اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۰۰۸۸۸
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

کیف مدرسه تولید داخل؛ ۷۰ تا ۳۰۰هزار تومان

رئیس اتحادیه سراجان با بیان اینکه افزایش هزینه‌های تولید و کاهش قدرت خرید، عامل اصلی کاهش تقاضا در بازار کیف است، گفت: بازار با کمبود کالا در زمینه کیف مدرسه مواجه نیست و قیمت محصولات داخلی در زمینه کیف مدرسه ۷۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه سراجان با بیان اینکه افزایش هزینه‌های تولید و کاهش قدرت خرید، عامل اصلی کاهش تقاضا در بازار کیف است، گفت: بازار با کمبود کالا در زمینه کیف مدرسه مواجه نیست و قیمت محصولات داخلی در زمینه کیف مدرسه ۷۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است.

محسن خردمند اظهار کرد: قیمت محصولات تولید داخل نسبت به رشد تورم گران نشده اما بازار با رکود بی سابقه‌ای همراه شده و به نظر می‌رسد با توجه به نزدیکی به زمان گشایش مدارس بازار جان تازه‌ای بگیرد.

کیف مدرسه تولید داخل؛ ۷۰ تا ۳۰۰هزار تومان

رئیس اتحادیه سراجان خاطرنشان کرد: یکی از معضلات فعلی صنف سراجان برگزاری نمایشگاه‌های کیف و فروش تابستانه است که بدون هماهنگی با اتحادیه، این دست نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود و بازار واحدهای صنفی را تخریب می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه‌های فروش بدون هماهنگی اصناف و اتحادیه، عرضه و تقاضای صنوف را تحت تاثیر قرار می‌دهد، ادامه داد: کالا به اندازه کافی در کشور تولید شده و بازار با کمبود مواجه نیست و افزایش قیمت محصولات نسبت به گذشته متاثر از افزایش هزینه‌های تامین مواد اولیه و هزینه‌های جانبی تولید بوده است.

خردمند یادآور شد: ممنوعیت واردات کالای ساخته شده از سال گذشته در کشور اجرایی شده که در زمینه عرضه و تقاضای محصول نهایی تاثیرگذار بوده اما هزینه نهایی کالا به واسطه افزایش هزینه‌های تولید رشد یافته و در کنار آن کاهش قدرت خرید مصرف‌کننده در میزان تقاضا تاثیر قابل توجهی داشته است.

رئیس اتحادیه سراجان بیان کرد: کیف‌های مدرسه تولید داخل قیمتی در محدوده ۷۰ تا ۳۰۰ هزار تومان دارد که محصولات خارجی قیمت بسیار بالاتری از بازه قیمتی کیف‌های داخلی دارند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا سرعت رشد ارتقاء طراحی محصولات داخلی کند است، گفت: طراحی نیازمند هزینه‌کرد قابل توجهی است و برای رشد و ارتقاء طراحی نیاز است.

خردمند تاکید کرد: در شرایط فعلی تولیدکنندگان از عرضه طراحی‌های به‌روز واهمه دارند زیرا نگران عدم فروش محصولات جدید در بازار هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی هفتاد هزارتومن تا سیصد هزارتومن گرون نیست؟ ای لعنت بر شما دزدان خدا ناشناس

    • بوشهر

      در کل جنس ایرونی نباید حمایت شه،فقط تو فکر خود و خانواده هاشون هستن این تولید کنندگان

    • بدون نام

      خداوكيلي من با حقوق كارمندي 2 ميليون تومن، فقط يه كيف براي بچم بخام بخرم 200 هزار تومن براي من سنگين نيست. من بايد يك دهم حقوقم رو فقط براي كيف خريدن بدم واقعاً براي من كارمند سخت نيست؟؟؟

    • بدون نام

      نمیگه کیفیت شون نسبت به قیمتشون بالاست ..اگر جنس خارجی گرونتره برای اینه که کیفیتش بهتره.مشکل شما اینه که فقط فکر سودش هستید و هی قیمت و بالا میبرید میخواید یهو در یکی دوماه اول هم هزینه و صاف کنید هم سود کنید هم یه سود اضافه داشته باشید واسه ایام رکود حالا کاش فقط مشکل قیمت بود اخه کیفیتش هم اشغاله .حداقل کیفیت و دوختشو بهتر کنید که ملت اگر گرون تر از نرخش میخرند دلشون بیاد ...جنس ایرانی بی کیفیت و گرون این تو همه صنفها صادقه مشکل مردم نیستند مشکل تولید کننده ها هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج