیچ گو نه آب و برقی وجود نداشت وبعد از ساخت گرفتن وصاحبان اینها ندارند

    • محلی

      طاهرا جنا ب استاندار اطلاع داشت و موثقی از خنده وسالهای ساخت وساز این ویلاها واینکه قبل از احداث این زمینها چه شرایطی داشت ندارند

    • موسوی

      آقای استاندار، در شرایط فعلی و مشکلات کم ابی لطفا انشعابات باغ ویلا های اطراف عالیشهر را بررسی کنید،،، ودر ضمن تخلفات گسترده ای را هم که انجام میشه در این باغها ویلاها ، از قبیل مهمان ی های مختلط، سرو مشروبات ،و مخدرات وووو را هم نظارت کنید

    • بدون نام

      بوری هیلز دیگه چیه؟

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        يه محله توي نيويورک

    • عبدالرحمن

      دو سه نفرو قاطی کردند تا کل قضیه ماسمالی بشه!

    • بدون نام

      باستي هيلز بوشهر ديگه چه صيغه ايي هست تو اون گرما و بي ابي ديگه ويلا چه معني داره حالا يه جاي خوش اب و هوا بود يه چيزي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج